Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-010079-a
Id Tender 644f9293a3e74bd297832cb75e7e38ac
План UA-P-2025-09-17-010718-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.09.2025 15:45
Остання зміна 21.10.2025 13:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 750 124 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 15:44 до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 15:44
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 15:44
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00
до 07.10.2025 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 16:29
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 16:29
до 21.10.2025 13:45
Період уточнень
з 17.09.2025 15:44 до 29.09.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 15:44 до 29.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00 до 07.10.2025 16:29
Період кваліфікації
з 02.10.2025 00:00 до 07.10.2025 16:29
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 750 124 грн.
Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 750 124 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17501,24
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, площа імені Івана Франка, будинок 1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату робіт протягом 15-ти робочих днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт за наявності бюджетного фінансування, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України та Постанови КМУ від 09.06.2021 року № 590. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення не перерахування коштів не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САВЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 572 602 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.09.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турчин Наталія
Електронна пошта
Телефон
380463171696
Замовник
ЄДРПОУ
04061783
Назва (англійською мовою)
Vikonavchii komitet Nizhinskoyi miskoyi radi Chernigivskoyi oblasti
Повна назва
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Повна назва (англійською мовою)
Vikonavchii komitet Nizhinskoyi miskoyi radi Chernigivskoyi oblasti
Поштовий індекс
16600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Ніжин
Адреса
площа імені Івана Франка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 16:29 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 00:00 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 16:29
Довідка НАЗК
07.10.2025 16:29
Повідомлення про рішення
02.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додаток 4 до тендерної документації: Замовник вимагав: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку в довільній формі яка відповідає вимогам Замовника. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник не надав документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, які відповідатимуть довідці. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фі зичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Замовник вимагав: 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника / співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.2.3. Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства-учасника інженерно-технічних працівників, з повною зайнятістю, з постійним місцем роботи, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом (повинен бути прийнятий на роботу не пізніше дати публікації оголошення про закупівлю). Документ (документи), що підтверджують отримання працівником учасника, відповідального за здійснення будівельних робіт/надання послуг з поточного ремонту по даному об’єкту, вищої/неповної вищої освіти за кваліфікацією інженера-будівельника/будівельника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку в довільній формі яка не відповідає вимогам Замовника. До довідки не додано документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником не надано наявність у штаті підприємства-учасника інженерно-технічних працівників, з повною зайнятістю, з постійним місцем роботи, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом (повинен бути прийнятий на роботу не пізніше дати публікації оголошення про закупівлю). Документ (документи), що підтверджують отримання працівником учасника, відповідального за здійснення будівельних робіт/надання послуг з поточного ремонту по даному об’єкту, вищої/неповної вищої освіти за кваліфікацією інженера-будівельника/будівельника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника / співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.2.3. Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства-учасника інженерно-технічних працівників, з повною зайнятістю, з постійним місцем роботи, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом (повинен бути прийнятий на роботу не пізніше дати публікації оголошення про закупівлю). Документ (документи), що підтверджують отримання працівником учасника, відповідального за здійснення будівельних робіт/надання послуг з поточного ремонту по даному об’єкту, вищої/неповної вищої освіти за кваліфікацією інженера-будівельника/будівельника. Замовник вимагав: 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.3.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) – договір повинен бути виконаним в повному обсязі: - найменування замовника, адреса замовника; - предмет договору; - номер та дата договору, сума договору; - строки виконання; - ПІП особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі; - контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі. Аналогічним вважається договір з поточного або капітального ремонту. 1.3.3. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (повністю виконаний договір); 1.3.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1.3.2. Довідку в довільній формі яка не відповідає вимогам Замовника. 1.3.3. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (повністю виконаний договір); 1.3.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.3.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) – договір повинен бути виконаним в повному обсязі: - найменування замовника, адреса замовника; - предмет договору; - номер та дата договору, сума договору; - строки виконання; - ПІП особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі; - контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі. Замовник вимагав: 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 4.2. Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності)). Учасник не надав Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності)). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 4.2. Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності)).
Створено
06.10.2025 13:02
Надати до
07.10.2025 13:02
Договір
UA-2025-09-17-010079-a-a1
Підписаний і діє
Номер
146
1 572 602 грн.
1 572 602 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Повна назва
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04061783

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САВЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "САВЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2626018175

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 13:45
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-14-000021
Дата створення проекту
14.10.2025 10:35
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.10.2025 15:43
Дата публікації висновку про результати
29.10.2025 17:32
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 14.10.2025 № 68-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-09-17-010079-a 17.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
14.10.2025 15:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.09.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Савенко Олександр Миколайович» (далі – ФОП «Савенко Олександр Миколайович», Учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 13:02 год 07 жовтня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2025 № 92 про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «Савенко Олександр Миколайович», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2025, договір закупівлі від 21.10.2025 № 146, укладений Замовником з ФОП «Савенко Олександр Миколайович» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.10.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.10.2025 та 27.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Савенко Олександр Миколайович» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.10.2025 00:00
Дата публікації
29.10.2025 17:32
Документи висновку
29.10.2025 17:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 750 124,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-010079-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.10.2025 15:32
Орган перевірки
21.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 15:32
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) надає пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області в межах проведення моніторингу закупівлі (оголошеного 15.10.2025р.) по предмету закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 750 124,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-010079-a). 1. Розмір бюджетного призначення визначається на підставі Експертного звіту (Позитивний) на проведення Капітального ремонту приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті - https://www.nizhynrada.gov.ua/nmr/ekonomichniy-rozvitok/zakupivli/elektronni-zakupivli. Копії документів, що надаються: 1. Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23». 3. Локальний кошторис на будівельні роботи «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23». 4. Підсумкова відомість ресурсів. 5. Дефектний акт на «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23». 6. Завдання на проєктування.
Рішеня
20.10.2025 14:47
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 750 124,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-010079-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору закупівлі від 21.10.2025 № 146, укладеного Замовником з ФОП «Савенко Олександр Миколайович», разом з підтверджуючими документами. 2. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Савенко Олександр Миколайович» надано 24 год на усунення невідповідностей в інформації та документах, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема вимога про усунення невідповідностей містить наступне: «...Замовник вимагав: 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 4.2. Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності)). Учасник не надав Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності)). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 4.2. Додаток 2 до тендерної документації...». Просимо надати пояснення, з яких причин, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовником надано ФОП «Савенко Олександр Миколайович» 24 год на виправлення невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема документів про виконання учасником технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації)? Надати пояснення, з посиланням на норми законодавства, з яких причин Замовником, на порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Савенко Олександр Миколайович», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.10.2025 16:14
Орган перевірки
28.10.2025 00:00
Документи повідомлення
22.10.2025 16:14
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) надає пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області в межах проведення моніторингу закупівлі (оголошеного 15.10.2025р.) по предмету закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення поліцейської станції та робочого місця в рамках проекту «Поліцейський офіцер громади» за адресою: Чернігівська обл., Ніжинський р-н, с. Кунашівка, вул. Незалежності, 23 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 750 124,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-010079-a). 1. Щодо фактичного стану виконання договору №146 від 21.10.2025: Між Виконавчим комітетом Ніжинської міської ради Чернігівської області (Замовник) та фізичною особою-підприємцем Савенком Олександром Миколайовичем (Підрядник) укладено договір №146 від 21.10.2025 року на виконання робіт з капітального ремонту приміщення поліцейської станції на суму 1 572 602,00 грн. Станом на дату підготовки пояснення: • договір набрав чинності та перебуває на етапі організації виконання; • підрядником здійснюється завезення інструменту, обладнання та частини матеріалів на об’єкт; • проводяться підготовчі роботи та оформлення виконавчої документації; • акти виконаних робіт (форми КБ-2в, КБ-3) станом на тепер не складалися; • оплата за договором не проводилася. ________________________________________ 2. Щодо надання ФОП Савенку О.М. 24 годин для усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Савенка О.М. Замовником встановлено відсутність у складі пропозиції підписаного Додатку 2 до тендерної документації — «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги до предмета закупівлі)». При цьому Учасником було подано всі документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до пункту 4.1 Додатку 4 тендерної документації, зокрема: • договірну ціну, • зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, • локальні кошториси, • підсумкову відомість ресурсів, • дефектний акт, • відомість обсягів робіт, • календарний графік виконання робіт. Отже, фактично технічна частина пропозиції Учасника була повною, змістовною та відповідала вимогам тендерної документації. Відсутність лише власноручного підпису уповноваженої особи на формі Додатку 2 носила формальний (несуттєвий) характер, оскільки цей документ не містить окремих технічних показників, а лише засвідчує згоду Учасника з вимогами Замовника. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 із змінами), Замовник має право надати учаснику 24 години для усунення невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції, якщо їх усунення не призводить до зміни змісту пропозиції. Оскільки зміст пропозиції ФОП Савенка О.М. не змінювався, а було лише додано підпис до вже наявного документа, Замовник правомірно скористався положеннями пункту 43 Особливостей і надав Учаснику 24 години для усунення цієї невідповідності. Учасник у визначений строк завантажив підписаний Додаток 2, чим усунув зазначену невідповідність у спосіб, який не змінив суті пропозиції. ________________________________________ 3. Щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Савенка О.М. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Після усунення формальної невідповідності (додавання підпису) пропозиція ФОП Савенка О.М. повністю відповідала технічній специфікації та вимогам тендерної документації. Усі документи, передбачені тендерною документацією (кошторис, дефектний акт, відомості ресурсів, календарний графік тощо), були надані в первинному складі пропозиції, що підтверджує її повну відповідність технічному завданню. Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 44 Особливостей відсутні, оскільки: • відсутність підпису на Додатку 2 не є порушенням суті технічної специфікації; • після усунення формальної помилки пропозиція відповідала усім вимогам Замовника; • зміст технічної частини не змінювався. ________________________________________ 4. Висновок 1. Надання ФОП Савенку О.М. 24 годин для усунення невідповідності відбулося в межах повноважень Замовника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2. Невідповідність мала формальний характер (відсутність підпису на документі) і не призводила до зміни змісту пропозиції. 3. Підстави для відхилення тендерної пропозиції за абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей були відсутні. 4. Договір №146 від 21.10.2025 виконується, здійснюється завезення інструменту та матеріалів, ведеться підготовка до виконання основних робіт. ________________________________________ Додатки: 1. Копія договору №146 від 21.10.2025; 2. Підписаний Додаток 2 до тендерної документації; 3. Додатки до договору. ________________________________________ Юридична позиція Замовника: Дії Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області були здійснені відповідно до вимог пунктів 43 та 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. Надання 24 годин учаснику для усунення формальної невідповідності не є порушенням законодавства, оскільки така невідповідність не стосувалася змісту технічної частини пропозиції. Підстав для відхилення пропозиції ФОП Савенка О.М. не було.
Рішеня
27.10.2025 15:53
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 124 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
380463171696
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 124 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
380463171696
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності