Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104 від Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-014899-a
Id Tender 7da14424d2114f88b11c51b4e7e7cff3
План UA-P-2025-09-16-018376-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 19:57
Остання зміна 17.10.2025 12:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 580 689 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 19:57 до 01.10.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 19:57
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 19:57
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00
до 02.10.2025 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 16:57
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 16:57
до 17.10.2025 12:28
Період уточнень
з 16.09.2025 19:57 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 19:57 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00 до 02.10.2025 16:57
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00 до 02.10.2025 16:57
Основні параметри
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 580 689 грн.
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Очікувана вартість
4 580 689 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22903,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79053, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Дата постачання по
31.12.2025 19:57
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 14 календарних днів за умови поступлення коштів на рахунок Замовника. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Після одержання офіційного повідомлення Підрядника про готовність об’єкта до експлуатації призначається робоча комісія з прийняття об’єкта згідно протоколу якої проводиться остаточні розрахунки з Підрядником.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Після одержання офіційного повідомлення Підрядника про готовність об’єкта до експлуатації призначається робоча комісія з прийняття об’єкта згідно протоколу якої проводиться остаточні розрахунки з Підрядником протягом 15 календарних днів.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Пропозиція:
4 515 960 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 19:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорна Марія Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322634181
Факс
+380322634090
Замовник
ЄДРПОУ
20834291
Повна назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Княгині Ольги, 104
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Період вимог/скарг з 02.10.2025 16:57 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 20:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 16:57
Довідка НАЗК
02.10.2025 16:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-16-014899-a-a1
Підписаний і діє
Номер
31/17
4 515 960 грн.
3 763 300 грн.
З ПДВ
Підписано
17.10.2025
Строк дії договору з
17.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Номенклатура
Капітальний ремонт території середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №31 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Повна назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20834291

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Повна назва
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38905242

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 12:28
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000033
Дата створення проекту
28.10.2025 13:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 15:23
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.10.2025 №243 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.10.2025 №243. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-16-014899-a, 16.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 15:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-16-014899-a, яка проводилася Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №31 м.Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини, а згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 17.10.2025 №31/17 та додатки до нього лише у форматі PDF. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини не оприлюднення договору від 17.10.2025 №31/17 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.10.2025 17:02
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 17:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 580 689 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 20:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Контактний телефон:
+380322634181
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 580 689 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 20:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Контактний телефон:
+380322634181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності