Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-012709-a
Id Tender 1c08c9160c8648c48cab53d70c17754d
План UA-P-2025-09-17-015331-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.09.2025 16:19
Остання зміна 21.10.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 260 597 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 16:16 до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 16:16
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 16:16
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00
до 07.10.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 16:24
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 16:24
до 21.10.2025 10:56
Період уточнень
з 17.09.2025 16:16 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 16:16 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00 до 07.10.2025 16:24
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00 до 07.10.2025 16:24
Основні параметри
«Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 260 597 грн.
«Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 260 597 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72605,97
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Після закінчення ремонтних робіт ПІДРЯДНИК визначає остаточні обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, готує відповідні документи (акт форми №КБ-2в, довідки форми № КБ-3) і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ в 3-денний термін після виконання робіт. ЗАМОВНИК зобов'язаний підписати надані ПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання у 10-денний термін з моменту отримання. Після підписання акту приймання-передачі об’єкта після капітального ремонту (будівництва, модернізації чи реконструкції) за цим Договором Замовник оплачує решту загальної вартості виконаних робіт, що не перевищує 95% вартості робіт за цим договором.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду. У разі виявлення Замовником фактів гарантійних випадків протягом 180 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, оплата кінцевої суми у розмірі 5 % від загальної вартості виконаних робітне відбувається до повного усунення недоліків Підрядником
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
7 037 134 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.09.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Корзун
Електронна пошта
Телефон
+380674141791
Замовник
ЄДРПОУ
42789136
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
10004
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 16:24 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 00:00 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 16:24
Довідка НАЗК
07.10.2025 16:24
Повідомлення про рішення
07.10.2025 16:23
-
02.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 16:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасник повинен замінити довідку про виконання аналогічного договору, надану для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог критерію 3 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме: виправити номер договору. 2. Учасник повинен додати Довідку (Інформаційний лист тощо) про підтвердження наявного в тендерній пропозиції Учасника диплому Василенко Т.О. інженеру-проектувальнику Маркушиній Т.О., а саме: була зміна прізвища через сімейні обставини, для підтвердження кваліфікаційних вимог (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), зазначених в критерії 2 Додатку №1 до Тендерної документації.
Створено
06.10.2025 10:47
Надати до
07.10.2025 10:47
Договір
UA-2025-09-17-012709-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1127
7 037 134 грн.
6 218 088.42 грн.
З ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Номенклатура
«Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42789136

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20425612

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA253806340000026001065029001
ПІБ підписанта
КОРЗУН АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380679855976
Електронна пошта
Документи договору
21.10.2025 10:56
-
Додатки до договору
21.10.2025 10:56
Додатки до договору
Додатки до договору
21.10.2025 10:56
Додатки до договору
21.10.2025 10:56
Додатки до договору
21.10.2025 10:56
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000012
Дата створення проекту
27.10.2025 11:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 13:02
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 27.10.2025 № 95-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.10.2025 № 95-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-09-17-012709-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 13:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 28.10.2025 № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Комунальним підприємством «Лікарня № 2 ім.В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Реконструкція частини приміщень терапевтичного корпусу КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-012709-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Прошу надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (в т.ч. локальні кошториси, відомість ресурсів і т.д.)), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 4. Прошу надати пояснення чому в порушення вимог передбачених абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та абзацом першим пункту 28 Особливостей, у підпунктах 2 та 9 пункту 4 розділу VI тендерної документації та підпункті 2 пункту 10.4 розділу 10 проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено підстави для внесення змін до істотних умов договору, які не застосовуються у разі закупівлі робіт, що є предметом закупівлі? 5. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2025 № 749 визнано переможцем процедури закупівлі ПРБФ «Комунальник». За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в ході розгляду тендерної пропозиції ПРБФ «Комунальник» встановлено: - в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, пункту 2.3 розділу 2 Додатку № 1 та пункту 1 Додатку № 2.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника не надано дипломів або інших документів щодо кваліфікації працівників Смальцера О.Т., Омельченка С.М., Ільченка О.П., Мовчан М.А., Куратора О.К., Таринського Е.В., Підкуйка Г.К.; - в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 11 Додатку № 2.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника не надано довідку про субпідрядника/співвиконавця, який виконуватиме роботи в обсязі БІЛЬШЕ ніж 20 % від суми договору (у складі пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» надано довідку від 29.09.2025 № 243/3 з інформацією щодо незалучення до виконання робіт суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців в обсязі МЕНШ як 20 %). Крім того, виявлено невідповідності між інформацією викладеною у довідці від 29.09.2025 № 243/17 та договором про надання послуг, які наданні у складі тендерної пропозиції учасника, в частині зазначення підстав користування самоскидом. Також, виявлено невідповідності між інформацією викладеною у довідці від 29.09.2025 № 243/15 та наказом від 02.07.2025 № 208-к, які наданні у складі тендерної пропозиції учасника (в частині зазначення посади працівника). Пунктом 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПРБФ «Комунальник» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище поясніть, чому Замовником не виявлено та не розміщено в елетронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2025 18:16
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 18:16
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). Фінансування даної закупівлі буде здійснюватися за рахунок власних коштів, що зазначено в плані закупівель (UA-P-2025-09-17-015331-a) та у фінансовому плані підприємства (скан додається), КПКВК немає, так як це не бюджетні кошти. 2. Прошу надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (в т.ч. локальні кошториси, відомість ресурсів і т.д.)), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування було здійснено на підставі сукупності всіх технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій, офіційних представників постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів/послуг та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості було здійснено відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Очікувана вартість закупівлі визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, за даними якого загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 28.08.2025 складає - 7 614 303,00 грн. Додаємо до пояснень Зведений кошторисний розрахунок, 7 Локальних кошторисів та Підсумкову відомість ресурсів. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). Відповідно до підпункт 19 ч.2 ст. 22 ЗУ № 922 У тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Так, на виконання підпункту 19 ч.2 ст. 22 ЗУ № 922 в пункті 1 розділу III тендерної документації зазначено опис та приклади формальних помилок, тобто помилок, які є несуттєвими та є такими, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Правова позиція стосовно формальних (несуттєвих) помилок висловлена у пунктах 42-43 постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19.05.2022 р. у справі № 200/11480/20-а, в якій зокрема Верховний Суд зазначив наступне: «42. Крім того варто звернути увагу на положення пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, в якому вказано, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 43. Наведене свідчить, що законодавець передбачив перелік помилок, які унеможливлюють беззаперечного відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі». Разом з тим, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду висловився однозначно у своїй постанові від 31.08.2021 року у справі № 580/2373/19 щодо відсутності обов’язку відображення у протоколі тендерного комітету формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасником процедури закупівлі, а саме зазначив наступне: «Доводи відповідача щодо не зазначення у протоколі засідання тендерного комітету від 07 червня 2019 року №41/2019 про обрання переможця процедури закупівлі про наявність у тендерній пропозиції ТОВ «Софт Продакшн» формальних (несуттєвих) помилок Суд не приймає до уваги, з огляду на те, що законодавством не передбачено прямого обов`язку замовника відображати у протоколах тендерного комітету інформації щодо формальних (несуттєвих) помилок під час прийняття рішень. Такі помилки чи описки можуть бути враховані на стадії оцінки тендерної пропозиції учасника і не підлягають відображенню у протоколі, так як не впливають на зміст тендерної пропозиції». Враховуючи вищевикладене, протоколи, в яких фіксувався б факт допущення формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» на відповідність тендерній документації Замовника, - відсутні. Відповідно до підпункту 5 статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. 4. Прошу надати пояснення чому в порушення вимог передбачених абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та абзацом першим пункту 28 Особливостей, у підпунктах 2 та 9 пункту 4 розділу VI тендерної документації та підпункті 2 пункту 10.4 розділу 10 проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено підстави для внесення змін до істотних умов договору, які не застосовуються у разі закупівлі робіт, що є предметом закупівлі? Відповідно до положень абзацу першим частини третьої статті 22 Закону № 922 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 вказаного Закону). Пунктом восьмим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості щодо проєкту договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відтак, істотні умови договору, у розумінні статті 638 Цивільного кодексу України, це умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Аналіз положень частин четвертої, п`ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дає підстави для висновку, що встановлені частиною четвертою статті 41 вказаного Закону заборони, щодо зміни умов договору стосуються заборони на зміну істотних умов договору порівняно зі змістом тендерної документації, і така заборона не стосується формального викладення певних положень договору в редакції, відмінній від проєкту договору, якщо при цьому не змінюються істотні умови договору, і норми цієї статті не містять заборони на уточнення редакції певних положень проєкту договору, які не є істотними умовами договору у розмінні статті 638 Цивільного кодексу України. Слід зазначити, що підпункт 2 пункту 19 Особливостей зазначено машинально, оскільки було здійснено дублювання законодавчо встановлених підстав, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Разом з тим, зазначена підстава носить суто формальний характер та навіть потенційно не може бути застосована, оскільки предметом закупівлі є роботи, що в свою чергу усвідомлюється Замовником. Крім того, зазначена підстава не є істотною умовою договору та може бути виключена з укладеного договору в будь-який момент за домовленістю сторін шляхом укладення додаткової угоди до договору. 5. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2025 № 749 визнано переможцем процедури закупівлі ПРБФ «Комунальник». За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в ході розгляду тендерної пропозиції ПРБФ «Комунальник» встановлено: - в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, пункту 2.3 розділу 2 Додатку № 1 та пункту 1 Додатку № 2.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника не надано дипломів або інших документів щодо кваліфікації працівників Смальцера О.Т., Омельченка С.М., Ільченка О.П., Мовчан М.А., Куратора О.К., Таринського Е.В., Підкуйка Г.К.; Відповідно до пункту 2.3. розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації Для підтвердження кваліфікації працівників учасник повинен надати скан-копії дипломів (або їх копії, завірені належним чином) про закінчення працівниками Вищих учбових закладів (інститут, академія, коледж, технікум тощо) або інших документів, підтверджуючих кваліфікацію. Атестати/Свідоцтва про закінчення загальноосвітніх навчальних закладів надавати не потрібно. В свою чергу, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» надано довідку від 29.09.2025 № 243/15, в якій зазначено, що вказані працівників Смальцера О.Т., Омельченка С.М., Ільченка О.П., Мовчан М.А., Куратора О.К., Таринського Е.В., Підкуйка Г.К. мають лише професійно-технічну освіту, отже вища освіта у вказаних працівників відсутня. Разом з тим, вимогами тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію вимагались безпосередньо дипломи ВИЩИХ УЧБОВИХ ЗАКЛАДІВ, до яких заклади професійно-технічної освіти не відносяться, тому атестати, отримані вказаними працівниками Замовником не вимагались. - в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 11 Додатку № 2.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника не надано довідку про субпідрядника/співвиконавця, який виконуватиме роботи в обсязі БІЛЬШЕ ніж 20 % від суми договору (у складі пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» надано довідку від 29.09.2025 № 243/3 з інформацією щодо незалучення до виконання робіт суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців в обсязі МЕНШ як 20 %). Відповідно до п. 5 розділу розділу III тендерної документації У разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб‘єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації, замовник перевіряє таких суб‘єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей. Згідно пункту 11 додатку № 2.1 до тендерної документації Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подається інформація про субпідрядника/ співвиконавця (У разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб‘єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців) В свою чергу, Учасником ПРБФ «Комунальник» надано у складі тендерної документації надано довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця від 29.09.2025 № 243/3, яка не вимагалась вимогами тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вказана довідка не впливає на зміст тендерної пропозиції, оскільки у складі тендерної пропозиції подається інформація про субпідрядника/ співвиконавця лише у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб‘єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Крім того, виявлено невідповідності між інформацією викладеною у довідці від 29.09.2025 № 243/17 та договором про надання послуг, які наданні у складі тендерної пропозиції учасника, в частині зазначення підстав користування самоскидом. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасника вимагалась Довідка відповідно Форми 1, у якій вказані назва, марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, та/або інше). Крім того, відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати такі скан-копії документів на підтвердження такого критерію: - у разі, якщо обладнання, машини та механізми, які будуть залучені при виконання робіт, у власності Учасника, то в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ, який засвідчує його право власності (або договір купівлі-продажу, або свідоцтво про право власності, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або інвентарну карту з бухгалтерського обліку (тощо) або інший документ, який засвідчить таке його право власності). - у разі, якщо учасник буде брати в оренду/суборенду або брати у лізинг або на умовах підряду обладнання, машини та механізми, які будуть залучені при виконання робіт, то в складі тендерної пропозиції учасник має надати копію договору(ів) оренди/суборенди/лізинг, тощо. Термін дії Договорів оренди/суборенди/лізингу/підряду повинен бути не меншим, ніж строк виконання робіт. Слід зазначити, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в т.ч. на підтвердження наявності автомобіля-самоскида, учасником ПРБФ «Комунальник» надано довідку від 29.09.2025 № 243/17 та договір № 01/ТП, в яких зазначено підстави користування самоскидом, які за своєю суттю не є відмінними та в свою чергу підтверджують фіксоване право учасника на платне користування самоскидом протягом виконання робіт та відображають, що вказаний автомобіль не перебуває у власності учасника. Також, виявлено невідповідності між інформацією викладеною у довідці від 29.09.2025 № 243/15 та наказом від 02.07.2025 № 208-к, які наданні у складі тендерної пропозиції учасника (в частині зазначення посади працівника). Відповідно до довідки від 29.09.2025 № 243/15, наданої на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зазначено посаду «столяр» не повністю (без приставки будівельний), на яку прийнято Короленка Леоніда Васильовича. Як вбачається з наказу від 02.07.2025 № 208-к про прийняття на роботу Короленка Леоніда Васильовича прийнято на посаду столяра будівельного. Разом з тим, жодних невідповідностей не може вбачатись, оскільки учасником ПРБФ «Комунальник» підтверджено, що вказаний працівник дійсно є столяром та має необхідні знання та досвід для виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ПРБФ «Комунальник» цілком відповідала вимогам тендерної документації, з огляду на вказане, підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник були відсутні».
Рішеня
31.10.2025 10:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 260 597 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380674141791
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 260 597 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380674141791
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності