Закупівля Послуги з вивезення твердих побутових відходів та вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) (код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація /видалення сміття та поводження зі сміттям) від КП "Горянин" Гірської сільської ради".
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) (код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація /видалення сміття та поводження зі сміттям)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 33678185
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з вивезення твердих побутових відходів та вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) (код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація /видалення сміття та поводження зі сміттям)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: територія Гірської громади Бориспільського району, Київської області;
Обсяг надання послуг: 1. Послуги з вивезення твердих побутових відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)– 6600 м3;
2. Послуги вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) – 3000 м3. (визначено в Додатку № 3 до тендерної документації)
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3 350 000,00 грн. (три мільйони триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2025 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.09.2025 00:00
7) умови оплати: Замовник здійснює оплату за належно надані Послуги на підставі Акта приймання-передачі послуг протягом 7 (семи) робочих днів з дати його підписання Сторонами, але не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались Послуги (з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»)
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
Послуги вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
Код ДК 021:2015
90510000-5 -
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою:
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№
з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності
* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **
1 2 3 4 5 6
1 Надати документальне підтвердження на користування послугами полігону (сміттєзвалища) з захоронення/утилізації сміття, яке відповідає вимогам законодавства
2 Надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту та техніки, в якій обов’язково повинна міститися наступна інформація: марка, тип, реєстраційний номер
3 Наявності контейнерного парку, а саме контейнерів для твердих побутових відходів об?ємом 1,1 м. куб. та конейнерів для великогабаритних (будівельних відходів) об?ємом 15-25 м. куб.
* Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України)
** Зазначається номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці
____________________________________ ___ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій.
2.1. Надати документальне підтвердження на користування послугами полігону (сміттєзвалища) з захоронення/утилізації сміття, яке відповідає вимогам законодавства:
- у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) Учасника сміттєзвалища: сканкопія оригіналу свідоцтва про право власності або оригінал договору оренди, або оригінал іншого документу, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища;
- у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопія з оригіналу договору діючого протягом 2025 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або переробляння або утилізації. Обов?язково надати копії ліцензій та/або дозволів Міндовкілля на операції із захоронення відходів виданих суб?єкту господарювання з яким укладено відповідний договір.
2.2. Надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту та техніки, в якій обов’язково повинна міститися наступна інформація: марка, тип, реєстраційний номер,.
Підтвердити:
- Інформацію щодо наявності власного спеціалізованого автомобіля-сміттєвоза з заднім завантаженням для вивозу великогабаритних, будівельних, твердих побутових відходів у кількості не менше 5 одиниці. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, .
- Інформацію щодо наявності власного спеціалізованого автотранспорту, оснащеного вантажно-розвантажним гідрообладнанням з гаковим захватним пристроєм для вивозу будівельних відходів з контейнерів 15-25- м3, у кількості не менше 5 одиниць. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів,.
- Інформацію щодо наявності власного екскаватора-навантажувача у кількості не менше 2 одиниць. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію спеціалізованої техніки, .
2.6. Наявності контейнерного парку, а саме контейнерів для твердих побутових відходів об?ємом 1,1 м. куб. не менше 50 шт, та конейнерів для великогабаритних (будівельних відходів) об?ємом 15-25 м. куб. не менше 10 шт. На підтвердження чого Учасник надає оборотно-сальдову відомість, або видаткові накладні або акти приймання-передачі контейнерів,.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)
* Інформація щодо освіти
** Інше
***
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів ( акти приймання-передачі, накладні, акти наданих послуг тощо) Контактні дані замовника /
контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Аналогічним вважається договір з надання послуг утилізації сміття та поводження зі сміттям та/або Послуги із забезпечення збирання та вивезення твердих побутових відходів та/або Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади та очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій та/або Послуги із забезпечення збирання та вивезення великогабаритних відходів, вивезенням уламків та очищення територій та/або подібний за змістом та предметом закупівлі. та/або подібний за змістом та предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати
- скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами, а також документами що свідчать про повне або часткове виконання договору.
- Лист-відгук від замовника, що підтверджує достовірність виконання наданого аналогічного договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою:
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№
з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності
* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **
1 2 3 4 5 6
1 Надати документальне підтвердження на користування послугами полігону (сміттєзвалища) з захоронення/утилізації сміття, яке відповідає вимогам законодавства
2 Надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту та техніки, в якій обов’язково повинна міститися наступна інформація: марка, тип, реєстраційний номер
3 Наявності контейнерного парку, а саме контейнерів для твердих побутових відходів об?ємом 1,1 м. куб. та конейнерів для великогабаритних (будівельних відходів) об?ємом 15-25 м. куб.
* Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України)
** Зазначається номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці
____________________________________ ___ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій.
2.1. Надати документальне підтвердження на користування послугами полігону (сміттєзвалища) з захоронення/утилізації сміття, яке відповідає вимогам законодавства:
- у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) Учасника сміттєзвалища: сканкопія оригіналу свідоцтва про право власності або оригінал договору оренди, або оригінал іншого документу, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища;
- у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопія з оригіналу договору діючого протягом 2025 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або переробляння або утилізації. Обов?язково надати копії ліцензій та/або дозволів Міндовкілля на операції із захоронення відходів виданих суб?єкту господарювання з яким укладено відповідний договір.
2.2. Надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту та техніки, в якій обов’язково повинна міститися наступна інформація: марка, тип, реєстраційний номер,.
Підтвердити:
- Інформацію щодо наявності власного спеціалізованого автомобіля-сміттєвоза з заднім завантаженням для вивозу великогабаритних, будівельних, твердих побутових відходів у кількості не менше 5 одиниці. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, .
- Інформацію щодо наявності власного спеціалізованого автотранспорту, оснащеного вантажно-розвантажним гідрообладнанням з гаковим захватним пристроєм для вивозу будівельних відходів з контейнерів 15-25- м3, у кількості не менше 5 одиниць. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів,.
- Інформацію щодо наявності власного екскаватора-навантажувача у кількості не менше 2 одиниць. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію спеціалізованої техніки, .
2.6. Наявності контейнерного парку, а саме контейнерів для твердих побутових відходів об?ємом 1,1 м. куб. не менше 50 шт, та конейнерів для великогабаритних (будівельних відходів) об?ємом 15-25 м. куб. не менше 10 шт. На підтвердження чого Учасник надає оборотно-сальдову відомість, або видаткові накладні або акти приймання-передачі контейнерів,.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)
* Інформація щодо освіти
** Інше
***
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів ( акти приймання-передачі, накладні, акти наданих послуг тощо) Контактні дані замовника /
контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Аналогічним вважається договір з надання послуг утилізації сміття та поводження зі сміттям та/або Послуги із забезпечення збирання та вивезення твердих побутових відходів та/або Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади та очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій та/або Послуги із забезпечення збирання та вивезення великогабаритних відходів, вивезенням уламків та очищення територій та/або подібний за змістом та предметом закупівлі. та/або подібний за змістом та предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати
- скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами, а також документами що свідчать про повне або часткове виконання договору.
- Лист-відгук від замовника, що підтверджує достовірність виконання наданого аналогічного договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот № 1
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою:
Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№
з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності
* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **
1 2 3 4 5 6
1 Надати документальне підтвердження на користування послугами полігону (сміттєзвалища) з захоронення/утилізації сміття, яке відповідає вимогам законодавства
2 Надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту та техніки, в якій обов’язково повинна міститися наступна інформація: марка, тип, реєстраційний номер
3 Наявності контейнерного парку, а саме контейнерів для твердих побутових відходів об?ємом 1,1 м. куб. та конейнерів для великогабаритних (будівельних відходів) об?ємом 15-25 м. куб.
* Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України)
** Зазначається номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці
____________________________________ ___ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій.
2.1. Надати документальне підтвердження на користування послугами полігону (сміттєзвалища) з захоронення/утилізації сміття, яке відповідає вимогам законодавства:
- у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) Учасника сміттєзвалища: сканкопія оригіналу свідоцтва про право власності або оригінал договору оренди, або оригінал іншого документу, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища;
- у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопія з оригіналу договору діючого протягом 2025 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або переробляння або утилізації. Обов?язково надати копії ліцензій та/або дозволів Міндовкілля на операції із захоронення відходів виданих суб?єкту господарювання з яким укладено відповідний договір.
2.2. Надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту та техніки, в якій обов’язково повинна міститися наступна інформація: марка, тип, реєстраційний номер,.
Підтвердити:
- Інформацію щодо наявності власного спеціалізованого автомобіля-сміттєвоза з заднім завантаженням для вивозу великогабаритних, будівельних, твердих побутових відходів у кількості не менше 5 одиниці. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, .
- Інформацію щодо наявності власного спеціалізованого автотранспорту, оснащеного вантажно-розвантажним гідрообладнанням з гаковим захватним пристроєм для вивозу будівельних відходів з контейнерів 15-25- м3, у кількості не менше 5 одиниць. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів,.
- Інформацію щодо наявності власного екскаватора-навантажувача у кількості не менше 2 одиниць. Підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію спеціалізованої техніки, .
2.6. Наявності контейнерного парку, а саме контейнерів для твердих побутових відходів об?ємом 1,1 м. куб. не менше 50 шт, та конейнерів для великогабаритних (будівельних відходів) об?ємом 15-25 м. куб. не менше 10 шт. На підтвердження чого Учасник надає оборотно-сальдову відомість, або видаткові накладні або акти приймання-передачі контейнерів,.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)
* Інформація щодо освіти
** Інше
***
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів ( акти приймання-передачі, накладні, акти наданих послуг тощо) Контактні дані замовника /
контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Аналогічним вважається договір з надання послуг утилізації сміття та поводження зі сміттям та/або Послуги із забезпечення збирання та вивезення твердих побутових відходів та/або Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади та очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій та/або Послуги із забезпечення збирання та вивезення великогабаритних відходів, вивезенням уламків та очищення територій та/або подібний за змістом та предметом закупівлі. та/або подібний за змістом та предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати
- скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами, а також документами що свідчать про повне або часткове виконання договору.
- Лист-відгук від замовника, що підтверджує достовірність виконання наданого аналогічного договору
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 20:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) (код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація /видалення сміття та поводження зі сміттям)
У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи:
Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) Контактні дані замовника /
контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми).
Подана тендерна пропозиція учасника ТОВ "Фірма "Володар-Роз" не містить вказаних документів (довідок).
На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Послуги вивезення великогабаритних відходів (будівельного сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах громади, очищення сміттєзбиральних майданчиків та інших територій) з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2025 Одеса № 196
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручень Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 та від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2025 № 196
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2025-09-17-014755-a 17.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Горянин» Гірської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.09.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Володар-Роз» (далі – ТОВ «Фірма «Володар-Роз»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Фірма «Володар-Роз» у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «Фірма «Володар-Роз» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.09.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.09.2025, договір від 02.10.2025 № 100, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.10.2025, додаткову угоду від 02.10.2025 № 1, пояснення надане Замовником 10.10.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання якої передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності її розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформація, документи) на запит від 10.10.2025 р. Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2025-10-09-000029
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь на перше питання: Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://kpgora.com.ua/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C-%D0%BA%D0%BF-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD/.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства
Законів України “Про управління відходами”,
“Про благоустрій населених пунктів” та
“Про житлово-комунальні послуги”
та інших нормативно-правових та нормативних актів, що регулюють сферу відходів..
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) та . ТПКВКМБ: 6020 Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги у сумі 500 000,00 грн;
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – у сумі 2 850 000,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, аналізу попередніх періодів та комерційних пропозицій.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та становить 3 350 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення та очікуваним об’ємам сміття.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, та наданих цінових пропозицій.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Очікувана вартість включає вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для надання послуг на умовах цього оголошення.