Показати схожі тендери

Закупівля Бруківка, бордюри, поребрик від КП "Міське комунальне господарство".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-012637-a
Id Tender 21c9bceebdae4c86a101669cc17b475c
План UA-P-2025-09-16-013774-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.09.2025 16:12
Остання зміна 06.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
405 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 16:07 до 24.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 16:07
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 16:07
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 01:00
до 30.09.2025 14:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 14:56
до 06.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.09.2025 14:56
-
Період уточнень
з 16.09.2025 16:07 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 16:07 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 01:00 до 30.09.2025 14:56
Період кваліфікації
з 24.09.2025 01:00 до 30.09.2025 14:56
Основні параметри
Бруківка, бордюри, поребрик
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
405 100 грн.
Бруківка, бордюри, поребрик
Назва предмета закупівлі
Бруківка, бордюри, поребрик
Очікувана вартість
405 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2025,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 920.11 (метри квадратні)
Бруківка
Опис предмета закупівлі
Бруківка
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
920.11
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
81500, Україна, Львівська область, Городок, від будинку №64 на вул. Джерельна до будинку №31 на вул.Ярослава Мудрого
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 70 (штуки)
Поребрик 1000*200*80
Опис предмета закупівлі
Поребрик 1000*200*80
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81500, Україна, Львівська область, Городок, від будинку №64 на вул. Джерельна до будинку №31 на вул.Ярослава Мудрого
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Камені бетонні бортові (бордюр 1000*250*150
Опис предмета закупівлі
Камені бетонні бортові (бордюр 1000*250*150
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81500, Україна, Львівська область, Городок, від будинку №64 на вул. Джерельна до будинку №31 на вул.Ярослава Мудрого
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.2. Оплата здійснюється за фактично переданий товар після надання постачальником накладних та рахунку на оплату товару. Покупець зобов'язаний перерахувати суму зазначену в підтверджуючих документах протягом 30 банківських днів з дня отримання Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
403 886.88 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Марциняк
Електронна пошта
Телефон
+380972384993, +380323130199
Замовник
ЄДРПОУ
31417210
Повна назва
КП "Міське комунальне господарство"
Поштовий індекс
81500
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Городок
Адреса
майдан Гайдамаків, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Бруківка, бордюри, поребрик
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:56 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 01:00 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:56
Повідомлення про рішення
24.09.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до ч.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів. У складі пропозиції Учасником надано довідку в якій зазначено номер та дату договору №21/1 від 17.08.2023 року. При цьому, згідно з копією наданого договору між учасником та замовником укладено договір з іншим номером, а саме 24/1. - відповідно до п.9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції учасники повинні надати довідку довільної форми, видану Замовником даних відкритих торгів, датовану в період звернення за роз’ясненнями процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником даних торгів. Звернення за роз’ясненнями встановлено електронною системою закупівель до 21 вересня 2025 року 00:00. У складі пропозиції учасником надано довідку, яка датована 22 вересня 2025 року. Відтак, даний документ виданий після завершення періоду звернення за роз’ясненнями. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність інформацію про номер укладеного аналогічного договору у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. - Надати довідку довільної форми, видану Замовником даних відкритих торгів, датовану в період звернення за роз’ясненнями процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником даних торгів.
Створено
29.09.2025 12:27
Надати до
30.09.2025 12:27
Торги не відбулися
Очікувана вартість
405 100 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 01:00
Замовник:
КП "Міське комунальне господарство"
Контактний телефон:
+380972384993, +380323130199
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
405 100 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 01:00
Замовник:
КП "Міське комунальне господарство"
Контактний телефон:
+380972384993, +380323130199
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності