Показати схожі тендери
Закупівля Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015, код 45313000-4 "Монтаж ліфтів та ескалаторів) від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-012455-a
Id Tender e454e00fbd3d488e9c68060f5077dce3
План UA-P-2025-09-17-015312-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.09.2025 16:08
Остання зміна 30.10.2025 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 127 036 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 16:07 до 06.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 16:07
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 16:07
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 09:00
до 14.10.2025 14:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 14:08
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 14:08
до 30.10.2025 16:39
Період уточнень
з 17.09.2025 16:07 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 16:07 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 09:00 до 14.10.2025 14:08
Період кваліфікації
з 06.10.2025 09:00 до 14.10.2025 14:08
Основні параметри
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України) (ДК 021:2015, код 45313000-4 "Монтаж ліфтів та ескалаторів)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 127 036 грн.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України),
Назва предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України),
Очікувана вартість
5 127 036 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25635,18
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Код ДК 021:2015
45313000-4 - Монтаж ліфтів та ескалаторів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, під'їзди 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Карат-Ліфткомплект"
Пропозиція:
5 026 417.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України),
Період вимог/скарг з 14.10.2025 14:08 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 09:00 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 14:08
Довідка НАЗК
14.10.2025 14:08
Повідомлення про рішення
09.10.2025 11:53
Електроний протокол про продовження строку
06.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи необхідність одночасного розгляду тендерних пропозицій у кількох процедурах закупівель та з метою забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за даною Закупівлею до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.10.2025 11:50
Дата кінця розгляду
04.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Замовником встановлено кваліфікаційні критерії , визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження. 1.1. Підпунктом 1.1. пункту 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником встановлена вимога- Довідка за формою Таблиці 1 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою, в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. Машини та механізми вказані у Довідці повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції. Формою таблиці 1 передбачено зазначення Учасником назви/найменування машин та механізмів, згідно підсумкової відомості ресурсів Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідки про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (файл Довідка про наявність олбаднання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf та Довідка про наявність машин та механізмів №57.pdf). Також у складі тендерної пропозиції міститься підсумкова відомість ресурсів (файл Підсумкова відомість ресурсів (2025_09_29).pdf) Підсумковою відомістю ресурсів передбачено машини та механізмів, необхідні для виконання робіт, зокрема: - Перфоратор електромагнітний - Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т] - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - Дрилі електричні - Перфоратор електричний - Пилосос промисловий Проте у наданих довідках відсутня інформація щодо вищезазначених машин та механізмів та/або їх назва/найменування зазначена Учасником не згідно з назвою/найменуванням, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів Учасника. Формою таблиці 1 також передбачено зазначення Учасником правових підстав власності/користування та реквізитів документа, що є підставою власності/користування. Проте у наданих довідках про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт Учасником не зазначено реквізити документа(-тів), що є підставою власності/користування. 1.2. Підпунктом 1.2. пункту 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником встановлена вимога- У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження інформації, шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції, що підтверджує право власності Учасника/субпідрядника (у випадку залучення); - діючий договір, що підтверджує наявність права користування (договір оренди/договір про надання послуг/виконання робіт, тощо); - завірена копія видаткової накладної (або іншого первинного документа, що підтверджує факт придбання); - інший документ, що підтверджує право власності/користування. У складі тендерної пропозиції Учасником надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 11 станом на 03.09.2025 рік. Проте згідно реєстру тендерних пропозицій дата подання тендерної пропозиції Учасника – 05 жовтня 2025, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також учасником ймовірно документально не підтверджено інформацію щодо наявності наступних машин та механізмів: - Перфоратор електромагнітний - Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т] - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - Дрилі електричні Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1) Привести довідку у відповідність до вимог тендерної документації, а саме: зазначити у довідці (-ках) інформацію щодо машин та механізмів та/або їх вірну назву/найменування згідно з назвою/найменуванням, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів Учасника: - Перфоратор електромагнітний - Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т] - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - Дрилі електричні - Перфоратор електричний - Пилосос промисловий 2) Зазначити у довідках про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт реквізити документів, що є підставою власності/користування. 3) надати оборотно-сальдову відомість (витяг) станом на 05 жовтня 2025; 4) шляхом надання одного з документів, визначених пунктом 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, надати документальне підтвердження інформації щодо наявності наступних машин та механізмів (у випадку ненадання таких документів раніше): - Перфоратор електромагнітний - Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т] - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - Дрилі електричні 1.3. Підпунктом 3.1. пункту 3 на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником встановлена вимога- 3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), складеної за формою Таблиці 3 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати, зокрема: - копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких). Додатки до договору та/або до додаткових угод надавати не обов’язково. Учасник у складі тендерної пропозиції надав відповідну довідку (файл Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf) та копію аналогічного договору (файл Копія аналогічного договору з документами на підтвердження виконання.pdf). Проте відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, згідно ідентифікатору закупівлі UA-2023-02-08-012813-a Комунальним некомерційним підприємством "Вишгородська центральна районна лікарня" Вишгородської міської ради, розміщено звіт про укладений договір № 37 від 06 лютого 2023. Крім того такий звіт містить Додаткову угоду № 1 від 20 грудня 2023, якою сторонами зменшено суму Договору до 1 467 463,89 грн (один мільйон чотириста шістдесят сім тисяч чотириста шістдесят три гривні 89 копійок). Таким чином Учасник у наданій Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у колонці «Суми договору (з урахуванням змін) зазначив суму договору без урахування змін. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутня додаткова угода № 1 від 20 грудня 2023 до аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: - Привести довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідність до вимог тендерної документації, а саме: зазначити суму договору з урахування змін до договору; - Надати додаткову угоду № 1 від 20 грудня 2023 до аналогічного договору 2. Згідно вимог тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У складі тендерної пропозиції Учасником надано трудові книжки на Яриловець. В.Ф., Шепель А.Л., Піддубний В.В., Удовенко Ю.Ю., які складено російською мовою (файл Копії трудових книжок працівників.pdf). Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати переклад трудових книжок українською мовою та/або надати інший документ (складений українською мовою), який засвідчує можливість використання праці такого працівника/особи учасником / субпідрядником згідно вимог пункту 2.3. Додатку № 1 до тендерної документації.
Створено
13.10.2025 11:54
Надати до
14.10.2025 11:54
Договір
UA-2025-09-17-012455-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25/25
5 026 417.2 грн.
4 188 681 грн.
З ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
30.04.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Номенклатура
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт житлового фонду - капремонт (заміна) ліфтів у під'їздах 1, 2, 4 житлового будинку №36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00433331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Карат-Ліфткомплект"
Повна назва
ТОВ "Карат-Ліфткомплект"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31801847

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 127 036 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 127 036 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності