Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1) Учасник у складі пропозиції надав договір оренди обладнання, у акті приймання-передачі до якого вказана дата 2024 року.
2)Учасник у складі пропозиції надав цивільно-правові договори з працівниками, у яких не зазначені посади та строк виконання робіт не відповідає строку виконання робіт, встановленому Замовником.
3) Учасник у складі пропозиції не надав оригінал відгуку(або рекомендаційний лист тощо) від замовника (покупця) про повне виконання договору з зазначенням №, дати укладання договору, ціни договору, предмету договору та оригінали/копії документів, які підтверджують повне виконання цього договору.
4) Учасник у складі пропозиції надав статут не в повному обсязі.
5) Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій невірно зазначив номер аналогічного договору, наданого у складі пропозиції
6) Учасник надав у складі пропозиції наказ на призначення директора, дата якого не співпадає з датою, визначеною у протоколі зборів засновників про призначення директора.
7) Учасник надав у складі пропозиції інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів), у якій не зазначив інформацію про місце проживання (місце реєстрації) та надав документи, що посвідчують таку(их) особи(осіб) не в повному обсязі.
8) Учасник не надав у складі пропозиції довідку в довільній формі з інформацією щодо субпідрядників/співвиконавеців які буде залучено в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника.
9) Учасник не надав у складі пропозиції підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування обладнання, вказаного у поз. 2 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
10) Учасник надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій у п.6 не зазначено кількість та технічний стан.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме:
1) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
2) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
3) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
4) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
5) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
6) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
7) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
8) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
9) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
10) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації
3. Інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі
UA-2025-09-17-011850-a ).
В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "ЮСКАС" буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.