Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-013604-a
Id Tender 524e7c0ffc944206b97b8f092f37f2cf
План UA-P-2025-09-16-016182-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 16.09.2025 16:48
Остання зміна 21.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 036 303 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 16:48 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 16:48
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 16:48
до 28.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:20
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 09:57
до 09.10.2025 00:00
Період уточнень
з 16.09.2025 16:48 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 16:48 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:20
Основні параметри
Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 036 303 грн.
Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Очікувана вартість
1 036 303 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5181,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 13:57
Закінчення аукціону
01.10.2025 14:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Код ДК 021:2015
45251100-2 - Будівництво електростанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Соборності, 20
Дата постачання по
31.12.2025 16:46
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬФАСПЕЦБУД"
Пропозиція:
1 015 576.94 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
1 036 303 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 13:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 16:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
21.10.2025 00:00
За рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025р. №137 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45251100-2 - Будівництво електростанцій», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-013604-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: допущені технічні помилки у Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації в об’ємах робіт, які підлягають виконанню, згідно Робочого проекту та виконання яких не було враховано у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
на листі ПГ-0025.2659.00-ЕТР аркуш 6 умовними позначеннями вказані заземлення наземної металевої конструкції сонячної станції, кошторисом Розділ 1. Будівельно-монтажні роботи п. 20-27 передбачено виконання робіт з заземлення наземної конструкції сонячної станції. Оскільки внесення змін до оголошення відкритих торгів на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників є неможливим, тому є необхідність відміни тендеру. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-013604-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
10.10.2025 15:14
Повідомлення про рішення
10.10.2025 15:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мазурець Сергій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mazurets Sergey Valerievich
Електронна пошта
Телефон
+380664178760
Сайт:
http://voz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20908003
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Поштовий індекс
56500
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Вознесенськ
Адреса
площа Центральна,1
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Період вимог/скарг з 03.10.2025 09:57 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 14:20 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025р. №137 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45251100-2 - Будівництво електростанцій», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-013604-a (далі — Закупівля). На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та додатків до неї, зокрема, завантаження учасником через електронну систему закупівель наступних документів: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає: Договірна ціна; Пояснювальна записка; Дефектний акт; Локальний кошторис; Підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок загальновиробничих витрат. На виконання даних вимог Учасником було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.10.2. (файл «проект договора з додатками.pdf»). У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬФАСПЕЦБУД" надано Локальний кошторис на будівельно-монтажні роботи №04-01-01, перелік робіт в якому не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) Згідно з п. 8. ЛК Тендерної документації зазначено: (КБ 1-149-4) Буріння ям глибиною до 2,5 м бурильно- крановими машинами на автомобілі, група ґрунтів 2 – одиниця виміру 100ям – кількість 0,11. Проте, відповідно до п. 8 ЛК Учасника зазначено: (КБ 33-3-2) Буріння котлованів на глибину до 3 м у грунтах 2 групи – одиниця виміру 1 котлов. – 11. 2) Згідно з п.10 ЛК Тендерної документації зазначено: (КР 1-6-1) Навантаження ґрунту вручну на автомобілі-самоскиди - одиниця виміру 100 м3 - кількість 0,026423. Проте, відповідно до п. 10 ЛК Учасника: (КР 20-40-1) Навантаження будівельного сміття з грунтом вручну – одиниця виміру 1 т . – кількість 4,5 . 3) Згідно з п. 11 ЛК Тендерної документації зазнчено: (С311-10) Перевезення ґрунту до 10 км – одиниця виміру т – кількість 4,5. Проте, згідно з п.11 ЛК Учасника зазнчено: (С311-10-Н) Перевезення сміття до 10 км. – одиниця виміру т – кількість 4,5. Наявні невідповідності Локального кошторису з технічним завданням, а саме: розбіжність у роботі, свідчить про спотворення цінової пропозиції та невідповідність пропозиції Учасника встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬФАСПЕЦБУД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬФАСПЕЦБУД" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
03.10.2025 09:57
Повідомлення про рішення
03.10.2025 09:55
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:41
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 09:57 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 09:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025р. №137 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області” – «45251100-2 - Будівництво електростанцій», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-013604-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬФАСПЕЦБУД"; 2) ТОВ "ТОП ФАЄР". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ТОП ФАЄР" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: 1) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку про наявність основних будівельних машин, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин) у довільній формі. *До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т; • Кран, вантажопідйомність не менше 10т.; • Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м; • Машина бурільно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5м. У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши в складі тендерної пропозиції Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т., оскільки TATA Загальний вантажний бортовий автомобіль, модель LPT 613 згідно інтернет-джерел (в т.ч. https://uk.wikipedia.org/wiki/TATA_LPT-613) вантажопідйомність такого автомобіля становить від 3680 до 4200 кг., що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати: В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Учасником на дану вимогу не надано жодного документа, оскільки відповідно до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №;114/1 від 30.09.2025р., наданої Учасником через електронну систему закупівель, наявні будівельні машини і механізми, які не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), а саме по позиціям 1 - 3, 5 - 15, 17. 3) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати: Наявність працівників в достатній кількості підтверджується: - скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників та/або цивільно-правових договорів. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтвердження, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиції 2 Довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/2 від 30.09.2025р., а саме: Лащ Богдан Миколайович (надано Наказ про прийняття на посаду №2 від 24.11.2022р., однак посада даного працівника не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Виконує функції інженера з охорони праці, а в Наказі – головний інженер). 4) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ (оригінал або належним чином засвідчена копія), який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше); у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. У разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю). На дану вимогу Тендерної документації Учасником не надано Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (оригінал або належним чином засвідчена копія), який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). 5) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати: В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) або інші підтверджуючи документи оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 21, 23, 24 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/1 від 30.09.2025р., а саме: Бурильно-кранова установка на базі спеціалізованого вантажного фургону, марки FIAT, модель DOBLO, шасі ZFA26300006P11204, реєстраційний номер АІ3153РВ (надано Договір оренди (найму) транспортних засобів від 21.04.2023р., який втратив чинність 22.04.2025р.), Екскаватор CAT 320C, Навантажувач телескопічний FH 3500/14F (14.42) (в Договорі №300625 оренди (суборенди) транспортних засобів від 30 червня 2025 р. дані позиції відсутні). 6) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного договору), за наведеною формою, а також копію не менше одного договору, зазначеного в довідці, виконаних в повному обсязі. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав, однак Замовником було виявлено невідповідність в номері та сумі договору №1 від 03.06.2025р., який був укладений між Учасником та КП «ВУЖКГ «Солотвино»», та вказаний у Довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за предметом закупівлі договорів, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/3 від 30.09.2025р., а саме: - в довідці вказано – Договір підряду №3 від 03 чеврня 2025 р., в договорі вказано – №1 від 03 червня 2025 року). - в довідці вказано – 2 216 441,74 грн., в договорі вказано – 4 264 620,00 грн.). Також хочемо зауважити, що згідно Додаткової угоди №3 від 08.08.2025р. ціна Договору становить 4 216 441,74 грн. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 1.2. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 5.1. Пункту 5 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 1.3. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка про наявність основних будівельних машин, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин) у довільній формі. *До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т. У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. 2) В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми (по позиціям 1 - 3, 5 - 15, 17). 3) Наявність працівників в достатній кількості підтверджується: - скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників та/або цивільно-правових договорів по позиції 2 Довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/2 від 30.09.2025р., а саме: Лащ Богдан Миколайович. 4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (оригінал або належним чином засвідчена копія), який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). 5) Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) або інші підтверджуючи документи оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 21, 23, 24 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/1 від 30.09.2025р., а саме: Бурильно-кранова установка на базі спеціалізованого вантажного фургону, марки FIAT, модель DOBLO, шасі ZFA26300006P11204, реєстраційний номер АІ3153РВ, Екскаватор CAT 320C, Навантажувач телескопічний FH 3500/14F (14.42). 6) Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного договору), за наведеною формою, а також копію не менше одного договору, зазначеного в довідці, виконаних в повному обсязі. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 08 жовтня 2025 року.
Створено
08.10.2025 15:22
Надати до
09.10.2025 15:22
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 036 303 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 036 303 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності