Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області від ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-012477-a
Id Tender 12c8b91918ea40b4a80e6227917dd373
План UA-P-2025-09-16-015522-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 16:03
Остання зміна 31.10.2025 16:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 665 146 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 16:03 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 16:03
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 16:03
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00
до 13.10.2025 17:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 17:54
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 17:54
до 31.10.2025 16:57
Період уточнень
з 16.09.2025 16:03 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 16:03 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00 до 13.10.2025 17:54
Період кваліфікації
з 01.10.2025 00:00 до 13.10.2025 17:54
Основні параметри
Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 665 146 грн.
Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
2 665 146 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13325,73
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 180 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
Пропозиція:
2 441 032.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биховченко Іван
Електронна пошта
Телефон
0666887436
Замовник
ЄДРПОУ
04358508
Повна назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н, село Гатне
Адреса
вул.Київська, будинок 138
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Період вимог/скарг з 13.10.2025 17:54 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 17:54
Довідка НАЗК
13.10.2025 17:54
Повідомлення про рішення
08.10.2025 12:47
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 16:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» на закупівлю за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області) до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
08.10.2025 12:46
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 4 до тендерної документації передбачено наступне: Учасник під час періоду уточнень зобов’язаний відвідати та оглянути об’єкт на якому планується надання послуг, а також отримати інформацію для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкту в довільній формі про огляд об’єкту, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою щодо огляду об’єкту на якому планується надання послуг. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою щодо огляду об’єкту на якому планується надання послуг. 2. Підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції зокрема оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. На виконання даної вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» не надано листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі з такими суб’єктами господарювання: ТОВ «Експрес техбуд», ТОВ «Експрес-Т» та ПАТ «Кіровоградський механічний завод». Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» має надати листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі з такими суб’єктами господарювання: ТОВ «Експрес техбуд», ТОВ «Експрес-Т» та ПАТ «Кіровоградський механічний завод». 3. Підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції : 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1.Довідка в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання усіх робіт визначених у технічних вимогах. Учасник торгів повинен надати довідку з переліком механізмів, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні робіт або наданні послуг, що є предметом закупівлі. Довідка надається відповідно до Таблиці 1 даного розділу. Учасник не повинен відступати від даної форми. Усі рядки та стовпчики повинні бути заповнені. Кількість та номенклатура механізмів, обладнання та устаткування повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником згідно додатку 4.3., що є невідємною частиною Додатку 4 до тендерної документації. (Підсумкової відомості ресурсів). Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Таблиця 1 № з/п Найменування, марка/тип техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування Реєстра-ційний номер Власне/ залучено на інших правових підставах (оренда, лізинг, надання послуг) Таблиця 2 № з/п Найменування, адреса, призначення матеріально-технічної бази (офіс, складські приміщення, майданчик/територія для зберігання техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування ) Адреса Власне/ залучено на інших правових підставах (оренда, лізинг, надання послуг) У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: - Учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою, устаткуванням, механізмами, машинами (н-д технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договори найму/оренди та ін.), зазначених у довідці. Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності Учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). Обладнання, устаткування та інструменти тощо можуть підтверджуватись довідкою або іншим документом (датованим, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів. Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи. - Дозвіл або декларація щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки (нанесення лакофарбових покриттів, монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки); вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машині механізмів. Для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасник надає: - чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо. 1.2. Інформацію про перелік матеріально-технічної бази. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність офісного приміщення, згідно нижченаведеної форми Таблиці: № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, суборенди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання. На виконання даної вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 30.09.2025 № 27-09/2025-з. Проте, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 30.09.2025 № 27-09/2025-з міститься інформація в графі «Найменування, марка/тип техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування» яка не відповідає найменуванням, які містяться у специфікаціях до договорів від 11.04.2024 № ЕТ-Т-11/04-01, від 01.05.2025 № 01/05/2025-1, від 05.05.2025 № 05/05/2025-1, та ОСВ від 02.09.2024 р., ОСВ від 02.09.2021 р. (вказана невірно дата ОСВ) Інвентарної картки обліку основних засобів б/н від 20.02.2025 р., Інвентарної картки обліку основних засобів б/н від 12.06.2025 р., ОСВ від 02.09.2024 р. Також у договорі про надання послуг технікою від 10.06.2025 р. № 10/06/2025-1 відсутні додаткові угоди. Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» має надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у якій в графі «Найменування, марка/тип техніки, автотранспорту, будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування» відповідатиме найменуванню, які містяться у специфікаціях до договорів від 11.04.2024 № ЕТ-Т-11/04-01, від 01.05.2025 № 01/05/2025-1, від 05.05.2025 № 05/05/2025-1, та Інвентарної картки обліку основних засобів б/н від 05.06.2025 р, ОСВ від 02.09.2024 р., Інвентарної картки обліку основних засобів б/н від 20.02.2025 р., Інвентарної картки обліку основних засобів б/н від 12.06.2025 р., ОСВ від 02.09.2024 р. Відкоригувати дані по договорі про надання послуг технікою від 10.06.2025 р. № 10/06/2025-1 та дату ОСВ від 02.09.2021 р. 4. Підпунктом 2.1. пункту 2 додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступне: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1.Довідка в якій зазначається наступна інформація: -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тадосвід № з/п Прізвище,ім’я та по-батькові працівника Посада/професія Загальний досвід роботи на посаді/за фахом, спеціалізацією (років) Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – не менше 1 особи; - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує такі функції – не менше 1 особи; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - сертифікований інженер-геодезист – не менше 1 особи. - сертифікований інженер-кошторисник – не менше 1 особи; - дорожні робітники 5-го розряду з наданням відповідних посвідчень – не менше 2 осіб; -асфальтобетонники 4-го розряду з наданням відповідних посвідчень – не менше 2 осіб; -машиністів дорожньо-будівельних машин не нижче 6 розряду з наданням відповідних посвідчень – не менше 2 осіб. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме: - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та/або цивільно-правового договору. Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста; - наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); - посвідчення на інженера з охорони праці для підтвердження кваліфікації; - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба); - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці відповідального виконавця робіт (виконроба); - посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконроба та головного інженера (або іншої особи, яка виконує такі функції) з НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009) - НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. - НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів. - НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження наявності інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи) учасник повинен надати: - кваліфікаційний сертифікат, що виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією, а також за потреби, згідно діючого законодавства України, свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом (додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати страховий поліс/ свідоцтво до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, в якому Страхувальником зазначено інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи) учасника, разом із самим договором добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, укладеним між страховою компанією та безпосередньо інженером-проектувальником (або інженером з проектно-кошторисної роботи) учасника. На виконання даної вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.09.2025 № 08-9/2025-з. Проте, в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.09.2025 № 08-9/2025-з зазначено не повні назви займаних посад відповідно до копій трудових книжок (витяг з трудової книжки) та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та/або цивільно-правового договору, а також відсутній наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб). Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» має надати оновлену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій міститиметься вірні повні назви займаних посад відповідно до копій трудових книжок (витяг з трудової книжки) та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та/або цивільно-правового договору, а також надати наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб). 5. Підпунктом 3.1. пункту 3. додатку 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 3.1. На підтвердження наявності документального підтвердженого власного досвіду виконання аналогічного договору (договорів)* у складі пропозиції учасник надає: Довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про наявність досвіду виконання у повному обсязі аналогічних договорів (один або більше на розсуд учасника) з інформацією про замовника договору (назва, адреса, код ЄДРПОУ, контактний телефон), номер та дата договору, предмет договору, види та обсяги робіт, сума договору, вартість виконаних робіт. 3.2. Для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці учасник надає наступні документи: -у разі, якщо договір було заключено із замовником через систему публічних закупівель Prozorro та наявний оприлюднений Звіт від замовника договору з інформацією про виконання такого договору, учасник надає довідку про наявність інформації про виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) у системі публічних закупівель Prozorro із зазначенням номеру публічної закупівлі, а також учасник надає позитивний відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір (договори) у якому має бути зазначено реквізити аналогічного договору, предмет договору, види та обсяги виконаних учасником робіт, інформацію про якість виконаних робіт; - у разі, якщо договір заключено із замовником через систему публічних закупівель Prozorro та відсутній оприлюднений звіт від замовника договору з інформацією про виконання такого договору, або договір заключено із іншими замовниками, учасник надає скановані копії оригіналів договорів у повному обсязі, акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт у повному обсязі, а також учасник надає позитивний відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір (договори) у якому має бути зазначено реквізити аналогічного договору, предмет договору, види та обсяги виконаних учасником робіт, інформацію про якість виконаних робіт. *Аналогічним є виконаний у повному обсязі договір (договори) на виконання робіт з капітального ремонту дорожніх покриттів, вулиць, доріг населених пунктів. На виконання даної вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано довідку про виконання аналогічного договору від 30.09.2025 № 23-9/2025-з . В довідці про виконання аналогічного договору від 30.09.2025 № 23-9/2025-з вказано виконання аналогічного договору по Договір підряду № 7 від 10.09.2024 р. Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: проспект Свободи 30, 30-А, 38 у Подільському районі міста Києва проспект Свободи 30, 30-А, 38 у Подільському районі м. Києва та надано лист відгук по цьому ж договору. Однак, лист-відгук не містить інформації про види та обсяги виконаних учасником робіт. Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» має надати лист-відгук по договору підряду № 7 від 10.09.2024 р. з інформацією, яка передбачена тендерною документацією або оновлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів. 6. Пунктом 1.2. додатку 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). На виконання даної вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» надано Статут. Відповідно до пунктом 11.1 Статуту зазначено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПРЕС-ВР» має надати рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення правочину з Гатненською сільською радою Фастівського району Київської області.
Створено
09.10.2025 15:50
Надати до
10.10.2025 15:50
Договір
UA-2025-09-16-012477-a-a1
Підписаний і діє
Номер
213
2 441 032.2 грн.
2 034 193.5 грн.
З ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Номенклатура
Капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04358508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41086739

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 16:57
-
31.10.2025 16:56
Додатки до договору
31.10.2025 16:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000057
Дата створення проекту
20.10.2025 14:21
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 15:53
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2025 № 348 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-09-16-012477-a 16.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 15:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої капітальний ремонт тротуару з організацією одностороннього руху по вулиці Валовня Карпа на ділянці від вул. Теремська до вул. Тополева в с. Гатне Фастівського району Київської області, замовником якої є Гатненська сільська рада Фастівського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-16-012477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.10.2025 12:23
Орган перевірки
29.10.2025 00:00
Документи повідомлення
23.10.2025 12:23
-
Відповідь
Відповідь на запит моніторингу
Відповідь на запит моніторингу
Рішеня
28.10.2025 21:29
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 665 146 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 665 146 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності