Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбук від Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-010396-a
Id Tender c6bc22f5675549c1a7f20d2010e23ebe
План UA-P-2025-09-09-012594-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 15:30
Остання зміна 29.10.2025 11:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
353 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 15:28 до 24.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 15:28
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 15:28
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:12
до 23.10.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2025 13:00
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 16:50
до 29.10.2025 11:32
Період уточнень
з 16.09.2025 15:28 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 15:28 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:12 до 23.10.2025 16:50
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:12 до 23.10.2025 16:50
Основні параметри
Ноутбук
Реалізація програми „Кращий догляд для кожної дитини”, передбачена Обмінним листом № UKR/MOU2025909 щодо підтримки в рамках впровадження програми „Кращий догляд для кожної дитини”, підписаним між Полтавською обласною державною адміністрацією та Представництвом ЮНІСЕФ в Україні 23 квітня 2025р. Постачання товару за адресою Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
353 200 грн.
Ноутбук
Назва предмета закупівлі
Ноутбук
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Очікувана вартість
353 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1766,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 11:49
Закінчення аукціону
25.09.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Соборності будинок 45
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється в розмірі вартості поставленого Товару, згідно видаткової накладної та рахунка-фактури шляхом безготівкового перерахування коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЗУРМАН ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
338 872 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
337 114 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
16.09.2025 15:08
-
16.09.2025 15:08
-
16.09.2025 15:08
-
16.09.2025 15:08
-
16.09.2025 15:08
Проект договору
Тендерна документація
16.09.2025 15:08
-
16.09.2025 15:08
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.09.2025 15:08
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігнатенко Ігор Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380532609338
Замовник
ЄДРПОУ
02741539
Повна назва
Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вулиця Соборності будинок 45
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбук
Період вимог/скарг з 26.09.2025 13:00 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 12:12 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі згідно зі п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей). Інформація про Ноутбук MSI Thin 15 B13VE3294XUA відсутня у відкритих джерелах на ринку України, офіційному сайті виробника, сайтах офіційних дистриб’юторів, а також в пошуковій системі Google.
Документи кваліфікації
26.09.2025 12:57
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
25.09.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 23.10.2025 16:50 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 13:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 16:50
Довідка НАЗК
23.10.2025 16:50
Повідомлення про рішення
23.10.2025 16:47
Пропозиція, що перемогла
26.09.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції на закупівлю по процедурі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі:UA-2025-09-16-010396-a) було виявлено невідповідності до тендерної документації в документі Додаток 3 (проєкт договору про закупівлю Товару), а саме: - у пункті 3.1 розділу 3 не заповнена загальна сума договору; - не заповнена, відповідно до вимог проєкту договору Специфікація (Додаток №1 до Договору). Відповідно Додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю Товару. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12. 2015р. № 922- 922-VIII та пунктом 43 Особливостей постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” замовник має право надати учаснику процедури закупівлі час усунути зазначені невідповідності шляхом надання виправленої тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту отримання цієї вимоги, виявлену під час розгляду тендерної пропозиції. Просимо Вас усунути зазначені невідповідності у Додатку 3 тендерної документації протягом 24 годин з моменту отримання цієї вимоги. У разі надання виправленої тендерної пропозиції в термін до 24 годин, замовник продовжить розгляд Вашої пропозиції.
Створено
30.09.2025 14:22
Надати до
01.10.2025 14:22
Договір
UA-2025-09-16-010396-a-b1
Підписаний і діє
Номер
55
338 872 грн.
338 872 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
42 359
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02741539

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КУЗУРМАН ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КУЗУРМАН ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3273712537

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 11:32
-
29.10.2025 11:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
353 200 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 10:00
Замовник:
Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380532609338
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
353 200 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 10:00
Замовник:
Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380532609338
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності