Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025р. №137 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Будівництво сонячної електростанції 50 кВт з АБ 30 кВт за адресою: вул. Соборності, 20 в м. Вознесенськ Миколаївської області” – «45251100-2 - Будівництво електростанцій», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-013604-a (далі — Закупівля).
У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬФАСПЕЦБУД";
2) ТОВ "ТОП ФАЄР".
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ТОП ФАЄР" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
Виявлені невідповідності:
1) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку про наявність основних будівельних машин, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин) у довільній формі.
*До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т;
• Кран, вантажопідйомність не менше 10т.;
• Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м;
• Машина бурільно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5м.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми.
В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів).
Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи:
- діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши в складі тендерної пропозиції Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т., оскільки TATA Загальний вантажний бортовий автомобіль, модель LPT 613 згідно інтернет-джерел (в т.ч. https://uk.wikipedia.org/wiki/TATA_LPT-613) вантажопідйомність такого автомобіля становить від 3680 до 4200 кг., що не відповідає вимогам тендерної документації.
2) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати: В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми.
Учасником на дану вимогу не надано жодного документа, оскільки відповідно до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №;114/1 від 30.09.2025р., наданої Учасником через електронну систему закупівель, наявні будівельні машини і механізми, які не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), а саме по позиціям 1 - 3, 5 - 15, 17.
3) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати: Наявність працівників в достатній кількості підтверджується:
- скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників та/або цивільно-правових договорів.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтвердження, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиції 2 Довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/2 від 30.09.2025р., а саме: Лащ Богдан Миколайович (надано Наказ про прийняття на посаду №2 від 24.11.2022р., однак посада даного працівника не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Виконує функції інженера з охорони праці, а в Наказі – головний інженер).
4) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ (оригінал або належним чином засвідчена копія), який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);
у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. У разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю).
На дану вимогу Тендерної документації Учасником не надано Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (оригінал або належним чином засвідчена копія), який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше).
5) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати:
В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів).
Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи:
- діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) або інші підтверджуючи документи оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 21, 23, 24 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/1 від 30.09.2025р., а саме: Бурильно-кранова установка на базі спеціалізованого вантажного фургону, марки FIAT, модель DOBLO, шасі ZFA26300006P11204, реєстраційний номер АІ3153РВ (надано Договір оренди (найму) транспортних засобів від 21.04.2023р., який втратив чинність 22.04.2025р.), Екскаватор CAT 320C, Навантажувач телескопічний FH 3500/14F (14.42) (в Договорі №300625 оренди (суборенди) транспортних засобів від 30 червня 2025 р. дані позиції відсутні).
6) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного договору), за наведеною формою, а також копію не менше одного договору, зазначеного в довідці, виконаних в повному обсязі.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав, однак Замовником було виявлено невідповідність в номері та сумі договору №1 від 03.06.2025р., який був укладений між Учасником та КП «ВУЖКГ «Солотвино»», та вказаний у Довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за предметом закупівлі договорів, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/3 від 30.09.2025р., а саме:
- в довідці вказано – Договір підряду №3 від 03 чеврня 2025 р., в договорі вказано – №1 від 03 червня 2025 року).
- в довідці вказано – 2 216 441,74 грн., в договорі вказано – 4 264 620,00 грн.).
Також хочемо зауважити, що згідно Додаткової угоди №3 від 08.08.2025р. ціна Договору становить 4 216 441,74 грн.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації;
- Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації;
- Підпункт 1.2. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації;
- Підпункт 5.1. Пункту 5 Додатка 1 до Тендерної документації;
- Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації;
- Підпункт 1.3. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1) Довідка про наявність основних будівельних машин, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин) у довільній формі.
*До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми.
В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів).
Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи:
- діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг.
2) В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми (по позиціям 1 - 3, 5 - 15, 17).
3) Наявність працівників в достатній кількості підтверджується:
- скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників та/або цивільно-правових договорів по позиції 2 Довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/2 від 30.09.2025р., а саме: Лащ Богдан Миколайович.
4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (оригінал або належним чином засвідчена копія), який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше).
5) Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) або інші підтверджуючи документи оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 21, 23, 24 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114/1 від 30.09.2025р., а саме: Бурильно-кранова установка на базі спеціалізованого вантажного фургону, марки FIAT, модель DOBLO, шасі ZFA26300006P11204, реєстраційний номер АІ3153РВ, Екскаватор CAT 320C, Навантажувач телескопічний FH 3500/14F (14.42).
6) Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного договору), за наведеною формою, а також копію не менше одного договору, зазначеного в довідці, виконаних в повному обсязі.
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 08 жовтня 2025 року.