Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104 від Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-014899-a
Id Tender 7da14424d2114f88b11c51b4e7e7cff3
План UA-P-2025-09-16-018376-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 19:57
Остання зміна 17.10.2025 12:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 580 689 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 19:57 до 01.10.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 19:57
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 19:57
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00
до 02.10.2025 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 16:57
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 16:57
до 17.10.2025 12:28
Період уточнень
з 16.09.2025 19:57 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 19:57 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00 до 02.10.2025 16:57
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00 до 02.10.2025 16:57
Основні параметри
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 580 689 грн.
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Очікувана вартість
4 580 689 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22903,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79053, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Дата постачання по
31.12.2025 19:57
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 14 календарних днів за умови поступлення коштів на рахунок Замовника. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Після одержання офіційного повідомлення Підрядника про готовність об’єкта до експлуатації призначається робоча комісія з прийняття об’єкта згідно протоколу якої проводиться остаточні розрахунки з Підрядником.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Після одержання офіційного повідомлення Підрядника про готовність об’єкта до експлуатації призначається робоча комісія з прийняття об’єкта згідно протоколу якої проводиться остаточні розрахунки з Підрядником протягом 15 календарних днів.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Пропозиція:
4 515 960 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 19:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорна Марія Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322634181
Факс
+380322634090
Замовник
ЄДРПОУ
20834291
Повна назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Княгині Ольги, 104
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Період вимог/скарг з 02.10.2025 16:57 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 20:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 16:57
Довідка НАЗК
02.10.2025 16:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-16-014899-a-a1
Підписаний і діє
Номер
31/17
4 515 960 грн.
3 763 300 грн.
З ПДВ
Підписано
17.10.2025
Строк дії договору з
17.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Номенклатура
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Повна назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20834291

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Повна назва
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38905242

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 12:28
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000033
Дата створення проекту
28.10.2025 13:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 15:23
Дата публікації висновку про результати
12.11.2025 10:44
Дата завершення усунення порушень
27.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.10.2025 №243 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.10.2025 №243. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-16-014899-a, 16.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 15:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №31 м.Львова (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-16-018376-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; заповненну інформацію в електронних полях в електронній системі закупівель щодо досліджуваної процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.10.2025 №02/10; тендерну пропозицію ТОВ «РОКСІС ГРУП»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «РОКСІС ГРУП» як переможцем тендеру документи; договір від 17.10.2025 №31/17 з додатками; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі UA-2025-09-16-014899-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданому під час моніторингу (на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі) поясненні Замовником вказано посилання: https://s31lviv.wixsite.com/home/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F-%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-1. Водночас, аналізом інформації за наданим Замовником посиланням щодо оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщеного на сайті Замовника, було встановлено, що відповідні документи створено 15.10.2025 та 17.10.2025 (у вкладці «властивості документа» вказано дату створення документів – 15.10.2025 та 17.10.2025). При цьому, оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-09-16-014899-a оприлюднено 16.09.2025. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 30.10.2025 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника, зокрема щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас, на вищевказаний запит Замовником надано відповідну інформацію лише 05.11.2025 (четвертий день), чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до пунктту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерноїдокументації. Одночасно, згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається, зокрема, відповідно до цих особливостей, а у пункті 49 Особливостей №1178 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що у підпункті 2 пункту 13.3. проєкту договору про закупівлю (міститься у Додатку 5 до тендерної документації), визначено наступний випадок для зміни істотних умов договору про закупівлю: узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання та із зазначенням, що такі зміни до договору про закупівлю можуть бути внесені не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а також що обмеження щодо збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків застосовується щодо кожного окремого випадку збільшення ціни за одиницю товару (без обмеження кількості змін). Змінена ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 50 відсотків ціни за одиницю товару, що передбачена в початковому договорі про закупівлю. Крім цього, у підпункті 9 пункту 13.3. проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) визначено, що істотні умови договору можуть змінюватися у разі зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. №382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Водночас, предметом закупівлі UA-2025-09-16-014899-a є роботи, а саме капітальний ремонт території навчального закладу, а не товар. Отже, включення до проєкту договору про закупівлю товару (Додаток 5 до тендерної документації) підстави для внесення змін до істотних умов такого договору, що не стосується предмета закупівлі суперечить нормам пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 №382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації», якою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації визначає виключний перелік населених пунктів що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, зокрема населені пункти Київської, Сумської, Херсонської, Харківської та Чернігівської областей та визначає процедуру реалізації експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шо не відповідає предмету досліджуваної закупівлі. У пункті 19 Особливостей №1178 визначено виключний перелік випадків, за яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Проте, норми пункту 19 Особливостей №1178 не містять імперативного припису щодо обов`язкового включення до умов договору всіх перелічених у цьому пункті випадків, а лише установлюють таку можливість. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Отже, замовник не має обов`язку включати до умов договору про закупівлю усі без виключення випадки, за яких можлива зміна істотних умов договору, а може самостійно визначати зміст відповідних умов договору з дотриманням чинного законодавства, виходячи зі змісту угоди та об`єктивних чинників. Слід також зауважити, що позиція щодо неправомірності включення до умов договору про закупівлю підпунктів пункту 19 Особливостей №1178, які не стосуються предмету закупівлі, підтримується і судовими органами (для прикладу, у справах 620/15418/21, 160/8619/22). Отже, включення до проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) підстав для внесення змін до істотних умов такого договору, що не стосуються предмета закупівлі (підпункти 2 та 9 пункту 13.3.) суперечить нормам пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналогічні умови (що не стосуються предмета закупівлі) містяться у підпунктах 2 та 9 пункту 13.3. укладеного договору від 17.10.2025 №31/17 (далі – Договір №31/17), що суперечить нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. Також, у пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна норма наведена у розділі 2 Додатку 2 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації Замовника, де зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель. Водночас, додатки до тендерної документації (в тому числі Додаток 2) не містять самого переліку документів та/або інформації, які повинен подати переможець процедури закупівлі для підтвердження права підпису договору про закупівлю (наприклад, наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника, тощо). Отже, при складанні тендерної документації Замовником порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Крім того, за нормами пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082) замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі, зокрема, файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). Моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Договір №31/17 та додатки до нього лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 15 Порядку №1082, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що Замовником не свідомо було не завантажено файли відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону через те, що Замовник помилково вважав, що формат PDF передбачений згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних, яке передбачає використання наступних форматів: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML), так як Замовник помилково співставив формати PDF і RDF як тотожні через подібність їхніх назв і вважав, що наявність інформації про договір та його додатків в форматі PDF і буде достатнім для оприлюднення, з огляду на ці причини і виникла ситуація щодо оприлюдненої інформації деталі оприлюднення, якої запитувалися.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пункту 15 Порядку №1082, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. Крім того, Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендер – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи у встановленому законодавством порядку щодо оприлюднення укладеного договору з додатками у машинозчитувальному форматі, приведення умов пункту 13.3. укладеного договору до норм чинного законодавства шляхом укладання та оприлюднення відповідної додаткової угоди, а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.11.2025 00:00
Дата публікації
12.11.2025 10:44
Документи висновку
12.11.2025 10:44
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
2e5b8bbf9a404e04be0653d5617b9197
Номер протоколу
13/0224/2025пр
Дата опублікування протоколу
09.12.2025 16:08 09.12.2025 16:08
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо Західний офіс Держаудитслужби, щодо виконання вимого передбачених у розділі, Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником шляхом укладення додаткової цгоди №2 в змісті якої було передбачено усунення інформації з п.13 Договору, яку Західний офіс Держаудитслужби зобов'язав прибрати. Договір та всі додатки до Договору також викладені в машинозчитувальному форматі згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних, яке передбачає використання наступних форматів: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML), які розміщені, виходячи з технічної можливості електронного майданчика, за посиланням:https://www.dzo.com.ua/contracts/25504735. Хотіли б зазначити про те, що Замовником виконані вимоги щодо аналізу останніх змін в сфері закупівель предметом, яких є Капітальний ремонт.
Дата публікації
18.11.2025 17:40
Документи інформації про усунення порушення
18.11.2025 17:41
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-16-014899-a, яка проводилася Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №31 м.Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини, а згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 17.10.2025 №31/17 та додатки до нього лише у форматі PDF. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини не оприлюднення договору від 17.10.2025 №31/17 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.10.2025 17:02
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 17:03
-
Відповідь
Пояснення на запит моніторингу
Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №31 м. Львова отримано запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 30.10.2025 щодо надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м.Львів, вул.Княгині Ольги, 104» (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель : UA-2025-09-16-014899-a. У відповідь на Запит про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі пояснюємо наступне: 1. Щодо інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб з капітального ремонту території школи та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». У зв’язку з цим технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт кошторисної документації № 0325-147/Є від 10.07.2025, виданий ТзОВ «єЕКСПЕРТИЗА». Фінансування зазначеної закупівлі здійснюватиметься відповідно до ухвали Львівської міської ради від 12.06.2025 № 6362 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за кошти бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади». КПКВК 0611021 Щодо другого питання то хотіли б звернути Вашу увагу на те, що замовником не свідомо було не завантажено файли зазначені в змісті запиту відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), через те, що замовник помилково вважав, що формат PDF передбачений згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних, яке передбачає використання наступних форматів: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML), так як Замовник помилково співставив формати PDF і RDF як тотожні через подібність їхніх назв і вважав, що наявність інформації про договір та його додатків в форматі PDF і буде достатнім для оприлюднення, з огляду на ці причини і виникла ситуація щодо оприлюдненої інформації деталі оприлюднення, якої запитувалися. Беручи до уваги запит від 30.10.2025р. та проаналізувавши його зміст, замовником прийняте рішення про відображення інформації яка запитувалась виходячи з можливостей, які передбачені майданчиком Державні закупівлі онлайн у відповідності до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, яка знаходиться за посиланням: https://www.dzo.com.ua/contracts/25504735 Просимо з розумінням віднестися до ситуації, яка передбачена в змісті запиту щодо цього питання, з огляду на пояснення замовника та усунення невідповідностей Замовником, які на думку замовника не порушують принципів здійснення публічних закупівель станом на момент надання відповіді на запит та не привели до дискримінація учасників закупівлі. Також зобов’язуємося більш ретельно вивчати зміст змін законодавства в сфері публічних закупівель для недопущення в майбутньому подібних ситуацій.
Рішеня
04.11.2025 16:33
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Посилання на сайт замовника з приводу проведення закупівлі: https://s31lviv.wixsite.com/home/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F-%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-1
Рішеня
05.11.2025 17:21
Замовник
Документи повідомлення
05.11.2025 17:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 580 689 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 20:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Контактний телефон:
+380322634181
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 580 689 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 20:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Контактний телефон:
+380322634181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності