Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-015209-a
Id Tender 81fb45aedb2142b7998919f14fe87475
План UA-P-2025-09-16-018755-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 22:00
Остання зміна 06.11.2025 11:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 026 781.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 22:00 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 22:00
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 22:00
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00
до 24.10.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 15:00
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2025 15:00
до 06.11.2025 11:16
Період уточнень
з 16.09.2025 22:00 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 22:00 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 24.10.2025 15:00
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 24.10.2025 15:00
Основні параметри
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 026 781.6 грн.
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
4 026 781.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20133,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 133
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Бреуса, 26
Дата постачання по
12.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (надалі - Акт КБ-2в), шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Підрядника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Пропозиція:
3 997 251.18 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Усенко Віталій
Електронна пошта
Телефон
380734734460
Замовник
ЄДРПОУ
03350568
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО"
Поштовий індекс
65091
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул.Середня,37
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 24.10.2025 15:00 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 15:00
Довідка НАЗК
24.10.2025 15:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 13:41
Електроний протокол про продовження строку
04.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Подовження строку розгляду у зв'язку з перевіркою великого об'єму документів на предмет відповідності технічної інформації. Відповідно до Протоколу УО-177/25 від 10.10.2025р.
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 13:40
Дата кінця розгляду
01.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" в відкритих торгах з особливостями СТОСОВНО ПИТАННЯ №1: № закупівлі: UA-2025-09-16-015209-a Конкретна назва Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація За результатом розгляду виявлені невідповідності, що вказані в Додатку до даного протоколу вигляді повідомлення про невідповідність. Згідно з п.43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" на підтвердження пп. 2.3.1. п.2 Додатку 3 до ТД не надано підтвердження в повному обсязі, а саме – не надано підтвердження атестація працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до п.2.2.3. 2. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" на підтвердження пп. 2.4. п.2 Додатку 3 до ТД не надано підтвердження наявності робочих взаємовідносин з працівниками, що вказані в п.2.1 в повному обсязі, так як трудові книжки надані без ідентифікації особи. 3. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" не надав підтвердження відповідно до п.3. Додатку 3 до ТД, так як наданий Учасником договір відповідно до визначення аналогічного не відповідає вимогам Замовника. 4. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" на підтвердження пп. 2.3.1. п.2 Додатку 3 до ТД не надано підтвердження в повному обсязі, а саме – не надано підтвердження атестація працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до п.2.2.1., п.2.2.2, п.2.2.3 Отже, Замовник зобов’язаний надати Учаснику 24 години на виправлення вищезазначеної невідповідності відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022р. ВИРІШИВ: 1) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей (Додаток 1 до Протоколу №УО-185/25 від 22.10.2025р.) Уповноважена особа Віталій УСЕНКО Додаток 1 до Протоколу № УО-185/25 від 22.10.2025р. Повідомлення про усунення невідповідностей Шановний учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП", керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо., перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" на підтвердження пп. 2.3.1. п.2 Додатку 3 до ТД не надано підтвердження в повному обсязі, а саме – не надано підтвердження атестація працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до п.2.2.3. 2. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" на підтвердження пп. 2.4. п.2 Додатку 3 до ТД не надано підтвердження наявності робочих взаємовідносин з працівниками, що вказані в п.2.1 в повному обсязі, так як трудові книжки надані без ідентифікації особи. 3. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" не надав підтвердження відповідно до п.3. Додатку 3 до ТД, так як наданий Учасником договір відповідно до визначення аналогічного не відповідає вимогам Замовника. 4. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" на підтвердження пп. 2.3.1. п.2 Додатку 3 до ТД не надано підтвердження в повному обсязі, а саме – не надано підтвердження атестація працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до п.2.2.1., п.2.2.2, п.2.2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати підтвердження атестація працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до пп.2.2.3. п.2 Додатку 3 до ТД, а саме – на Магдалюка Олександра Анатолійовича відповідно до п.5 Довідки від 03.10.2025р. №18/3, що надана Учасником. Надати посвідчення на відповідного працівника. 2) Надати трудові книжки на Лаврінова А.М., Делова В.М, Бачинського С.Я, Охримчука О.М. в повному обсязі та/або з можливістю ідентифікації трудової книжки до особи, відповідно до якої надається підтвердження трудових відносин відповідно до пп.2.4 п.2 Додатку 3 до ТД та/або надати інформацію про інших працівників й надати підтвердження даних працівників пункту 2 Додатку 3 до ТД. 3) Надати підтвердження п.3 Додатку 3 до ТД в повному обсязі відповідно до вимог Замовника щодо надання саме аналогічного договору, що відповідає пп. б.) Приміток до п.3., а саме: 3.1 Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про підтвердження досвіду виконання учасником робіт аналогічних предмету закупівлі, обов’язково зазначити інформацію про найменування контрагента, адресу, номер телефону контактних осіб. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має долучити: 3.1.1. Скановану (скановані) копія(ії) або оригінал (ли) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ договорів(у) зазначених(ого) у довідці. 3.1.2. Акт (Акти) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою №КБ-2в (або за іншою формою, передбаченою договором, (у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства) по наданому аналогічному договору, який містить інформацію про фактичне виконання видів робіт. 3.1.3. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (або за іншою формою, передбаченою договором, (у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства), що підтверджує загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт та витрати по наданому аналогічному договору та копія паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на вартість фактично виконаних робіт по договору, наданому відповідно до вимог п. 3.1. 4) Надати підтвердження атестації працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до п.2.2.1., п.2.2.2, п.2.2.3 п.2 Додатку 3 до ТД, а саме – на Магдалюка О.А., Делова В.М., Бачинського С.Я., Охримчука, О.М. відповідно Довідки від 03.10.2025р. №18/3, що надана Учасником. Надати протоколи з охорони праці.
Створено
22.10.2025 16:11
Надати до
23.10.2025 16:11
Договір
UA-2025-09-16-015209-a-a1
Підписаний і діє
Номер
475
3 997 251.18 грн.
3 331 042.65 грн.
З ПДВ
Підписано
06.11.2025
Строк дії договору з
06.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі
Номенклатура
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03350568

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45323348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.11.2025 11:16
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
06.11.2025 11:15
Підписаний договір
Підписаний договір
06.11.2025 11:15
Підписаний договір
06.11.2025 11:15
Підписаний договір
Підписаний договір
06.11.2025 11:15
Підписаний договір
Підписаний договір
06.11.2025 11:15
Підписаний договір
06.11.2025 11:15
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 026 781.6 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО"
Контактний телефон:
380734734460
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 026 781.6 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО"
Контактний телефон:
380734734460
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності