Показати схожі тендери

Закупівля Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-012481-a
Id Tender 05c88efe428e40f08f183e94a6149a31
План UA-P-2025-09-16-013264-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 16.09.2025 16:04
Остання зміна 16.09.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 463 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 10 год. )
з 16.09.2025 16:03 до 24.09.2025 09:00
Залишилось 4 днів 1 год.
Період уточнень
з 16.09.2025 16:03
до 21.09.2025 00:00
Залишилось 4 днів 1 год.
Період оскарження
з 16.09.2025 16:03
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 16.09.2025 16:03 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 16:03 до 21.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
З питань оформлення тендерних пропозицій – Мартиненко Інна Євгеніївна, головний спеціаліст сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Берча Анастасія Сергіївна, завідувач сектору навчання та внутрішніх комунікацій Управління по роботі з персоналом Національного агентства з питань запобігання корупції; тел.: (044)200-06-39; e-mail: [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 463 500 грн.
Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
Назва предмета закупівлі
Послуги підготовки спеціалістів за програмами: «Менеджмент: мистецтво управлінських рішень», «Системи та мислення системами для управлінців», «Люди та організації. Системний погляд», код згідно з ДК 021:2015:80520000-5 Навчальні засоби
Очікувана вартість
1 463 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7317,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 13:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
80522000-9 Навчальні семінари
Код ДК 021:2015
80520000-5 - Навчальні засоби
Кількість
8
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлені акти приймання-передачі послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги за першим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору) здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі послуг. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Відповідно до постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 та наказу НАЗК від 16 жовтня 2024 року № 341/24 Замовник, після підписання Сторонами останнього документа, визначеного у пункті 4.1 цього розділу, за Послуги, які надані за першим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору), здійснює попередню оплату за Послуги, які будуть надані за другим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору) строком на 90 (дев’яносто) календарних днів, шляхом перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань Замовник здійснює проведення попередньої оплати у 2025 році протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Після отримання попередньої оплати Виконавець зобов’язаний з дотриманням порядку та умов, визначених цим Договором, надати Послуги в повному обсязі за другим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору). За результатами надання Послуг за останньою структурною частиною відповідної програми за другим етапом Календарного плану надання Послуг (Додаток 2 до цього Договору) Виконавець оформлює акти приймання-передачі послуг та передає їх на підпис Замовнику не пізніше, ніж за 3 (три) робочі дні до закінчення строку, визначеного в пункті 4.5 цього розділу. У разі ненадання Послуг у повному обсязі в строк, визначений у пункті 4.8 цього розділу, Виконавець зобов’язаний повернути суму попередньої оплати на рахунок Замовника, зазначений у розділі 14 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів після закінчення строку, визначеного у пункті 4.5 цього розділу.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 16:04
Оголошення про проведення закупівлі
16.09.2025 16:03
-
16.09.2025 16:03
-
16.09.2025 16:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Мартиненко
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 463 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 463 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності