Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Андрія Малишка (Толстого) в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь") від БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-17-006309-a
Id Tender 5943fe46294b40f483df47f80392482c
План UA-P-2025-08-19-006701-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.09.2025 12:27
Остання зміна 31.10.2025 16:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 690 742 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 12:27 до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2025 12:27
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2025 12:27
до 04.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.10.2025 14:10
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 17:34
до 03.11.2025 00:00
Період уточнень
з 17.09.2025 12:27 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 17.09.2025 12:27 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 14:10
Основні параметри
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Андрія Малишка (Толстого) в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 690 742 грн.
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Андрія Малишка (Толстого) в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Андрія Малишка (Толстого) в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета в цілому
Очікувана вартість
7 690 742 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38453,71
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 13:41
Закінчення аукціону
07.10.2025 14:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Андрія Малишка (Толстого) в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОШЛЯХ 2020"
Пропозиція:
7 470 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11"
Пропозиція:
7 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
Пропозиція:
7 107 054.67 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 13:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 17:41
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ліщинецька
Електронна пошта
Телефон
+380978077679
Замовник
ЄДРПОУ
04362489
Повна назва
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08130
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА
Адреса
ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Андрія Малишка (Толстого) в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Період вимог/скарг з 28.10.2025 17:34 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 14:10 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
У складі тендерної пропозиції учасником надано підсумкову відомість ресурсів згідно якої був порушений п. 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» щодо предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), а саме наступне: 1. У п.11, 13 не вірно розраховано вартість 1 (однієї) машино-години роботи автомобілі-самоскиди та спеціальний автокран 10-20Т-С. На підтвердження наявності вищевказаного механізмів Учасником надано скан-копію договору №ЕТ-Т-11/04-01 від 11.04.2024 року, де вказаного, що даний механізм використовується на підставі надання послуг. Відповідно до наданої Підсумкової відомості ресурсів у п. 11 зазначена вартість 1 (однієї) машино-години роботи автомобілі-самоскиди – 1060,32 грн. без ПДВ, а згідно наданої скан-копії договору № ЕТ-Т-11/04-01 від 11.04.2024 року вартість складає 2000,00 гри. з ПДВ, п.13 зазначена вартість 1 (однієї) машино-години роботи спеціальний автокран 10-20Т-С – 722,60 грн. без ПДВ, а згідно наданої скан-копії договору № ЕТ-Т-11/04-01 від 11.04.2024 року вартість складає 2000,00 грн. з ПДВ, що призвело до невірного розрахунку. 2. У п.17, 18, 19 не вірно розраховано вартість 1 (однієї) машино-години роботи коток дорожній HAMM HD-090, коток дорожній AMMANN AV 110X, коток дорожній марки AP-240. На підтвердження наявності котків Учасником надано скан-копію договору №ВР/24/06-1 від 24.06.2024 року, де зазначено коток іншої марки (CATERPILLAR PS-300C) та даний механізм використовується на підставі надання послуг. Відповідно до наданої Підсумкової відомості ресурсів у п. 17 зазначена вартість 1 (однієї) машино-години роботи коток дорожній HAMM HD-090 – 925,43 грн. без ПДВ, у п. 18 зазначена вартість 1 (однієї) машино-години роботи коток дорожній AMMANN AV 110X – 753,90 грн. без ПДВ, у п. 19 зазначена вартість 1 (однієї) машино-години роботи коток дорожній марки AP-240 – 849,07 грн. без ПДВ, а згідно наданої скан-копії договору № ВР/24/06-1 від 24.06.2024 року вартість котка іншої марки складає 3000,00 грн. з ПДВ, що призвело до невірного розрахунку. Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2000 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2020 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Для виконання робіт згідно об’єкту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво/капітальний ремонт, яка згідно вимог чиї ного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт. У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості робіт матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальний кошторис на будівельні роботи який відповідно визначає перелік та обсяги робіт згідно об’єкту. Згідно п. 5.8. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізміз, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Враховуючи вищевикладене, невірний розрахунок вартості 1 (однієї) машино-години роботи зазначених механізмів призвів до завищення загальної кошторисної трудомісткості Учасника, через що невірно прораховані загальновиробничі, адміністративні витрати та прибуток. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам технічної специфікації щодо предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), при цьому виправлення вказаних не відповідностей призведе до зміни предмета закупівлі (що складає сукупність робіт та витрат, передбачених згідно тендерної документації), запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а також невідповідності належать до категорії «відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», відповідно така невідповідність не може бути усунена згідно пункту 43 Особливостей з урахуванням позиції органу оскарження та органів державного фінансового контролю, яка є наступною.
Документи кваліфікації
28.10.2025 17:34
Повідомлення про рішення
15.10.2025 11:45
Електроний протокол про продовження строку
07.10.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю детального вивчення технічної частини та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 11:45
Дата кінця розгляду
05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 17:34 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 17:58
documentType.award.deviationReport
28.10.2025 17:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.09.2025 12:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до Додатку 1 та п. 29 Додатку 7 тендерної документації, обладнання, устаткування та інструменти тощо можуть підтверджуватись довідкою або іншим документом (датованим, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів. Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази на підтвердження інформації зазначеної в Довідці п.7-12 Учасник надає Договір оренди транспортних засобів №7/11/23 від 27.11.2023 року терміном дії до 31 грудня 2025 року, що не відповідає строку виконання договору про закупівлю (30.06.2026року). Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів підтверджуючих можливість використання зазначеної техніки на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 та п. 33 Додатку 7 тендерної документації, Учасник має підтвердити наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу (далі – АБЗ) для виконання робіт. Учасник надає довідку в довільній формі, у якій має бути зазначено про наявність АБЗ, із зазначенням типу, моделі та марки, заводського номеру та правового статусу такого обладнання щодо учасника (власний/орендований/залучений). В підтвердження наявності в Учасника власного АБЗ, що буде залучений при виконанні робіт, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого заводу (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію(ї) договору(ів) оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки асфальтобетоннних сумішей, укладеного (-их) між учасником та виробником - асфальтобетонним заводом (договір (-и) має (-ть) бути чинним протягом всього строку виконання робіт); Учасник має надати чинний атестат виробництва асфальтобетонних сумішей АБЗ. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності виробництва матеріалів наявного АБЗ вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови. Асфальобетонний завод повинен мати сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», про що надається чинний сертифікат. При цьому, якщо в сертифікаті зазначено щорічне підтвердження чинності сертифікатів у відповідний період (що вже настав) учасник повинен додатково до сертифікату надати документи про проходження перевірки/аудиту, яким підтверджується чинність наданих сертифікатів у складі тендерної пропозиції Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, про що Учасником надається гарантійний лист. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо відстані транспортування АБС. Гарантійний лист — це юридичний документ, що гарантує виконання певних зобов'язань у майбутньому, тоді як довідка — це документ, що підтверджує певні факти, які вже існують. Головна різниця полягає в функції: гарантійний лист зобов'язує до майбутніх дій, а довідка — констатує факт. Усунути невідповідність шляхом подання відповідного гарантійного листа. 3.Відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 та п. 34 Додатку 7 тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію документу, що підтверджує наявність в Учасника лабораторії або копію діючого договору, укладеного Учасником процедури закупівлі із суб’єктом господарювання, що має відповідну лабораторію, уповноважену виконати випробування якості будівельних матеріалів, зокрема зразків суміші асфальтобетонної. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявності лабораторії. В наданій довідці зазначено що укладено договір про надання послуз з ТОВ «АБЗ-1», на підтвердження інформації зазначеної в Довідці надав скан-копію договору з ТОВ «АБЗ1». Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 4.Відповідно до Додатку 1 п. 2 та п. 36 Додатку 7 тендерної документації, в підтвердження інформації, зазначеної в довідці щодо наявності працівників та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме: - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та/або цивільно-правового договору. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявності персоналу необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В наданій довідці зазначено Оганісян Армен як головний інженер та інженер з охорони праці, на підтвердження інформації зазначеної в Довідці не надав наказ на призначення Оганісян Армен на посаду інженера з охорони праці. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів підтверджуючих можливість використання праці Оганісян Армен на посаду інженера з охорони праці. 5.Відповідно до Додатку 1 п. 2 та п. 37 Додатку 7 тендерної документації, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника; - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста; - наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба); - посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції) з НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009) - діюче посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт із загального курсу з охорони праці - діюче посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань головного інженера із загального курсу з охорони праці Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявності персоналу необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В наданій довідці зазначено Оганісян Армен як головний інженер та інженер з охорони праці, на підтвердження інформації зазначеної в Довідці надав посвідчення де Оганісян Армен головний інженер. Усунути невідповідність шляхом подання посвідчення Оганісян Армен інженера з охорони праці. 6. Відповідно до п. 3 Додатку 1 та п. 40 Додатку 7 тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник має надати: - оригінал або належним чином завірена копія договору, зазначеного в інформаційній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - оригінали або належним чином завірені копії документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій учасником інформаційній довідці; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання робіт з капітального ремонту дороги/дорожнього покриття, укладений із замовником (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про який знаходиться в публічному доступі, укладеного протягом 2020-2025 років. Учасники надають інформацію про підтвердження факту проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником, як про аналогічні, зазначаючи посилання на публічне розміщення інформації про укладені договори. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В наданій довідці зазначена інформація по договіру UA-2023-08-28-010233-a, в системі електронних закупівель як Закупівля без використання електронної системи, що не підтверджує факт проведення електронних торгів. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 7.Відповідно до Додатку 2 Цінова пропозиція учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281. Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 в версіїї актуальній на дату подачі пропозиції або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі: - договірну ціну (Додаток 30 до Настанови), - пояснювальну записку, - локальний кошторис, - підсумкова відомість ресурсів, - розрахунок загальновиробничих витрат. Учасник повинен надати проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2) та графік фінансування за підписом Учасника. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Учасник у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну не проштамповану та підписану сертифікованим кошторисником. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 8.Згідно Додатку 2 Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали. Аналіз поточних цін на основні матеріальні ресурси врахувати з документальними обґрунтуваннями їх вартості з різних джерел за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Аналіз поточних цін без документального обґрунтування вартості з різних джерел за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. Усунути невідповідність шляхом подання документальними обґрунтуваннями їх вартості з різних джерел за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. 9.У складі тендерної пропозиції учасником надано підсумкову відомість ресурсів згідно якої був порушений п. 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» щодо предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), а саме наступне: У п.19 зазначено автогрейдер DAF CF85 410. На підтвердження наявності вищевказаного механізмів Учасником надано скан-копію договору №27/11/23 від 27.11.2023 року, де зазначено автогрейдер іншої марки DAF XF95.430. Відповідно до наданого скан-копії договору №27/11/23 від 27.11.2023 року розмір орендної плати становить 25000,00 грн. на місяць за 1 (одну) одиницю техніки. В наданій Підсумкової відомості ресурсів азначено: 12 +КБМ201-23 варіант 1 Самоскид КАМАЗ 6520 маш. год 4,95913 551,97 2737,29 14 +КБМ203-850 варіант 1 Навантажувач одноковшовий FAUN F2000C маш. год 37,49754 533,42 20001,94 17 +КБМ206-339 варіант 1 Екскаватор колісний O&KMH4 маш. год 7,267072 806,77 5862,86 19 +КБМ212-101 варіант 1 Автогудронатор DAF CF85.410 маш. год 0,429921 1172,81 504,22 20 +КБМ212-202 варіант 1 Автогрейдер BOMAG SHM 5NA маш. год 6,26835 1156,32 7248,22 27 +КБМ212- 2000 варіант 1 Асфальтоукладальник VOGELE SUPER 1804 маш. год 41,21705 677,08 27907,24 Надати розрахунок вартісті 1 (однієї) машино-години роботи техніки: самоскид КАМАЗ 6520, навантажувач одноковшовий FAUN F2000C, екскаватор колісний O&KMH4, автогудронатор DAF CF85.410, автогрейдер BOMAG SHM 5NA, асфальтоукладальник VOGELE SUPER 1804, виходячи з розміру орендної плати згідно договору №27/11/23 від 27.11.2023 року. Враховуючи вище зазначене, у Замовника виникає необхідність щодо звернення до Учасника за поясненнями щодо кошторисної частини пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Надати відповідні документи підтверджуючі можливість використання зазначеної техніки на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; 2) Надати гарантійний лист; 3) Надати уточнюючої довідки про наявності лабораторії; 4) Надати відповідних документів підтверджуючих можливість використання праці Оганісян Армен на посаду інженера з охорони праці; 5) Надати посвідчення Оганісян Армен інженера з охорони праці; 6) Надати інформацію про підтвердження факту проведення електронних торгів; 7) Надати договірну ціну проштамповану та підписану сертифікованим кошторисником; 8) Надати аналіз поточних цін з документальним обґрунтування вартості з різних джерел за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні; 9) Надати документальне підтвердження на використання автогрейдера DAF CF85 410; 10) Надати розрахунок вартісті 1 (однієї) машино-години роботи техніки: самоскид КАМАЗ 6520, навантажувач одноковшовий FAUN F2000C, екскаватор колісний O&KMH4, автогудронатор DAF CF85.410, автогрейдер BOMAG SHM 5NA, асфальтоукладальник VOGELE SUPER 1804, виходячи з розміру орендної плати згідно договору №27/11/23 від 27.11.2023 року.
Створено
30.10.2025 17:57
Надати до
31.10.2025 17:57
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 690 742 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978077679
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 690 742 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978077679
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності