Закупівля «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування) від Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради.
«Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування)
«Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11106, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводятся шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.7.0. (не нижче) або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Ovruckii licei imeni Andriya Malishka Ovruckoyi miskoyi radi
Повна назва
Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Ovruckii licei imeni Andriya Malishka Ovruckoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
11106
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Овруч
Адреса
ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7
Кваліфікація
Лот № 1
«Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 19:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПП "СКЕФАЛД - 2"
код ЄДРПОУ35099849 (UA-EDR)
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі
№ UA-2025-09-16-014854-a «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування)
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП "СКЕФАЛД - 2" у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2025-09-16-014854-a «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
1) Відповідно п. 1.8 розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами цієї тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо у складі тендерної пропозиції надається документ іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документа українською мовою».
Відповідно п.п.1 п.1.1. розділу 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №1 до тендерної документації передбачено « 1) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 1».
Повідомляємо, що у наданих Вами, ПП "СКЕФАЛД - 2", сканкопіях трудових книжок (Алексеева Л.В., Поперечний А.П., Брановицкий С.М.) інформація про власника трудової книжки зазначена іншою мовою ніж українська.
2) Також, під час розгляду тендерної пропозиції ПП "СКЕФАЛД - 2", при завантаженні аналогічного договору – Договір №136 від 23 вересня 2024 року (договір аналогічний.pdf), виявлено помилку при завантаженні на першій сторінці, яка перешкоджає відображенню всього тексту даної сторінки, тобто не є повністю читабельною.
В зв’язку з вищевикладеним, для усунення виявленої невідповідності та покращення читабельності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в документах, які подані учасником ПП "СКЕФАЛД - 2" в тендерній пропозиції, відповідно п. 43 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, п. 5.2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати належним чином оформлені:
1. «Трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 1», (Алексеева Л.В., Поперечний А.П., Брановицкий С.М.) - викладені українською мовою.
2. Повторно завантажити аналогічний договір - Договір №136 від 23 вересня 2024 року (договір аналогічний.pdf) з відображенням для читабельності всього тексту першої сторінки.
Завантажити їх через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Уповноважена особа (юрист-консультант) ( кеп ) Наталія МОШКІВСЬКА
«Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО "Овруцька гімназія ім.. Малишка") Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
6 748 225
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
Повна назва
Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2025 № 76-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.10.2025 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2025-09-16-014854-a 16.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.09.2025 №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.10.2025, тендерну пропозицію Приватне підприємство «СКЕФАЛД - 2» (далі – ПП «СКЕФАЛД - 2»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ПП «СКЕФАЛД - 2», документи, завантажені ПП «СКЕФАЛД - 2» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення ПП «СКЕФАЛД - 2» переможцем процедури закупівлі від 07.10.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.10.2025, Договір про закупівлю робіт № 100 від 14.10.2025 (далі – Договір), пояснення (інформація, документи) від 07.11.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СКЕФАЛД - 2» встановлено наступне.
Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
При цьому, згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції оформлено Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (далі – Додаток №1).
Так, відповідно до вимог розділу 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатка №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (локальні кошториси / специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2) до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі або лист-згоду із технічним завданням (специфікацією) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2).
Відповідно до Додатка 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації (частина 2) «Технічне завдання» замовником встановлено технічні вимоги до обладнання, серед яких: «Мультифункціональна сковорода (100 л)»; «Стерилізатор для ножів Sirman, Країна; Італія, модель - UV 24W».
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» надано підписане технічне завдання (файл «Технічне завдання (3).pdf») та локальні кошториси (файл «Додаток 1 (локальні02-01-01(02-03-04-05-06-07) (2).pdf»).
Згідно інформації, наведеній у Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-07, для обладнання приміщення їдальні учасником пропонується до постачання устаткування, серед якого зазначено «Сковороду промислову APACH APSE 89/PL (перекидну) об’ємом 80 л» та «Стерилізатор для ножів SirmanUV 16W».
Таким чином, технічні характеристики запропонованого Учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» обладнання згідно поданого Локального кошторису не відповідають вимогам технічного завдання Замовника згідно Додатка № 1.1 до Додатка №1 (частина 2) до тендерної документації, а саме вимогам, викладеним у Специфікації на обладнання, згідно якого об'єм мультифункціональної сковороди повинен становити 100 л, проте Учасником до постачання пропонується сковорода промислова об'ємом 80 л; потужність стерилізатора для ножів повинна становити 24W, проте Учасником до постачання пропонується стерилізатор для ножів потужністю 16W.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону Замовнику направлено запит про надання пояснень від 05.11.2025 року з приводу наведених вище порушень, та отримано відповідь Замовника від 07.11.2025 року наступного змісту:
«…Відповідно до вимог розділу 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку №1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (локальні кошториси / специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2) до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на виконання вищевказаних вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» подано підписане технічне завдання у документі «Технічне завдання (3).pdf», що відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню.
Зазначаємо, що Замовником не було встановлено окремої вимоги для подання локальних кошторисів. Локальні кошториси були подані учасником ПП «СКЕФАЛД-2» з власної ініціативи як підтвердження Договірної ціни, хоча відповідно п.3.8. Тендерної документації «Надання розрахунку договірної ціни з підтверджувальними розрахунками не вимагається від учасників у складі їх тендерних пропозицій…».
Поряд з цим, згідно протоколу уповноваженої особи від 07.10.2025 №б/н Замовник визначив учасника ПП «СКЕФАЛД - 2» переможцем процедури закупівлі.
За результатами проведення процедури закупівлі між Замовником та переможцем процедури закупівлі ПП «СКЕФАЛД - 2» укладено Договір про закупівлю робіт №100 від 14.10.2025 (далі – Договір).
Зокрема, Додаток 2 до Договору містить Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-07, у якому наведено перелік технологічного обладнання, яке буде встановлено при виконанні робіт з капітального ремонту приміщення їдальні.
Відповідно до Додатка 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації (частина 2) «Технічне завдання» замовником встановлено наступні вимоги до даного обладнання: «Мультифункціональна сковорода (100 л)»; «Стерилізатор для ножів Sirman, Країна; Італія, модель - UV 24W».
Згідно поданого учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» підписаного технічного завдання (файл «Технічне завдання (3).pdf») на вимогу розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації зазначене вище обладнання має наступні характеристики: «Мультифункціональна сковорода (100 л)»; «Стерилізатор для ножів Sirman, Країна; Італія, модель - UV 24W».
Проте, у Додатку 2 до Договору «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-07», а саме у переліку технологічного обладнання, яке буде встановлено при виконанні робіт з капітального ремонту приміщення їдальні зазначено «Сковороду промислову APACH APSE 89/PL (перекидну) об’ємом 80 л» та «Стерилізатор для ножів SirmanUV 16W».
Таким чином, технічні характеристики обладнання зазначеного у Договорі не відповідають вимогам технічного завдання Замовника згідно Додатка № 1.1 до Додатка №1 до тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «СКЕФАЛД - 2», а саме вимогам, викладеним Технічному завданні на обладнання, згідно якого об'єм мультифункціональної сковороди має становити 100 л, проте згідно Договору постачатиметься сковорода промислова - об'ємом 80 л; потужність стерилізатора для ножів повинна становити 24W, проте згідно Договору постачатиметься стерилізатор для ножів потужністю 16W.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
- перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
- перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 18 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ПП «СКЕФАЛД - 2» Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
З приводу наведених вище порушень, Замовником надано пояснення від 07.11.2025 року наступного змісту:
«…Під час підписання договору, враховувались умови тендерної документації, а саме п.3.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», зазначено, що у цій тендерній документації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент”.
Також, у Додатку №1.1 до додатка № 1 до тендерної документації (частина 1) зазначено, що у разі якщо проєктна документація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, завжди мається на увазі “або еквівалент”.
При цьому характеристики “еквівалента” повинні відповідати технічним, якісним, функціональним, екологічним характеристикам, що передбачені затвердженою проєктною документацією, його використання не повинно призводити до необхідності зміни технології та коригування проєктних рішень та змінювати суттєві експлуатаційні характеристики проєкту будівництва.
Під час підписання договору з учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» Замовником встановлено, що відмінність у зазначених технічних характеристиках обладнання (зокрема, сковорода об’ємом 80 л замість 100 л, стерилізатор потужністю 16W замість 24W) не впливає на функціональне призначення обладнання та не змінює суттєвих умов виконання робіт, так як у складі пропозиції учасником було надано підписане технічне завдання «Технічне завдання (3).pdf» та гарантійні листи «Гарантійні листи.pdf» про забезпечення якості виконання робіт відповідно до вимог тендерної документації та гарантування якості протягом 10 років з дня отримання об’єкту Замовником. Враховуючи зазначене, Замовник визначив, що наведені відмінності мають технічний характер і не призводять до погіршення технічних і якісних показників предмета закупівлі…»
Тобто, надане Замовником пояснення не спростовує того факту, що умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «СКЕФАЛД – 2», чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю, укладеного договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, питання розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує привести умови Договору у відповідність до умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «СКЕФАЛД – 2» (до умов технічного завдання тендерної документації замовника та підписаного технічного завдання переможця), а у разі неможливості усунення встановлених порушень – припинити зобов’язання за укладеним Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Повідомлення про виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-16-014854-a
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та зобовязання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області відповідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-16-014854-a, Замовником приведено умови Договору № 100 від 14.10.2025 у відповідність до умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «СКЕФАЛД – 2» (до умов технічного завдання тендерної документації замовника та підписаного технічного завдання переможця), шляхом укладення Додаткової угоди № 2 від 21.11.2025 про внесення змін до договору, а саме: замінити обладнання з невідповідними характеристиками («Сковорода промислова АРАСН APSE 89/PL (перекидна); ( маса=0,2) Обьем-80л. Термостатичний контроль 90-320град.С. Чаша із нерж.сталі800*900*850мм; 12кВт/380В; 152кг» замінити на «Сковорода ICOS BRQ.EM-090/100 перекидна»; «Стерилізатор для ножів SirmanUV 16W» замінити на «Стерилізатор для ножів SirmanUV 24W». Внесення змін до договору та заміна обладнання погоджено з проєктантом.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО «Овруцька гімназія ім. Малишка») Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-014854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Статтею 7 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) встановлені заходи щодо внутрішньої системи управління та контролю України та зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації: яким чином (у який спосіб) Замовником у тендерній документації передбачено застосування умов підпунктів іі та ііі пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди, а саме: встановлення вимоги у тендерній документації щодо зазначення найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року?
3. Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів, а саме: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, кореспонденцію та всі документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Прошу надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації, проєкту договору та, відповідно, укладеного договору стосовно врахування Замовником вищевказаних вимог Рамкової угоди.
4. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції оформлено Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (далі – Додаток №1).
Так, відповідно до вимог розділу 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (локальні кошториси / специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2) до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі або лист-згоду із технічним завданням (специфікацією) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2).
Відповідно до Додатку 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації (частина 2) «Технічне завдання» замовником встановлено наступні вимоги до даного обладнання: «Мультифункціональна сковорода (100 л)»; «Стерилізатор для ножів Sirman, Країна; Італія, модель - UV 24W».
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» надано локальні кошториси (файл «Додаток 1 (локальні02-01-01(02-03-04-05-06-07) (2).pdf»). Згідно інформації наведеній у Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-07 для обладнання приміщення їдальні учасником пропонуються до постачання устаткування, серед якого зазначено «Сковороду промислову APACH APSE 89/PL (перекидну) об’ємом 80 л» та «Стерилізатор для ножів SirmanUV 16W».
Таким чином, технічні характеристики запропонованого Учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» обладнання згідно поданого Локального кошторису не відповідають вимогам технічного завдання Замовника згідно Додатку № 1.1 до Додатка №1 до тендерної документації, а саме вимогам, викладеним у Специфікації на обладнання, згідно якого об'єм мультифункціональної сковороди становить 100 л, проте Учасником до постачання пропонується сковорода промислова - об'ємом 80 л; потужність стерилізатора для ножів повинна становити 24W, проте Учасником до постачання пропонується стерилізатор для ножів потужністю 16W.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «СКЕФАЛД – 2» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Пояснення На запит здійснення моніторингу UA-M-2025-10-31-000032 про надання поясненя від 05.11.2025 Державної аудиторської служби України західний офіс Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, у межах проведення моніторингу закупівлі
Пояснення
На запит здійснення моніторингу UA-M-2025-10-31-000032 про надання поясненя від 05.11.2025 Державної аудиторської служби України західний офіс Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО «Овруцька гімназія ім. Малишка») Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-014854-a), Замовник надає наступні пояснення:
Запит 1. «Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Пояснення: Очікувана вартість закупівлі встановлена на основі позитивної Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проєктної докментації за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО Овруцька гімназія ім.. Малишка) Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування), надана Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області. Експертна оцінка та робочий проєкт «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО Овруцька гімназія ім.. Малишка) Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м.Овруч, Житомирської області» (коригування), містяться на сторінці в Проєкті DREAM: DREAM-UA-041224-B925443E, що є загальнодоступним для ознайомлення.
Запит 2. «Статтею 7 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) встановлені заходи щодо внутрішньої системи управління та контролю України та зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації: яким чином (у який спосіб) Замовником у тендерній документації передбачено застосування умов підпунктів іі та ііі пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди, а саме: встановлення вимоги у тендерній документації щодо зазначення найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року?»
Пояснення: У тендерній документації Замовником передбачено вимогу про надання учасниками інформації про кінцевих бенефіціарних власників, що відповідає положенням пункту 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідні положення викладені у:
- Розділі ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункт 3.7;
- Додатку №1 до тендерної документації, пункт «Відомості про учасника».
Таким чином, Замовником дотримано вимоги підпунктів ii та iii пункту 5 статті 7 Рамкової угоди між Україною та ЄС.
Запит 3. «Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів, а саме: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, кореспонденцію та всі документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Прошу надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації, проєкту договору та, відповідно, укладеного договору стосовно врахування Замовником вищевказаних вимог Рамкової угоди.»
Пояснення: Слід зазначити що, після повторного оголошення закупівлі (перша закупівля не відбулась через відсутність пропозицій), Уповноважена особа Замовника зверталася до Центру громадського моніторингу, шляхом засобів зв’язку, а також за допомогою електронної пошти 17.09.2025 об 11:02, з запитом про ознайомлення з умовами / документацією закупівлі та повідомленням щодо зауважень. При оголошенні поточної закупівлі враховано всі попередні зауваження, індефікатор закупівлі: UA-2025-09-16-014854-a. Протягом терміну надання відповіді, зауважень від Центру громадського моніторингу не отримувано.
Вимоги статті 17 Рамкової угоди враховані Замовником шляхом включення змін до Договору про закупівлю (Додаткова угода № 1 до Договору № 100 від 14.10.2025) положення щодо зберігання документів. Зокрема, додано пункт 14.6, яким передбачено: «Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедури закупівлі, договору та додатків до нього, кореспонденцію та всі документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди)» (копія Додаткової угоди додається).
Запит 4. «Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції оформлено Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (далі – Додаток №1). Так, відповідно до вимог розділу 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (локальні кошториси / специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2) до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі або лист-згоду із технічним завданням (специфікацією) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2). Відповідно до Додатку 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації (частина 2) «Технічне завдання» замовником встановлено наступні вимоги до даного обладнання: «Мультифункціональна сковорода (100 л)»; «Стерилізатор для ножів Sirman, Країна; Італія, модель - UV 24W». На виконання вищевказаних вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» надано локальні кошториси (файл «Додаток 1 (локальні02-01-01(02-03-04-05-06-07) (2).pdf»). Згідно інформації наведеній у Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-07 для обладнання приміщення їдальні учасником пропонуються до постачання устаткування, серед якого зазначено «Сковороду промислову APACH APSE 89/PL (перекидну) об’ємом 80 л» та «Стерилізатор для ножів SirmanUV 16W». Таким чином, технічні характеристики запропонованого Учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» обладнання згідно поданого Локального кошторису не відповідають вимогам технічного завдання Замовника згідно Додатку № 1.1 до Додатка №1 до тендерної документації, а саме вимогам, викладеним у Специфікації на обладнання, згідно якого об'єм мультифункціональної сковороди становить 100 л, проте Учасником до постачання пропонується сковорода промислова - об'ємом 80 л; потужність стерилізатора для ножів повинна становити 24W, проте Учасником до постачання пропонується стерилізатор для ножів потужністю 16W.»
Пояснення: Відповідно до вимог розділу 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку №1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (локальні кошториси / специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2) до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на виконання вищевказаних вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» подано підписане технічне завдання у документі «Технічне завдання (3).pdf», що відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню.
Зазначаємо, що Замовником не було встановлено окремої вимоги для подання локальних кошторисів. Локальні кошториси були подані учасником ПП «СКЕФАЛД-2» з власної ініціативи як підтвердження Договірної ціни, хоча відповідно п.3.8. Тендерної документації «Надання розрахунку договірної ціни з підтверджувальними розрахунками не вимагається від учасників у складі їх тендерних пропозицій».
Згідно з пунктом 44 Особливостей, замовник може відхилити тендерну пропозицію лише у випадках, передбачених у переліку. Зокрема, частина 2 пункту 44 передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона:
-не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації (за винятком випадків, коли такі невідповідності можуть бути усунені відповідно до пункту 43 Особливостей);
-не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тобто, розглядаючи документи, подані у складі тендерної пропозиції, замовник має перевіряти лише ті, які він вимагав у тендерній документації, тому пропозиція не підлягала відхиленню згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з положеннями пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації можуть зазначатися посилання на конкретні марки, виробників чи моделі, але разом з виразом “або еквівалент”, що дозволяє замовнику приймати товари, які за своїми характеристиками не гірші від зазначених.
Під час підписання договору, враховувались умови тендерної документації, а саме п.3.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», зазначено, що у цій тендерній документації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент”. Також, у Додатку №1.1 до додатка № 1 до тендерної документації (частина 1) зазначено, що у разі якщо проєктна документація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, завжди мається на увазі “або еквівалент”. При цьому характеристики “еквівалента” повинні відповідати технічним, якісним, функціональним, екологічним характеристикам, що передбачені затвердженою проєктною документацією, його використання не повинно призводити до необхідності зміни технології та коригування проєктних рішень та змінювати суттєві експлуатаційні характеристики проєкту будівництва.
Під час підписання договору з учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» Замовником встановлено, що відмінність у зазначених технічних характеристиках обладнання (зокрема, сковорода об’ємом 80 л замість 100 л, стерилізатор потужністю 16W замість 24W) не впливає на функціональне призначення обладнання та не змінює суттєвих умов виконання робіт, так як у складі пропозиції учасником було надано підписане технічне завдання«Технічне завдання (3).pdf» та гарантійні листи «Гарантійні листи.pdf» про забезпечення якості виконання робіт відповідно до вимог тендерної документації та гарантування якості протягом 10 років з дня отримання об’єкту Замовником. Враховуючи зазначене, Замовник визначив, що наведені відмінності мають технічний характер і не призводять до погіршення технічних і якісних показників предмета закупівлі.