Показати схожі тендери

Закупівля "Відновлення берегоукріплення р.Сушичанка (дві ділянки) в с.Велика Сушиця Хирівської міської територіальної громади Самбірського району Львівської області. Капітальний ремонт. (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації паводку 2020 року)" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) від ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-014334-a
Id Tender 1c71b9aa4df44d79bb601ffbd438069e
План UA-P-2025-09-16-017549-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.09.2025 17:28
Остання зміна 04.12.2025 10:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 504 662 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 17:28 до 01.10.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 17:28
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 17:28
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00
до 03.10.2025 12:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 12:19
до 09.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.10.2025 12:19
-
Період уточнень
з 16.09.2025 17:28 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 17:28 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00 до 03.10.2025 12:19
Період кваліфікації
з 01.10.2025 20:00 до 03.10.2025 12:19
Основні параметри
"Відновлення берегоукріплення р.Сушичанка (дві ділянки) в с.Велика Сушиця Хирівської міської територіальної громади Самбірського району Львівської області. Капітальний ремонт. (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації паводку 2020 року)" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 504 662 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
4 504 662 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Відновлення берегоукріплення р.Сушичанка (дві ділянки) в с.Велика Сушиця Хирівської міської територіальної громади Самбірського району Львівської області. Капітальний ремонт. (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації паводку 2020 року)" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Код ДК 021:2015
45246200-5 - Укріплення берегів річок
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82064, Україна, Львівська область, Велика Сушиця, р. Сушичанка (2 ділянки)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
Пропозиція:
4 500 109.68 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 17:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Скасування
04.12.2025 10:21
Станом на 03 грудня 2025 року відсутні бюджетні асигнування для реєстрації зобов’язань за договором, що підтверджується довідкою Фінансового відділу Хирівської міської ради №01-17/144 від 03.12.2025р. тому необхідно відмінити відкриті торги на закупівлю "Відновлення берегоукріплення р.Сушичанка (дві ділянки) в с.Велика Сушиця Хирівської міської територіальної громади Самбірського району Львівської області. Капітальний ремонт. (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації паводку 2020 року)" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво гідротехнічних об’єктів (45240000-1) (ДК 021:2015), номер закупівлі UA-2025-09-16-014334-a на підставі п.50 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме «скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг»,
04.12.2025 10:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юркевич Євгенія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380989561636
Сайт:
http://hyriv.miskrada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04056019
Повна назва
ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
82060
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Хирів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 03.10.2025 12:19 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 20:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол від 03 жовтня 2025 №22
Документи кваліфікації
03.10.2025 12:19
Довідка НАЗК
03.10.2025 12:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-16-014334-a-c1
Очікує підписання
4 500 109.68 грн.
4 500 109.68 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
"Відновлення берегоукріплення р.Сушичанка (дві ділянки) в с.Велика Сушиця Хирівської міської територіальної громади Самбірського району Львівської області. Капітальний ремонт. (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації паводку 2020 року)" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Номенклатура
"Відновлення берегоукріплення р.Сушичанка (дві ділянки) в с.Велика Сушиця Хирівської міської територіальної громади Самбірського району Львівської області. Капітальний ремонт. (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації паводку 2020 року)" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056019

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
Повна назва
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40433945

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-21-000028
Дата створення проекту
21.10.2025 15:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.10.2025 16:56
Дата публікації висновку про результати
07.11.2025 15:11
Дата завершення усунення порушень
22.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2025 №237 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025 №237. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-16-014334-a, 16.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2025 00:00
Документи рішення
21.10.2025 16:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-16-017549-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; заповнену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі в електронних полях в електронній системі закупівель; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.10.2025 №22; електронний протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю; тендерну пропозицію ТОВ «Інвестиційна компанія «Укрбудсервіс» (далі – ТОВ «ІК «Укрбудсервіс»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» як переможцем тендеру документи; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Одночасно, відповідно до норм пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/учасника. При цьому, у пункті 3 Порядку №1082 визначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Відповідно до умов пункту 4 розділу ІІІ оприлюдненої Замовником тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, у формі «Тендерна пропозиція», що міститься у Додатку 3 тендерної документації (яку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції), учасник повинен погодити, що строк дії тендерної пропозиції становить 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого Замовником та що його пропозиція буде обов'язковою для учасника і може бути акцептована Замовником у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником в заповнених електронних полях в електронній системі закупівель у полі «Деталі закупівлі» - «Тендерна документація» - «Інші вимоги» - «Строк дії тендерної пропозиції» вказано строк дії тендерної пропозиції – 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З врахуванням вищенаведеного, завантажені Замовником тендерна документація та Додаток 3 до неї містять недостовірну інформацію (суперечить даним в заповнених електронних полях) щодо строку дії тендерної пропозиції, чим порушено норми пункту 28 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Як наслідок, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» надано форму «Тендерна пропозиція» (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), у якій учасник зазначив, що погоджується що строк дії тендерної пропозиції становить 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та що його пропозиція буде обов'язковою для учасника і може бути акцептована Замовником у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Однак, у розміщеній учасником в електронних полях інформації (розділ «Інші вимоги» - «Строк дії тендерної пропозиції») в електронній системі закупівель вказано строк дії тендерні пропозиції учасника – 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Згідно з нормами пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Моніторингом встановлено, що у пункті 4 розділу VІ тендерної документації Замовником вказано, що істотними умовами договору про закупівлю є предмет договору, обсяг робіт та вимоги щодо їх якості; порядок здійснення оплати; ціна договору; термін та місце надання послуг; строк дії договору; зазначення умов щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків. Однак, у пункті 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Загальні умови №668), які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та є обов’язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника, визначено повний перелік істотних умов договору підряду, серед яких: права та обов’язки сторін; порядок залучення субпідрядників; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду. Отже, при складанні тендерної документації Замовником порушено норми абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 внаслідок включення до тендерної документації (пункт 4 розділу VІ тендерної документації) умов, що суперечать чинному законодавству (пункт 5 Загальних умов №668). Також моніторингом встановлено, що згідно з вимогами підпункту 8.1. пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані, у якій для транспортних засобів та будівельної техніки додатково необхідно вказати рік випуску, НОМЕРНИЙ ЗНАК. Крім того, за вимогами підпункту 8.1. пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити наявність власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами: копія/ї свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, завірена учасником, в разі використання власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки; договір/ори оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт, дані в яких повинні співпадати з даними, зазначеними у довідці. ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.09.2025 №24/09-7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій, зокрема, вказано: екскаватор гусеничний 2003/ВС1174НК (позиція 6) та трактор колісний 2005/288АТ (позиція 19). Водночас, учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію машин, де зазначено інші реєстраційні номери, а саме: екскаватор гусеничний - №43335ВС, трактор колісний №28812АТ, відповідно. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, у документах тендерної пропозиції ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» наявні невідповідності, які підлягали усуненню в порядку пункту 43 Особливостей №1178. Проте, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» Замовником не оприлюднено до учасника повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції та не надано учаснику можливості їх виправити, що суперечить нормам пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, зокрема, що у вищезазначеній довідці учасника допущено формальну помилку, а саме не повністю вказано номерний знак трактора, а також що у складі пропозиції подано файл «Договір трактор», в якому зазначено повністю номерний знак зазначеного трактора та подано свідоцтво про реєстрацію, яке співпадає з даними зазначеними в договорі та довідці. Також, стосовно інформації про екскаватор гусеничний Замовником у наданому поясненні повідомлено, що у довідці допущено формальну помилку, а саме невірно вказано номерний знак, у складі пропозиції учасником надано файл «Договір оренди техніки Сімба», в якому зазначено коректно номерний знак зазначеного екскаватора та подано свідоцтво про реєстрацію, яке співпадає з даними зазначеними в договорі. Водночас, відповідно до положень частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках; тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; а переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Замовником самостійно визначено вимогу у підпункті 8.1. пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації про те, що дані копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та договорі оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки повинні співпадати з даними, зазначеними у довідці про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання замовлення. З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогами про усунення вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІК «Укрбудсервіс» встановлено порушення норм пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
07.11.2025 00:00
Дата публікації
07.11.2025 15:11
Документи висновку
07.11.2025 15:11
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
1e574d1c61e341fd805391b149996451
Номер протоколу
13/0223/2025пр
Дата опублікування протоколу
09.12.2025 17:44 09.12.2025 17:44
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваш висновок моніторингу повідомляємо, що Замовником будуть вжиті заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень у подальшому.
Дата публікації
12.11.2025 15:02
Документи інформації про усунення порушення
12.11.2025 15:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-16-014334-a, яка проводиться Хирівською міською радою Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.10.2025 09:56
Орган перевірки
30.10.2025 00:00
Документи повідомлення
24.10.2025 09:57
-
Відповідь
пояснення
На Ваш запит по моніторингу повідомляємо, що 1.технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://hyrivska-gromada.gov.ua/news/1758112949/. Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок.
Рішеня
27.10.2025 12:43
Замовник
Документи повідомлення
27.10.2025 16:02
-
27.10.2025 16:02
-
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-16-014334-a, яка проводиться Хирівською міською радою Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що згідно з умовами тендерної документації Замовника та наданою у складі тендерної пропозиції інформацією учасником ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» у формі строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, вказано – 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, у розміщеній учасником в електронних полях інформації в електронній системі закупівель вказано строк дії тендерні пропозиції учасника – 100 календарних дні. Слід зазначити, що нормою пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), визначено що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/учасника. При цьому, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати пояснення чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» зазначення вказаним учасником різних строків дії його тендерної пропозиції в електронних полях та у наданій формі «Тендерна пропозиція». 2. Пояснити причини не застосування щодо ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» норм пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), з врахуванням того, що відповідно до Порядку №1082 автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, а зазначена учасником в електронних полях інформація про строк дії його пропозиції не відповідає умова тендерної документації Замовника. Також, згідно з вимогами Додатку №2 тендерної документації Замовника учасник повинен надати довідку про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані, у якій для транспортних засобів та будівельної техніки додатково необхідно вказати рік випуску, НОМЕРНИЙ ЗНАК. Крім того, учасник повинен підтвердити наявність власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами: копія/ї свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних або залучених транспортних засобів та будівельної техніки; договір/ори оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт дані, в яких ПОВИННІ СПІВПАДАТИ з ДАНИМИ, ЗАЗНАЧЕНИМИ В ДОВІДЦІ. ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» у складі терндерної пропозиції надано довідку від 29.09.2025 №24/09-7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл Договір оренди техніки Сімба pdf.), в якій, зокрема, вказано екскаватор гусеничний 2003/ВС1174НК (позиція 6) та трактор колісний 2005/288АТ (позиція 19). Водночас, учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію машин, де зазначено інші реєстраційні номери, а саме: екскаватор гусеничний - №43335ВС, трактор колісний №28812АТ, відповідно. 3. Пояснити причини не застосування щодо ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» норм пункту 43 Особливостей №1178 за наявності вищевказаних невідповідностей у документах щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
31.10.2025 17:03
Орган перевірки
06.11.2025 00:00
Документи повідомлення
31.10.2025 17:04
-
Відповідь
пояснення
1.Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» …строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В складі пропозиції ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» подано форму «Тендерна пропозиція» в якій зазначено, що строк дії пропозиції не менше 120 днів, тобто відповідає і вимогам Закону і вимогам тендерної документації, а саме не менше 100 днів. Також звертаємо увагу, що при поданні пропозиції Учасник самостійно вносить дані і ставить відмітку та підтверджує про відповідність строку пропозиції згідно оголошення про проведення. Згідно п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), визначено що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/учасника. При цьому, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації. 2.Відповідно до п.8 додатку 2 «Учаснику необхідно обов’язково підтвердити наявність самоскида/автомобіля бортового, автомобільного крана, екскаватора». В складі пропозиції Учасника подано довідку про наявність транспортних засобів та будівельної техніки. В зазначеній довідці вказано трактор колісний 2005 року випуску, марки МТЗ 82.1.26. та допущено формальну помилку, а саме не повністю вказано номерний знак. Також в складі пропозиції подано файл «Договір трактор» в якому зазначено повністю номерний знак зазначеного трактора та подано свідоцтво про реєстрацію, яке співпадає з даними зазначеними в договорі та довідці. Стосовно інформації про екскаватор гусеничний, то повідомляємо, що взазначеній довідці вказано екскаватор гусеничний Kubota U45-3, 2003 року випуску, та допущено формальну помилку, а саме невірно вказано номерний знак. Також в складі пропозиції подано файл «Договір оренди техніки Сімба» в якому зазначено коректно номерний знак зазначеного екскаватора та подано свідоцтво про реєстрацію, яке співпадає з даними зазначеними в договорі. Також звертаємо увагу, що в складі пропозиції ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» подано довідку про наявність транспортних засобів та будівельної техніки, в якій зазначено інформацію про 3 самоскиди/автомобілі бортові, 3 автомобільні крани, 5 екскаваторів та надано підтверджуючі документи згідно вимог тендерної документації, тобто ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» виконало вимоги стосовно подання обов’язкового переліку транспортних засобів та будівельної техніки
Рішеня
05.11.2025 15:24
Замовник
Документи повідомлення
05.11.2025 15:33
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 504 662 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 20:00
Замовник:
ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380989561636
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 504 662 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 20:00
Замовник:
ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380989561636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності