Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59. від Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-011850-a
Id Tender ef05c0eb8e4345fda1497522e6e0634e
План UA-P-2025-09-17-014117-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.09.2025 15:49
Остання зміна 28.10.2025 12:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 076 020.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 15:51 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 15:51
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 15:51
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00
до 17.10.2025 12:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 12:40
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 12:40
до 28.10.2025 12:57
Період уточнень
з 17.09.2025 15:51 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 15:51 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 17.10.2025 12:40
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 17.10.2025 12:40
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 076 020.4 грн.
Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
Очікувана вартість
5 076 020.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25380,1
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61004, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Москалівська будинок 59
Дата постачання по
20.12.2025 23:59
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів форми КБ-2в, КБ-3 протягом 60 календарних днів за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮСКАС"
Пропозиція:
4 332 813.69 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лаврик Любов Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lavryk Liubov
Електронна пошта
Телефон
380504408202
Факс
+38 (057) 725-5682
Сайт:
https://22pol.city.kh.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34017621
Назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise "City Polyclinic No. 22" of the Kharkiv City Council
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise "City Polyclinic No. 22" of the Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вулиця Москалівська будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
Період вимог/скарг з 17.10.2025 12:40 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59 за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи 08 жовтня 2025 року м.Харків 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 34017621 3. Місце знаходження замовника: 61004, Україна, Харківська обл., Харків, вулиця Москалівська будинок 59 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-09-17-011850-a 5. Перелік та найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВ "ЮСКАС" з остаточною ціною 4 332 813,69 гривень. 7. Результат розгляду тендерної пропозиції: Згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) строк розгляду може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. 8. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮСКАС" згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) до 20 робочих днів для детальнішої перевірки інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у зв’язку зі складним характером процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
17.10.2025 12:40
Довідка НАЗК
17.10.2025 12:40
Повідомлення про рішення
08.10.2025 11:04
Електроний протокол про продовження строку
04.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59 за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи 08 жовтня 2025 року м.Харків 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 34017621 3. Місце знаходження замовника: 61004, Україна, Харківська обл., Харків, вулиця Москалівська будинок 59 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-09-17-011850-a 5. Перелік та найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВ "ЮСКАС" з остаточною ціною 4 332 813,69 гривень. 7. Результат розгляду тендерної пропозиції: Згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) строк розгляду може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. 8. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮСКАС" згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) до 20 робочих днів для детальнішої перевірки інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у зв’язку зі складним характером процедури закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
08.10.2025 11:04
Дата кінця розгляду
01.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції надав договір оренди обладнання, у акті приймання-передачі до якого вказана дата 2024 року. 2)Учасник у складі пропозиції надав цивільно-правові договори з працівниками, у яких не зазначені посади та строк виконання робіт не відповідає строку виконання робіт, встановленому Замовником. 3) Учасник у складі пропозиції не надав оригінал відгуку(або рекомендаційний лист тощо) від замовника (покупця) про повне виконання договору з зазначенням №, дати укладання договору, ціни договору, предмету договору та оригінали/копії документів, які підтверджують повне виконання цього договору. 4) Учасник у складі пропозиції надав статут не в повному обсязі. 5) Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій невірно зазначив номер аналогічного договору, наданого у складі пропозиції 6) Учасник надав у складі пропозиції наказ на призначення директора, дата якого не співпадає з датою, визначеною у протоколі зборів засновників про призначення директора. 7) Учасник надав у складі пропозиції інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів), у якій не зазначив інформацію про місце проживання (місце реєстрації) та надав документи, що посвідчують таку(их) особи(осіб) не в повному обсязі. 8) Учасник не надав у складі пропозиції довідку в довільній формі з інформацією щодо субпідрядників/співвиконавеців які буде залучено в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника. 9) Учасник не надав у складі пропозиції підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування обладнання, вказаного у поз. 2 Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 10) Учасник надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій у п.6 не зазначено кількість та технічний стан. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 3) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 4) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 5) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 6) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 7) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 8) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 9) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 10) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації та положень тендерної документації 3. Інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-17-011850-a ). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "ЮСКАС" буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Створено
16.10.2025 10:57
Надати до
17.10.2025 10:57
Договір
UA-2025-09-17-011850-a-b1
Підписаний і діє
Номер
27/10КАП
4 332 813.69 грн.
4 332 813.69 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі та частини опалення будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34017621

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮСКАС"
Повна назва
ТОВ "ЮСКАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41088741

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 12:57
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 076 020.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380504408202
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 076 020.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380504408202
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності