Показати схожі тендери

Закупівля Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) від Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-002607-a
Id Tender 9450caa1a6e247bf92255b11f299a76a
План UA-P-2025-09-18-003202-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 10:28
Остання зміна 06.10.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 425 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 10:28 до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 10:28
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 10:28
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00
до 30.09.2025 13:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 13:38
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 13:38
до 06.10.2025 16:04
Період уточнень
з 18.09.2025 10:28 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 10:28 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00 до 30.09.2025 13:38
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00 до 30.09.2025 13:38
Основні параметри
Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 425 000 грн.
Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Очікувана вартість
2 425 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24250,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси)
Код ДК 021:2015
33194120-3 - Інфузійне приладдя
Код НК 024:2023
46861 Інфузійна мікроструминна система
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
14029, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Миру. 211-д
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлене Обладнання проводиться Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після отримання Обладнання.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Фармєдіс"
Пропозиція:
2 424 390 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 17:39
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
18.09.2025 10:28
-
18.09.2025 10:28
-
18.09.2025 10:28
-
18.09.2025 10:28
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Лошак
Електронна пошта
Телефон
+380462259991, +380631875357
Замовник
ЄДРПОУ
02006065
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Поштовий індекс
14029
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
просп. Миру, 211-д
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 13:38 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 13:38
Довідка НАЗК
30.09.2025 13:38
Повідомлення про рішення
27.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-002607-a-b1
Підписаний і діє
Номер
209
2 424 390 грн.
2 265 785.05 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (комплект)
Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси)
Номенклатура
Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси)
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Код НК 024:2023
46861 Інфузійна мікроструминна система

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02006065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Фармєдіс"
Повна назва
ТОВ "Фармєдіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36046034

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 16:04
-
06.10.2025 16:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-04-000088
Дата створення проекту
04.11.2025 16:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.11.2025 16:33
Дата публікації висновку про результати
21.11.2025 11:58
Дата завершення усунення порушень
06.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 04.11.2025 № 72-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-09-18-002607-a 18.09.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.11.2025 00:00
Документи рішення
04.11.2025 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.09.2025 № 253, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармєдіс» (далі – ТОВ «Фармєдіс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2025 № 209 про визначення ТОВ «Фармєдіс» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.09.2025, договір від 06.10.2025 № 209, укладений Замовником з ТОВ «Фармєдіс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.11.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати копію аналогічного договору (договорів) (не менше одного договору) з усіма додатками до нього та копію(ї) документу(ів), що підтверджують його виконання». У тендерній пропозиції ТОВ «Фармєдіс» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* від 26.09.2025 б/н у якій зазначено аналогічний договір від 14.11.2024 № 291, укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради та сам аналогічний договір від 14.11.2024 № 291. При цьому, на підтвердження виконання аналогічного договору, у тендерній пропозиції ТОВ «Фармєдіс» надано видаткову накладну від 16.12.2024 № 8217, у якій зазначено договір поставки від 14.11.2024 № 61. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до Учасника, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 4 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Враховуючи положення частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Положення частин першої та другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено, що Законом або статутом товариства може встановлюватися особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Чисті активи - сума активів за вирахуванням зобов’язань компанії (Формула розрахунку: Чисті активи = Активи - Поточні зобов’язання - Довгострокові зобов’язання). Відповідно до вимог абзацу третього пункту 7.3.7.9 розділу 7 «Органи управління товариства» статуту ТОВ «Фармєдіс» укладання та підписання директором від імені Товариства договорів (угод), в тому числі щодо відчуження майна Товариства, що є значними правочинами, потребують прийняття рішення загальними зборами учасників про надання згоди (попереднє надання згоди) на вчинення значного правочину. Згідно з пунктом 8.1.1 розділу 8 «Значні правочини та правочини із заінтересованістю» статуту ТОВ «Фармєдіс» значний правочин – правочин, учинений Товариством, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів (власного капіталу) станом на кінець попереднього кварталу. Рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, приймаються виключно загальними зборами учасників. Рішення вважається прийнятим у разі наявності простої більшості голосів усіх Учасників Товариства, які приймають участь у зборах. Згідно з даними Youcontrol - української аналітичної онлайн-системи для перевірки компаній та фізичних осіб, яка надає комплексний аналіз, бізнес-розвідку та комплаєнс-рішення на основі відкритих даних, розміщених за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=5888588&tb=financial-statements&year=2025&period=6, вартість чистих активів ТОВ «Фармєдіс» за 6 місяців 2025 року (станом на кінець попереднього кварталу; дата подання тендерної пропозиції 26.09.2025) складає 3 481,8 тис. гривень. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ціна тендерної пропозиції ТОВ «Фармєдіс», а як наслідок, сума договору закупівлі, укладеного Замовником з ТОВ «Фармєдіс», становить 2424,39 тис. гривень. Таким чином, в даному випадку сума взятих зобов’язань ТОВ «Фармєдіс» становить більш ніж 50 % (1740,90 тис. грн) вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а саме за 6 місяців 2025 року, а саме 67 %. Отже, договір, укладений Замовником з ТОВ «Фармєдіс» за результатами проведення процедури закупівлі, є значним правочином. Проте, серед документів, наданих ТОВ «Фармєдіс» в електронній системі закупівель для підтвердження повноважень Ємець Олегом Володимировичем на підписання договору про закупівлю, рішення Загальних Зборів про надання згоди на вчинення значного правочину відсутнє. Замовником, під час надання відповіді на запит Управління щодо дотримання переможцем процедури закупівлі умов пункту 1 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 4 до тендерної документації Замовником, завантажено до електронної системи закупівель PROZORRO пояснення та запитувані документи, а саме: «…у складі документів завантажено в електронну систему Протокол № 79 загальних зборів учасників ТОВ «Фармєдіс» від 03.10.2025, де присутніми учасниками вирішено надати право директору Ємцю Олегу Володимировичу на укласти та підписати Договір про закупівлю товару з Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради на загальну суму 2 424 390,00 гривень». Отже, у ході моніторингу встановлено, що серед документів, наданих ТОВ «Фармєдіс», після визначення його переможцем процедури закупівлі, в електронній системі закупівель інформація про право підписання договору про закупівлю Ємцем Олегом Володимировичем та рішення Загальних Зборів про надання згоди на вчинення значного правочину відсутні. Таким чином, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фармєдіс» не оприлюднено в електронній системі закупівель документи про право підписання договору про закупівлю та рішення загальних зборів учасників ТОВ «Фармєдіс» про надання згоди на вчинення значного правочину, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 4 до тендерної документації Замовника, та, як наслідок, не дотримано вимоги частини восьмої статті 12 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.11.2025 00:00
Дата публікації
21.11.2025 11:58
Документи висновку
21.11.2025 11:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Начальнику Управління Північно офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександру КОНДРАШОВУ Інформація про усунення порушень На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https;// prozorro.gov.ua) 21 листопада 2025 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-09-18-002607-а (надалі – Висновок), відповідно до якого встановлені порушення: тип порушень – встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель, який містить наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі - Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-18-002607-а, а саме: З метою недопущення у подальшому порушень вимог Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при проведенні відкритих торгів, серед працівників замовника, які залучаються до процесу організації та проведення закупівель, було проведено роз’яснювальну роботу щодо проведення публічних закупівель, розгляду поданих тендерних пропозицій тощо. Додатково повідомляємо, що найближчим часом планується проходження навчання щодо публічних закупівель працівниками замовника.
Дата публікації
26.11.2025 12:31
Документи інформації про усунення порушення
26.11.2025 12:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)», очікуваною вартістю 2 425 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-002607-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 06.10.2025 № 209, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАРМЄДІС» (далі – ТОВ «ФАРМЄДІС»). 3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати копію аналогічного договору (договорів) (не менше одного договору) з усіма додатками до нього та копію(ї) документу(ів), що підтверджують його виконання». У тендерній пропозиції ТОВ «ФАРМЄДІС» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* від 26.09.2025 б/н у якій зазначено аналогічний договір від 14.11.2024 № 291, укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради та аналогічний договір від 14.11.2024 № 291. При цьому, на підтвердження виконання аналогічного договору, у тендерній пропозиції ТОВ «ФАРМЄДІС» надано видаткову накладну від 16.12.2024 № 8217, у якій зазначено договір поставки від 14.11.2024 № 61. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «ФАРМЄДІС»? 4. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 4 до тендерної документації Замовником передбачено що, «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Положення частин першої та другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено, що Законом або статутом товариства може встановлюватися особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Чисті активи - сума активів за вирахуванням зобов’язань компанії (Формула розрахунку: Чисті активи = Активи - Поточні зобов’язання - Довгострокові зобов’язання). Відповідно до вимог абзацу третього пункту 7.3.7.9 розділу 7 «Органи управління товариства» статуту ТОВ «ФАРМЄДІС» укладання та підписання директором від імені Товариства договорів (угод), в тому числі щодо відчуження майна Товариства, що є значними правочинами, потребують прийняття рішення загальними зборами учасників про надання згоди (попереднє надання згоди) на вчинення значного правочину. Згідно з пунктом 8.1.1 розділу 8 «Значні правочини та правочини із заінтересованістю» статуту ТОВ «ФАРМЄДІС» значний правочин – правочин, учинений Товариством, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів (власного капіталу) станом на кінець попереднього кварталу. Рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, приймаються виключно загальними зборами учасників. Рішення вважається прийнятим у разі наявності простої більшості голосів усіх Учасників Товариства, які приймають участь у зборах. Згідно з даними Youcontrol - української аналітичної онлайн-системи для перевірки компаній та фізичних осіб, яка надає комплексний аналіз, бізнес-розвідку та комплаєнс-рішення на основі відкритих даних, розміщених за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=5888588&tb=financial-statements&year=2025&period=6, вартість чистих активів ТОВ «ФАРМЄДІС» за 6 місяців 2025 року (станом на кінець попереднього кварталу; дата подання тендерної пропозиції 26.09.2025) складає 3 481,8 тис. гривень. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ціна тендерної пропозиції ТОВ «ФАРМЄДІС», а як наслідок, сума договору закупівлі, укладеного Замовником з ТОВ «ФАРМЄДІС», становить 2424,39 тис. гривень. Таким чином, в даному випадку сума взятих зобов’язань ТОВ «ФАРМЄДІС» становить більш ніж 50 % (1740,90 тис. грн) вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а саме за 6 місяців 2025 року, а саме 67 %. Отже, договір, укладений Замовником з ТОВ «ФАРМЄДІС» за результатами проведення процедури закупівлі, є значним правочином. Проте, серед документів, наданих ТОВ «ФАРМЄДІС» в електронній системі закупівель для підтвердження повноважень Ємець Олегом Володимировичем на підписання договору про закупівлю, рішення Загальних Зборів про надання згоди на вчинення значного правочину відсутнє. Надати пояснення, з яких причин Замовником укладено договір з ТОВ «ФАРМЄДІС» (за підписом директора Ємець Олега Володимировича), при тому що в тендерній пропозиції ТОВ «ФАРМЄДІС» відсутнє рішення Загальних Зборів про надання згоди на вчинення значного правочину Ємець Олегом Володимировичем? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.11.2025 16:26
Орган перевірки
14.11.2025 00:00
Документи повідомлення
10.11.2025 16:27
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснення
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександру КОНДРАШОВУ Відповідь на запит (подання запиту – 10.11.2025 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2025-09-18-002607-a) по предмету закупівлі: Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) Закупівлю: Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення то, слід вказати, що відповідно до фінансового плану та річного плану, закупівля товару «Комплект обладнання для інфузійної терапії (НК 024:2023 46861 - Інфузійна мікроструминна система; НК 031:2024 Z12030301 - Інфузійні насоси) (код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)» (далі – закупівля) здійснюється за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства (без використання бюджетних коштів та коштів НСЗУ). Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства КНП «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» ЧОР, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. При визначенні предмета закупівлі, та визначенні його очікуваної вартості підприємство керується Цивільним кодексом України, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (що має рекомендаційний характер) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами, отриманих комерційних пропозицій, інформації про ціни, що містились в мережі інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель «Рrozorro». 2. Стосовно виконання умов укладеного Договору повідомляємо наступне: 06.11.2025 року був укладений Договір поставки №209. Строк поставки - до 28.11.2025 року (п.2.1.), строк оплати – протягом 30-ти календарних днів після отримання Обладнання та введення його в експлуатацію. Обладнання було поставлене за актом прийому–передачі та видатковою накладною №8037 від 17.10.2025 року і введене в експлуатацію. Оплата замовником по договору проведена за платіжною інструкцією №3464 від 31.10.2025 року. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2025-09-18-002607-a було оприлюднено 03.11.2025. 3. При розгляді документів наданих учасником – ТОВ «ФАРМЄДІС» на відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, уповноваженою особою було перевірено відповідність інформації наданої учасником у довідці про виконання аналогічних договорів від 26.09.2025р. та в документах наданих на підтвердження, а саме: найменування замовника за договором, номер та дата договору та загальна сума накладних. У зв’язку з об’ємністю обсягу документів під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, уповноваженою особою не було помічено зазначення в одній з накладних невірного номеру договору та, як наслідок, не було надано вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника. 4. Пунктом 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Переможцем торгів ТОВ «ФАРМЄДІС» було завантажено в електронній системі наступні документи: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, протокол «Позачергових Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ УЧАСТЮ «ФАРМЄДІС» від 22 січня 2025 за №40, наказ «Про вступ на посаду директора» від 23 січня 2025 за №2/к-2025, Статут. Копію протоколу Загальних Зборів учасників від 03.10.2025 року за №79 (Додається) було надано при підписанні договору щодо закупівлі. Додаток: 1. Копія протоколу Загальних Зборів учасників від 03.10.2025 року за №79 Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель 2 категорії апарату управління Валентина ЛОШАК
Рішеня
13.11.2025 14:43
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 425 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Контактний телефон:
+380462259991, +380631875357
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 425 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Контактний телефон:
+380462259991, +380631875357
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності