Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську) в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054). від ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ"ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-17-008730-a
Id Tender 101f6598fa4a46c491304591bba54ac9
План UA-P-2025-09-16-007046-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 17.09.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 960 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську) в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054).
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
ОБГРУНТУВАННЯ на підставі пп. 6 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи наявну потребу Замовника у Закупівлі, Замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2025-08-28-006723-a. Так, 5 вересня 2025 відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2025-08-28-006723-a. З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054)
Код ДК 021:2015
79952000-2 - Послуги з організації заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
17.09.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
17.09.2025 14:30
ПРОТОКОЛ 17.09.2025 (дата) № 88 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про скасування закупівлі без використання електронної системи. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про скасування закупівлі без використання електронної системи. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 28.08.2024 №84 оголошено проведення закупівлі без використання електронної системи, з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-17-008730-a (далі — Закупівля). При здійсненні електронних закупівель було здійснено технічну помилку, яка виникла при внесенні інформації на електронному майданчику Prozorro, в частині внесення інформації про бюджет закупівлі. У зв’язку із неможливістю виправити дану помилку, є необхідним скасувати закупівлю UA-2025-09-17-008730-a. На виконання вимог Закону та Особливостей замовник скасовує закупівлю без використання електронної системи, унікальний номер оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-17-008730-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: ВИРІШИЛА: 1. Скасувати закупівлю без використання електронної системи за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-17-008730-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про скасування закупівлі без використання електронної системи.
17.09.2025 14:33
-
17.09.2025 14:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободян Ярослав
Електронна пошта
Телефон
380342551842
Замовник
ЄДРПОУ
43942459
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Грушевського, будинок 21
Кваліфікація
Торги відмінено
Очікувана вартість
20 960 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342551842
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
20 960 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342551842
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності