Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років від КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-013362-a
Id Tender 63d154aea4be4b3e938f7d055ca7e4a1
План UA-P-2025-09-17-016419-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.09.2025 16:48
Остання зміна 06.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
648 645.9 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 16:48 до 25.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 16:48
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 16:48
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2025 18:00
до 30.09.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 16:50
до 06.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.09.2025 16:50
-
Період уточнень
з 17.09.2025 16:48 до 22.09.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 16:48 до 22.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 18:00 до 30.09.2025 16:50
Період кваліфікації
з 25.09.2025 18:00 до 30.09.2025 16:50
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
648 645.9 грн.
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Очікувана вартість
648 645.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3243,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 560 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
560
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вячеслава Чорновола, будинок 74
Дата постачання по
31.12.2025 16:45
Позиція : №2 2 100 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
2 100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вячеслава Чорновола, будинок 74
Дата постачання по
31.12.2025 16:45
Позиція : №3 700 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
700
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вячеслава Чорновола, будинок 74
Дата постачання по
31.12.2025 16:45
Позиція : №4 490 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
490
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вячеслава Чорновола, будинок 74
Дата постачання по
31.12.2025 16:45
Позиція : №5 700 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
700
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вячеслава Чорновола, будинок 74
Дата постачання по
31.12.2025 16:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
648 645.9 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.09.2025 16:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горпинчук Тетяна Мифодіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380362273030
Факс
+380362273030
Сайт:
http://alexandria.at.ua
Замовник
ЄДРПОУ
33095424
Повна назва
КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
35320
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
село Олександрія
Адреса
вулиця Санаторна, 16
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 6-11 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при триразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 11-14 років; Послуги з організації гарячого харчування при п’ятиразовому харчуванні для учнів віком 14-18 років
Період вимог/скарг з 30.09.2025 16:50 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 18:00 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
.
Документи кваліфікації
30.09.2025 16:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 16:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3.5.2. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та п.4 Додатку 5 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі) тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), останній повинен був надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, а саме: «Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням договору по наданню аналогічних послуг, переліку організацій із якими укладено договір у 2022-2025 роках, разом із копією будь-якого договору без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копією документів, що підтверджує повне або часткове його виконання (копії накладних, рахунків, актів тощо).» Пропозиція Учасника містить довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання анлогічних (аналогічного) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл. 06. Підтвердження виконання аналогічного договору) в якій зазначено інформацію про виконання договору із Управлінням соціальної та ветеринарної політики Камінь-Каширської районної державної адміністрації Волинської області Договір №7 від 24.06.2024 року. Також Учасником надано копію договору №7 від 24.06.2024 року, вказане повністю відповідає кваліфікаційному критерію викладеному в тендерній документації. Проте копій документів, що підтверджують повне або часткове виконання договору №7 від 24.06.2024 року (копії накладних, рахунків, актів тощо) Учасником не надано. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів, а саме, копій документів, що підтверджують повне або часткове виконання договору із Камінь-Каширською районною державною адміністрацією Волинської області №7 від 24.06.2024 року (копії накладних, рахунків, актів тощо).
Створено
29.09.2025 11:22
Надати до
30.09.2025 11:22
Торги не відбулися
Очікувана вартість
648 645.9 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 18:00
Замовник:
КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380362273030
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
648 645.9 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 18:00
Замовник:
КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380362273030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності