Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням). від ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-013787-a
Id Tender a4e2b4a0f7454af8a4e1f80ec7b33662
План UA-P-2025-09-17-016806-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.09.2025 17:00
Остання зміна 15.10.2025 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 190 345 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
9 996 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 17:00 до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 17:00
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 17:00
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2025 15:05
до 30.09.2025 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2025 14:00
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 14:24
до 15.10.2025 10:15
Період уточнень
з 17.09.2025 17:00 до 22.09.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 17:00 до 22.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 15:05 до 30.09.2025 14:24
Період кваліфікації
з 25.09.2025 15:05 до 30.09.2025 14:24
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
558 615 грн.
Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
558 615 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2793,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БУНДЗЯК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
558 615 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
689 635 грн.
Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання)
Очікувана вартість
689 635 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3448,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Вовчок Мар?яна Юріївна
Пропозиція:
689 635 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
1 631 550 грн.
Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
1 631 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8157,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Олексик Михайло Михайлович
Пропозиція:
1 631 550 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
1 246 445 грн.
Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
1 246 445 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6232,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
1 246 445 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
1 256 365 грн.
Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання)
Назва предмета закупівлі
Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання)
Очікувана вартість
1 256 365 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6281,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 14:42
Закінчення аукціону
25.09.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Свалявчук Василь Іванович
Пропозиція:
1 218 674 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Худа Іван Юрійович
Пропозиція:
1 217 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2025 14:42
Лот № 6 Статус - завершено лот закупівлі
384 035 грн.
Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням)
Назва предмета закупівлі
Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням)
Очікувана вартість
384 035 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1920,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
384 035 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - завершено лот закупівлі
3 423 700 грн.
Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Назва предмета закупівлі
Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Очікувана вартість
3 423 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17118,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, Хустське надлісництво Філії «Карпатський лісовий офіс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 15 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Шопа Юрій Юрійович
Пропозиція:
3 423 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.09.2025 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гладиш Дмитро Ігорович
Електронна пошта
Телефон
380637814629
Замовник
ЄДРПОУ
45554542
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
88017
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
м. Ужгород, вул. Собранецька, 156
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 26.09.2025 14:00 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
26.09.2025 14:00
Довідка НАЗК
26.09.2025 14:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:20 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:20
Довідка НАЗК
30.09.2025 14:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець Вовчок Мар?яна Юріївна (код ЄДРПОУ: 3289701603 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: Пункт 1.3.2 — Мінімальна кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, становить: • лісоруб (вальник лісу) не нижче 6 розряду – не менше 1 особи; • лісоруб (вальник лісу) не нижче 4 розряду – не менше 1 особи; • тракторист – не менше 1 особи. Учасником подано лише 1 лісоруба 6 розряду та 1 тракториста. Необхідно додати працівника 4 розряду зі всіма підтвердними документами згідно вимог тендерної документації. Пункт 3.4.2.3 — Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань має бути видана або сформована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: • відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника, у тому числі підписувати договори; • дані про хронологію реєстраційних дій. Подано витяг, сформований раніше дати оголошення закупівлі. ________________________________________ Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункт 1.3.2 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 3.4.2.3 — Розділ 3 тендерної документації. ________________________________________ Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: • Надати працівника кваліфікації «лісоруб (вальник лісу) не нижче 4 розряду» зі всіма документами (трудова книжка/повідомлення про прийняття на роботу, посвідчення, медична довідка тощо). • Надати оновлений витяг з Єдиного державного реєстру, сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю, з усіма необхідними відомостями.
Створено
29.09.2025 10:16
Надати до
30.09.2025 10:16
Лот № 3 Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 26.09.2025 14:01 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
26.09.2025 14:01
Довідка НАЗК
26.09.2025 14:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
25.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:22 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:22
Довідка НАЗК
30.09.2025 14:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ (код ЄДРПОУ: 2486221395 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: Пункт 1.1.3.1 — Відсутні скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у довідці, наданій Учасником. Пункт 1.3.3.1 — Трудова книжка Рішко М.М. викладена російською мовою. Необхідно надати переклад українською мовою, завірений нотаріусом, або подати повідомлення про прийняття на роботу з квитанцією 2. ________________________________________ Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункт 1.1.3.1 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 1.3.3.1 — Додаток №7 до тендерної документації. ________________________________________ Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: • Надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у довідці. • Надати нотаріально завірений переклад трудової книжки Рішко М.М. українською мовою або повідомлення про прийняття на роботу з квитанцією 2.
Створено
29.09.2025 10:17
Надати до
30.09.2025 10:17
Лот № 5 Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:23 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:23
Довідка НАЗК
30.09.2025 14:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець Худа Іван Юрійович (код ЄДРПОУ: 2374207695 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: Пункт 1.1.3.1 — У довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено бензомоторні пили STIHL MS 81 та Husquarna 365 з посиланням на накладні №1 та №2, які не подано. Необхідно надати скановані копії інвентарних карток обліку обладнання, інвентаризаційні відомості, оборотно-сальдові відомості або договори купівлі-продажу для підтвердження права користування зазначеною технікою. Пункт 1.3.3.1 — Повідомлення про прийняття на роботу подано без квитанції 2. Пункт 1.3.3.4 — Не подано копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівника Худа І.Ю. Пункт 3.4.2.3 — Подано витяг з ЄДР, сформований раніше дати оголошення закупівлі. Витяг має бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення та обов’язково містити: • відомості про керівника учасника юридичної особи та інших осіб (за наявності), уповноважених діяти від імені учасника; • дані про хронологію реєстраційних дій. ________________________________________ Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункт 1.1.3.1 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 1.3.3.1 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 1.3.3.4 — Додаток №7 до тендерної документації. • Пункт 3.4.2.3 — Розділ ІІІ тендерної документації. ________________________________________ Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: • Надати інвентарні картки, інвентаризаційні або оборотно-сальдові відомості, або договори купівлі-продажу на бензомоторні пили STIHL MS 81 та Husquarna 365. • Подати повідомлення про прийняття на роботу з квитанцією 2. • Надати особисту картку обліку спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ для Худа І.Ю. • Подати витяг з ЄДР, сформований не раніше дати оголошення закупівлі, з урахуванням вимог щодо відомостей про керівника та хронології реєстраційних дій.
Створено
29.09.2025 10:18
Надати до
30.09.2025 10:18
Лот № 6 Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:24 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:25
Довідка НАЗК
30.09.2025 14:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:07
Витяг з ЄДР
25.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Фізична особа-підприємець ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ (код ЄДРПОУ: 2763507174 ) виявлено наступні невідповідності у документах та/або інформації, поданих у складі тендерної пропозиції: Перелік виявлених невідповідностей: Пункт 3.4.2.3 — Подано витяг з ЄДР, сформований раніше дати оголошення закупівлі. Витяг має бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення та обов’язково містити: • відомості про керівника учасника юридичної особи та інших осіб (за наявності), уповноважених діяти від імені учасника; • дані про хронологію реєстраційних дій. Посилання на вимоги тендерної документації: • Пункт 3.4.2.3 — Розділ ІІІ тендерної документації. Документи та інформація, які потрібно надати для усунення невідповідностей: • Подати витяг з ЄДР, сформований не раніше дати оголошення закупівлі, з урахуванням вимог щодо відомостей про керівника та хронології реєстраційних дій.
Створено
29.09.2025 10:19
Надати до
30.09.2025 10:19
Лот № 7 Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Період вимог/скарг з 26.09.2025 14:01 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 15:05 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем
Документи кваліфікації
26.09.2025 14:01
Довідка НАЗК
26.09.2025 14:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-17-013787-a-a1
Підписаний і діє
Номер
Договір №151-05-20251006-01-з
558 615 грн.
558 615 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Хустське надлісництво) у т.ч. Лот 1 – об’єм заготівлі 790 м3 (з трелюванням), Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання), Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням), Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням), Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання), Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням), Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БУНДЗЯК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БУНДЗЯК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2599617897

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
08.10.2025 15:41
-
UA-2025-09-17-013787-a-a7
Підписаний і діє
Номер
Договір №151-05-20251006-05-з
384 035 грн.
384 035 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням)
Номенклатура
Лот 6 – об’єм заготівлі 583 м3 (з трелюванням)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП ЛАБОШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2763507174

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
08.10.2025 15:57
-
UA-2025-09-17-013787-a-a2
Підписаний і діє
Номер
Договір №151-05-20251006-03-з
1 631 550 грн.
1 631 550 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням)
Номенклатура
Лот 3 – об’єм заготівлі 2390 м3 (з трелюванням)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Олексик Михайло Михайлович
Повна назва
Фізична особа-підприємець ОЛЕКСИК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3157826831

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
08.10.2025 15:46
-
UA-2025-09-17-013787-a-a3
Підписаний і діє
Номер
Договір №151-05-20251006-06-з
3 423 700 грн.
3 423 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Номенклатура
Лот 7 – об’єм заготівлі 5187 м3 (з трелюванням).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Шопа Юрій Юрійович
Повна назва
Фізична особа-підприємець ШОПА ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2939121491

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
08.10.2025 15:58
-
UA-2025-09-17-013787-a-a4
Підписаний і діє
Номер
Договір №151-05-20251006-02-з
689 635 грн.
689 635 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання)
Номенклатура
Лот 2 – об’єм заготівлі 1017 м3 (з трелювання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Вовчок Мар?яна Юріївна
Повна назва
ФОП Вовчок Мар?яна Юріївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3289701603

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
08.10.2025 15:43
-
UA-2025-09-17-013787-a-b6
Підписаний і діє
Номер
Договір №151-05-20251006-04-з
1 217 000 грн.
1 217 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання)
Номенклатура
Лот 5 – об’єм заготівлі 1738 м3 (з трелювання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Худа Іван Юрійович
Повна назва
ФОП Худа Іван Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2374207695

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
08.10.2025 15:55
-
UA-2025-09-17-013787-a-a5
Підписаний і діє
Номер
151-05-20251015-01-з
1 246 445 грн.
1 246 445 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням)
Номенклатура
Лот 4 – об’єм заготівлі 1779 м3 (з трелюванням)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
ФОП НЕМЕШ ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2486221395

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
15.10.2025 10:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 190 345 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380637814629
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 190 345 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380637814629
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності