Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
364 163
Позиція
Опис предмета закупівлі
Набори продуктів харчування
Код ДК 021:2015
15890000-3 -
Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
4 516
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться Замовником за КЕКВ 2230 у національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі підписаної накладної (видаткової накладної), шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на рахунок Виконавця та з урахуванням черговості видатків затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (з обов’язковим зазначенням наявності складських приміщень).
1.2. Документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції:
- у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення;
- у разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди, акт/и приймання передачі.
1.2.1 Договір або договори на надання послуг з дезінсекції, дератизації складських приміщень зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.
1.3. Довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для забезпечення постачання товару в повному обсязі (не менше, ніж 2 одиниці автотранспорту). Автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів.
1.4. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту надається договір оренди*/суборенди* автотранспорту або інший документ (договір, угода), або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг), який підтверджує можливість постачання товару).
* - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією.
1.5. Копію договору на санітарну обробку (дезінфекцію) автотранспортних засобів, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.3. цього додатку та копії документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів), зазначеного у довідці, дійсний на період поставки товару.
Примітка: У разі залучення додаткового автотранспорту під час виконання договору про закупівлю, Учасник надає довідку в довільній формі з підтвердженням дотримання вимог щодо санітарної обробки (дезінфекції) відповідних автотранспортних засобів.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі), в тому числі водій, вантажник.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Довідка про виконання аналогічного/их* договору/ів, складена за нижченаведеною формою (на фірмовому бланку):
ДОВІДКА
про виконання аналогічного договору
Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
№ п/п № та дата договору Предмет договору Загальна вартість договору Найменування Замовника, адреса та телефон
…
…
*Аналогічним договором в розумінні цієї Тендерної документації є договір на постачання товарів за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні.
3.2. Скановану копію з оригіналу договору (зазначеного у довідці) з усіма додатками у разі наявності (договір повинен бути виконаним у повному обсязі).
3.3. На підтвердження повного виконання договору надаються видаткові накладні/акти прийому-передачі тощо та платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків.
3.4. Скановану копію з оригіналу позитивного листа-відгуку (або рекомендаційний лист тощо) від замовника/контрагента, який зазначено в довідці про виконання аналогічного договору та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук з цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі та містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (в разі присвоєння номеру договору), окрім цього лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен містити інформацію про повне виконання договору, дотримання учасником умов договору.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей.
Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
Реквізити бенефіціара:
Назва:
Місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії тендерних пропозицій Учасників, який визначений у цій тендерній документації.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 364 163,00 грн (триста шістдесят чотири тисячі сто шістдесят три гривні 00 копійок ).
У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги:
- Дата видачі, місце складання;
- Найменування гаранта, принципала та бенефіціара;
- Інформація щодо тендерної документації;
- Дата початку, закінчення строку гарантії;
- За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Код ЄДРПОУ: 40506080
IBAN № UA888201720355149037002095805 в ГУДКСУ м. Київ
МФО 820172
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (з обов’язковим зазначенням наявності складських приміщень).
1.2. Документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції:
- у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення;
- у разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди, акт/и приймання передачі.
1.2.1 Договір або договори на надання послуг з дезінсекції, дератизації складських приміщень зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.
1.3. Довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для забезпечення постачання товару в повному обсязі (не менше, ніж 2 одиниці автотранспорту). Автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів.
1.4. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту надається договір оренди*/суборенди* автотранспорту або інший документ (договір, угода), або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг), який підтверджує можливість постачання товару).
* - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією.
1.5. Копію договору на санітарну обробку (дезінфекцію) автотранспортних засобів, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.3. цього додатку та копії документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів), зазначеного у довідці, дійсний на період поставки товару.
Примітка: У разі залучення додаткового автотранспорту під час виконання договору про закупівлю, Учасник надає довідку в довільній формі з підтвердженням дотримання вимог щодо санітарної обробки (дезінфекції) відповідних автотранспортних засобів.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі), в тому числі водій, вантажник.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Довідка про виконання аналогічного/их* договору/ів, складена за нижченаведеною формою (на фірмовому бланку):
ДОВІДКА
про виконання аналогічного договору
Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
№ п/п № та дата договору Предмет договору Загальна вартість договору Найменування Замовника, адреса та телефон
…
…
*Аналогічним договором в розумінні цієї Тендерної документації є договір на постачання товарів за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні.
3.2. Скановану копію з оригіналу договору (зазначеного у довідці) з усіма додатками у разі наявності (договір повинен бути виконаним у повному обсязі).
3.3. На підтвердження повного виконання договору надаються видаткові накладні/акти прийому-передачі тощо та платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків.
3.4. Скановану копію з оригіналу позитивного листа-відгуку (або рекомендаційний лист тощо) від замовника/контрагента, який зазначено в довідці про виконання аналогічного договору та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук з цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі та містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (в разі присвоєння номеру договору), окрім цього лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен містити інформацію про повне виконання договору, дотримання учасником умов договору.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей.
Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
Реквізити бенефіціара:
Назва:
Місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії тендерних пропозицій Учасників, який визначений у цій тендерній документації.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 364 163,00 грн (триста шістдесят чотири тисячі сто шістдесят три гривні 00 копійок ).
У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги:
- Дата видачі, місце складання;
- Найменування гаранта, принципала та бенефіціара;
- Інформація щодо тендерної документації;
- Дата початку, закінчення строку гарантії;
- За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Код ЄДРПОУ: 40506080
IBAN № UA888201720355149037002095805 в ГУДКСУ м. Київ
МФО 820172
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (з обов’язковим зазначенням наявності складських приміщень).
1.2. Документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції:
- у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення;
- у разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди, акт/и приймання передачі.
1.2.1 Договір або договори на надання послуг з дезінсекції, дератизації складських приміщень зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.
1.3. Довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для забезпечення постачання товару в повному обсязі (не менше, ніж 2 одиниці автотранспорту). Автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів.
1.4. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту надається договір оренди*/суборенди* автотранспорту або інший документ (договір, угода), або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг), який підтверджує можливість постачання товару).
* - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією.
1.5. Копію договору на санітарну обробку (дезінфекцію) автотранспортних засобів, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.3. цього додатку та копії документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів), зазначеного у довідці, дійсний на період поставки товару.
Примітка: У разі залучення додаткового автотранспорту під час виконання договору про закупівлю, Учасник надає довідку в довільній формі з підтвердженням дотримання вимог щодо санітарної обробки (дезінфекції) відповідних автотранспортних засобів.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі), в тому числі водій, вантажник.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Довідка про виконання аналогічного/их* договору/ів, складена за нижченаведеною формою (на фірмовому бланку):
ДОВІДКА
про виконання аналогічного договору
Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
№ п/п № та дата договору Предмет договору Загальна вартість договору Найменування Замовника, адреса та телефон
…
…
*Аналогічним договором в розумінні цієї Тендерної документації є договір на постачання товарів за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні.
3.2. Скановану копію з оригіналу договору (зазначеного у довідці) з усіма додатками у разі наявності (договір повинен бути виконаним у повному обсязі).
3.3. На підтвердження повного виконання договору надаються видаткові накладні/акти прийому-передачі тощо та платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків.
3.4. Скановану копію з оригіналу позитивного листа-відгуку (або рекомендаційний лист тощо) від замовника/контрагента, який зазначено в довідці про виконання аналогічного договору та надано у складі тендерної пропозиції. Відгук з цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі та містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (в разі присвоєння номеру договору), окрім цього лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен містити інформацію про повне виконання договору, дотримання учасником умов договору.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей.
Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
Реквізити бенефіціара:
Назва:
Місцезнаходження:
ЄДРПОУ:
Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії тендерних пропозицій Учасників, який визначений у цій тендерній документації.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 364 163,00 грн (триста шістдесят чотири тисячі сто шістдесят три гривні 00 копійок ).
У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги:
- Дата видачі, місце складання;
- Найменування гаранта, принципала та бенефіціара;
- Інформація щодо тендерної документації;
- Дата початку, закінчення строку гарантії;
- За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Код ЄДРПОУ: 40506080
IBAN № UA888201720355149037002095805 в ГУДКСУ м. Київ
МФО 820172
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
1. Додатком 7 п. 3 кваліфікаційних критеріїв тендерної документації (відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації) встановлена наступна вимога: «У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).». Учасником в тендерній пропозиції надано відповідний лист з назвою «Довідка про надання гарантії», але в ньому зазначений хибний номер банківської гарантії, а саме № ДГ2024-0027-26, хоча сама банківська гарантія видана з номером № ДГ2024-0026-27 від 23.09.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити зазначену невідповідность у строк, визначений Особливостями.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2025 №129-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 жовтня 2025 року №003100-18/12419-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.10.2025 №129-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-09-17-011135-a, 17.09.2025 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.09.2025 № 61), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Гарна страва Дніпро» (далі – ТОВ «Гарна страва Дніпро»), вимогу про усунення невідповідностей до 27.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 № 64, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.10.2025 № 686 (далі – Договір), та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 13.10.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гарна страва Дніпро», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу закупівлі наборів продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-17-011135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь на запит про надання пояснень
Департаментом соціальної політики Дніпровської міської ради (далі – Департамент) розглянуто запит про надання пояснень відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, розміщеного 09 жовтня 2025 року у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-17-011135-a, предмет закупівлі - Набори продуктів харчування, ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні.
За результатами розгляду запиту пояснюємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно п.2 ч.1 розділу ІІІ наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020р. №275, зі змінами, шляхом направлення трьох письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам конкретного товару (Додаток 1).
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено наступне:
- Ціни, отримані із зазначених вище джерел, приведено до єдиних умов (валюта, умови оплати);
- Очікувану ціну за одиницю визначено як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
- Очікувана ціна була розрахована за формулою:
Цод = (Ц1+Ц2+Ц3+Ц4)/К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Ц2, Ц3, Ц4 - ціни, отримані з відкритих джерел, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел.
Відповідно, очікувана ціна за одну послугу становить:
Цод=(2673,84+2705,00+2685,00)/3=2687,95грн.
Отже, очікувана вартість одного набору продуктів харчування становитиме: 2687,95грн.
Розмір бюджетного призначення: передбачено кошторисом департаменту згідно з рішенням міської ради від 04.12.2024р. №2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік», Комплексною програмою підтримки внутрішньо переміщених осіб на 2022–2026 рр., затвердженої рішенням виконкому міської ради від 20.04.2022 № 421 (зі змінами) та Порядком надання наборів продуктів харчування для внутрішньо переміщених осіб, які мешкають у місцях тимчасового компактного проживання, та внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, що зареєстровані в місті Дніпрі після 24.02.2022, (КЕКВ 2230).
Враховуючи службову записку управління у справах ветеранів та внутрішньо переміщених осіб, в якій зазначено потребу для внутрішньо переміщених осіб, які мешкають у місцях тимчасового компактного проживання, та внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та отримують соціальні послуги або потребують соціальної послуги кризового та екстреного втручання у Дніпровському міському центрі соціальних служб, що зареєстровані в місті Дніпрі після 24.02.2022, в кількості 4516 осіб, а також цінові пропозиції постачальників конкретного товару та розмір бюджетного призначення доведений кошторисом департаменту згідно з рішенням міської ради від 04.12.2024р. №2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік», розраховуємо очікувану кількість продуктових наборів: 12138782,20/2687,95=4516 наборів.
Відповідно, очікувана вартість закупівлі становитиме: 12138782,20 грн. Отриманий у результаті розрахунку показник очікуваної вартості буде враховано під час планування закупівлі для забезпечення потреб департаменту у 2025 році.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін поставки товару до 31.12.2025 року. Доставка товару здійснюється 3 рази на тиждень, наступного дня після отримання заявки Замовника.
Технічні вимоги:
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативно – правовим актам, чинному законодавству України.
1. Вимоги до Товару:
Кількість продуктових наборів – 4516 наборів.
Учасник надає гарантійний лист про те, що продуктові набори будуть сформовані Учасником та поставлені у повній комплектації.
Товар має бути якісним, не пошкодженим, в відповідній тарі та упаковці.
Учасник забезпечує цілісність та збереження Товару під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт.
Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі щодо кожного виду Товару у складі продуктового набору із зазначенням даних про: виробника, торгову марку (за наявності), вагу нетто, термін придатності та умови зберігання.
Учасник надає скановану копію з оригіналу декларації виробника або іншого документу, який відповідно до чинного законодавства посвідчує якість запропонованого товару відповідно до Технічних вимог (на кожен вид товару з продуктового набору).
Термін придатності Товару встановлює виробник. Учасник надає підтвердження (довідка у довільній формі), що строк (термін) придатності кожного виду товару з набору продуктів харчування, має складати не менше 60% від загального терміну придатності при поставці.
№ з/п Найменування товару Фасування товару, г Од. виміру К-сть
Набір продуктів харчування у складі:
1 Консерви м’ясні (яловичина тушкована вищого сорту) 525 Шт. 2
2 Консерви м’ясні (свинина тушкована) 525 Шт. 2
3 Консерви м’ясні «М'ясо курей у власному соку» 525 Шт. 2
4 Каша ячна з куркою та овочами 400 Шт. 4
5 Каша перлова зі свининою та овочами 400 Шт. 4
6 Каша пшенична з яловичиною та овочами 400 Шт. 4
7 Каша гречана з яловичиною та овочами 400 Шт. 4
8 Вермішель швидкого приготування в асортименті 60 Шт. 10
9 Паштет печінковий 240 Шт. 1
10 Сардина натуральна з додаванням олії 230 Шт. 1
11 Галети 50 Шт. 5
12 Мед натуральний квітковий 100 Шт. 1
13 Джем (стерилізований) в асортименті 250 Шт. 2
14 Чай чорний 2 Шт. 40
15 Кава натуральна розчинна 2 Стік 40
16 Цукор білий кристалічний 5 Стік 80
*Консерви м’ясні (яловичина тушкована вищого ґатунку) мають відповідати ДСТУ 4450:2005, Консерви м’ясні (свинина тушкована) мають відповідати ДСТУ 4450:2005, Консерви м’ясні «М'ясо курей у власному соку» ДСТУ 7681:2015.
Примітка:
Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
2. Тара та упаковка Товару:
Умови пакування Товару мають відповідати характеру предмету закупівлі.
Товар має бути запакований відповідно до технічних вимог виробника, які відповідають показникам безпеки та забезпечують збереження Товару на протязі всього гарантійного терміну зберігання.
Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування Товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.
Набір продуктів харчування повинен бути розфасований в гофроящик, який вміщує весь склад набору та витримує його вагу. Ціна гофроящика включається в ціну набору продуктів харчування.
Пакування джему має бути у дой-пак.
Пакування меду має бути у скляній банці.
Каша ячна з куркою та овочами, каша перлова зі свининою та овочами, каша пшенична з яловичиною та овочам, каша гречана з яловичиною та очами: наведені найменування мають бути фасовані у реторт-пакети.
Пакування яловичина тушкована, свинина тушкована, м'ясо курей у власному соку, паштету печінкового та сардини натуральні з додаванням олії має бути у жерстяній банці.
3. Умови поставки Товару:
Доставка товару здійснюється 3 рази на тиждень, наступного дня після отримання заявки Замовника. (надається письмова згода учасника з даною вимогою)
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) –
https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2025-09-17-011135-a_1.pdf.