Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121 (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від КП "Дирекція парків".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-015307-a
Id Tender 45a81359c09247848ed8e683efa1a21e
План UA-P-2025-09-17-018780-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.09.2025 23:44
Остання зміна 03.10.2025 11:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 999 095.22 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 23:44 до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 23:44
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 23:44
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2025 00:00
до 25.09.2025 18:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 18:15
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 18:15
до 03.10.2025 11:12
Період уточнень
з 17.09.2025 23:44 до 22.09.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 23:44 до 22.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 00:00 до 25.09.2025 18:15
Період кваліфікації
з 25.09.2025 00:00 до 25.09.2025 18:15
Основні параметри
Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121 (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 999 095.22 грн.
Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121 (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121 (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 999 095.22 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14995,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
89 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121
Код ДК 021:2015
45236250-7 - Вирівнювання поверхонь парків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення "Парк "Сосновий бір"
Дата постачання по
25.12.2025 23:47
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
2 998 999.14 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 23:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кириченко Максим Олегович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kyrychenko Maksym
Електронна пошта
Телефон
+380675228177
Замовник
ЄДРПОУ
21368856
Назва (англійською мовою)
ME Directorate of parks
Повна назва
КП "Дирекція парків"
Повна назва (англійською мовою)
ME Directorate of parks
Поштовий індекс
18001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик,168
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121 (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 25.09.2025 18:15 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 00:00 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 18:16
Довідка НАЗК
25.09.2025 18:15
Повідомлення про рішення
25.09.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-17-015307-a-a1
Підписаний і діє
Номер
233
2 998 999.14 грн.
2 499 165.95 грн.
З ПДВ
Підписано
01.10.2025
Строк дії договору з
01.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121
Номенклатура
Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Дирекція парків"
Повна назва
КП "Дирекція парків"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21368856

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33819662

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 11:12
Повідомлення про договір
Додатки до договору
03.10.2025 11:09
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000166
Дата створення проекту
08.10.2025 17:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 18:43
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 16:52
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2025 №290 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2025 № 290 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2025-09-17-015307-a 17.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 18:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «ДОРСТРОЙ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Дирекція парків», (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затвердженою Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 17.09.2025 зі змінами від 19.09.2025); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «ДОРСТРОЙ»; протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2025, договір від 01.10.2025 №233; пояснення Замовника від 16.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ПП «ДОРСТРОЙ» встановлено наступне. Згідно з підпунктом 1.1.1. пудпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» до тендерної документації Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ДОРСТРОЙ» надано Довідку «Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)» від 23.09.2025 №23092025/1. Проте, в зазначеній довідці відсутній Екскаватор-навантажувач JCB 4CXSITEMASTER, який включений до підсумкової відомості ресурсів, яка складена учасником та надана в складі тендерної пропозиції. Поряд з цим, відповідно підпункту 1.1.2. пудпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання: Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ДОРСТРОЙ» зазначені документи на Екскаватор-навантажувач JCB 4CXSITEMASTER відсутні. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…У підпункті 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. Як вбачається із наданої складі тендерної пропозиції учасником Довідки “Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)” від 23.09.2025 №23092025/1. Проте, в зазначеній довідці дійсно відсутній Екскаватор-навантажувач JCB 4CXSITEMASTER, який включений до підсумкової відомості ресурсів, яка складена учасником та надана в складі тендерної пропозиції. Водночас, через зазначена помилка могла бути кваліфікована лише як невідповідність, що в свою чергу не спричиняло обов’язку відхиляти відповідну тендерну пропозицію учасника.». Отже, Учасником процедури закупівель ПП «ДОРСТРОЙ» не виконано вимоги підпунктів 1.1.1 та 1.1.2 пудпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» до тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ПП «ДОРСТРОЙ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ДОРСТРОЙ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 16:52
Документи висновку
20.10.2025 16:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уповноваженою особою Замовника виявлене порушення враховано для запобігання подібним помилкам у майбутньому, здійснені заходи направлені на недопущення порушень в подальшому, а саме: з метою недопущення у подальшому порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), а також інших вимог чинного законодавства під час розгляду і оцінки тендерних прпопозицій, організовано та проведено додаткове вивчення матеріалів на веб-ресурсах Prozorro Infobox (інформаційний ресурс із корисними матеріалами та форумом https://infobox.prozorro.org), взято до уваги інформацію про неухильне дотримання норм Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог Особливостей зі змінами, пройдено додаткове тестування на предмет перевірки знань з питань публічних закупівель на веб-ресурсі ПП «Центр публічних закупівель «Тендер-Експерт» https://tender.lviv.ua/testuvannya з високим результатом такого тестування (узагальнені результати додаються); також заплановано проведення додаткового навчання уповноваженої особи з публічних закупівель для замовників з метою недопущення порушення законодавства у сфері закупівель у майбутньому, в т.ч. курсу «Публічні закупівлі: від теорії до практики» ресурсу Prometheus за посиланням https://apps.prometheus.org.ua/learning/course/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1/home. Для недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою з питань публічних закупівель акцептовано постійний процес самовдосконалення для здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи, у тому числі онлайн. Підвищення кваліфікації допомагає бути в курсі останніх тенденцій та розвитку у сфері закупівель, а також оновлювати знання та навички
Дата публікації
27.10.2025 23:02
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121», ДК 021:2015: 45236250-7 — Вирівнювання поверхонь парків, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-17-015307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Згідно з підпунктом 1.1.1. пудпункту 1.1 “Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*” пункту 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»” до тендерної документації Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ДОРСТРОЙ" надано Довідку “Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)” від 23.09.2025 №23092025/1. Проте, в зазначеній довідці відсутній Екскаватор-навантажувач JCB 4CXSITEMASTER, який включений до підсумкової відомості ресурсів, яка складена учасником та надана в складі тендерної пропозиції. Поряд з цим, відповідно підпункту 1.1.2. пудпункту 1.1 “Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*” пункту 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»” до тендерної документації Замовника, Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання: Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ДОРСТРОЙ" зазначені документи на Екскаватор-навантажувач JCB 4CXSITEMASTER відсутні. Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.10.2025 11:53
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 11:55
-
Відповідь
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт доріжок в парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Парк «Сосновий бір» за адресою: м. Черкаси, вул. Дахнівська, 121», ДК 021:2015: 45236250-7 — Вирівнювання поверхонь парків, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-17-015307-a), повідомляємо наступне: 1) Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. (далі – Особливості). При цьому, відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Водночас, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (пункт 22 частини 1 статті 1 Закону). У пункті 2 Розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд», затвердженого наказом Міністерства економіки України від 16 травня 2023 року № 3573, галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434. Очікувана вартість перелічених вище предметів закупівель була визначена з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), а також отриманих трьох комерційних пропозицій. Таким чином, закупівлі передував аналіз відповідного ринку. Відповідно до п.2 розділу І Примірної методики ринкова ціна - ціна, яка встановлюється безпосередньо на реальному ринку під впливом співвідношення попиту і пропозиції, або ціна конкретних угод, які відбулись на вільному ринку під впливом виключно ринкових факторів. Для аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень (п.3 розділу ІІ Примірної методики). З метою забезпечення належного утримання та своєчасного ремонту відповідного об'єкта благоустрою із залученням на конкурсних засадах для цього інших підприємств, установ, організацій, працівниками Замовника було складено дефектний акт, який в подальшому з метою аналізу ринку і розрахунку очікуваної вартості майбутньої закупівлі, був надісланий на електронну пошту учасникам ринку (будівельним організаціям), які надали свої пропозиції і розрахунки (ПП «Канів-Граніт» (код ЄДРПОУ 14207791) запропоновано 3100988,15 грн. з ПДВ, ТОВ «РДС» (код ЄДРПОУ 33658865) запропоновано 3023301,50 грн. з ПДВ, ПП «Дорстрой» (код ЄДРПОУ 33819662) запропоновано 2872996,01 грн. з ПДВ). Отже, на підставі отриманих комерційних пропозицій і у відповідності до Примірної методики було належним чином здійснено аналіз реального ринку для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Тендерна документація розроблена замовником і містить перелік необхідних складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема проект договору про закупівлю, а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Подані учасником документи та/або інформація після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються електронною системою закупівель, крім випадків, передбачених законодавством. Тендерна пропозиція після закінчення кінцевого строку її подання не приймається електронною системою закупівель. Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.. У підпункті 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. Як вбачається із наданої складі тендерної пропозиції учасником Довідки “Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)” від 23.09.2025 №23092025/1. Проте, в зазначеній довідці дійсно відсутній Екскаватор-навантажувач JCB 4CXSITEMASTER, який включений до підсумкової відомості ресурсів, яка складена учасником та надана в складі тендерної пропозиції. Водночас, через зазначена помилка могла бути кваліфікована лише як невідповідність, що в свою чергу не спричиняло обов’язку відхиляти відповідну тендерну пропозицію учасника.
Рішеня
16.10.2025 22:17
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 999 095.22 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 00:00
Замовник:
КП "Дирекція парків"
Контактний телефон:
+380675228177
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 999 095.22 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 00:00
Замовник:
КП "Дирекція парків"
Контактний телефон:
+380675228177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності