Показати схожі тендери

Закупівля Меблі учнівські для протирадіаційного укриття від Славутицький ліцей "БезМеж" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-007611-a
Id Tender 754740f6e67f4eea93e99656bdb8cee9
План UA-P-2025-09-16-007648-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.09.2025 13:26
Остання зміна 01.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 802 082 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 13:25 до 24.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 13:25
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 13:25
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 01:00
до 25.09.2025 13:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 13:24
до 01.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 25.09.2025 13:24
-
Період уточнень
з 16.09.2025 13:25 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 13:25 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 01:00 до 25.09.2025 13:24
Період кваліфікації
з 24.09.2025 01:00 до 25.09.2025 13:24
Основні параметри
Меблі учнівські для протирадіаційного укриття
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 802 082 грн.
Меблі учнівські для протирадіаційного укриття
Назва предмета закупівлі
Меблі учнівські для протирадіаційного укриття
Очікувана вартість
1 802 082 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9020,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 60 (комплект)
Комплект учнівський (Стіл учнівський 1-місний з полицею з регулюванням кута нахилу стільниці, регульований по висоті, ростова група №3-6; Стілець Т-подібний з покриттям HPL, регульований по висоті, ростова група №3-6)
Опис предмета закупівлі
Комплект учнівський (Стіл учнівський 1-місний з полицею з регулюванням кута нахилу стільниці, регульований по висоті, ростова група №3-6; Стілець Т-подібний з покриттям HPL, регульований по висоті, ростова група №3-6)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
60
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
07101, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, місто Славутич, вулиця Героїв Дніпра, будинок 8
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 318 (комплект)
Комплект учнівський (Стіл учнівський 1-місний з полицею без регулювання кута нахилу стільниці, регульований по висоті, ростова група №4-7; Стілець Т-подібний з покриттям HPL, регульований по висоті, ростова група №4-7)
Опис предмета закупівлі
Комплект учнівський (Стіл учнівський 1-місний з полицею без регулювання кута нахилу стільниці, регульований по висоті, ростова група №4-7; Стілець Т-подібний з покриттям HPL, регульований по висоті, ростова група №4-7)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
318
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
07101, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, місто Славутич, вулиця Героїв Дніпра, будинок 8
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАМАЮНГРУП"
Пропозиція:
1 776 780 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 13:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
16.09.2025 13:25
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Резан
Електронна пошта
Телефон
+380664085641
Замовник
ЄДРПОУ
25658410
Повна назва
Славутицький ліцей "БезМеж" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
Поштовий індекс
07101
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Славутич
Адреса
вул.Героїв Дніпра будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі учнівські для протирадіаційного укриття
Період вимог/скарг з 25.09.2025 13:24 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 01:00 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до підпункту 11 пункту 8. «Інформація/ документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію у вигляді таблиці з порівняльними технічними характеристиками встановленого Замовником предмету закупівлі до запропонованого Учасником Товару. Така порівняльна таблиця повинна містити інформацію про виробника запропонованого товару та конкретні технічні значення, без використання виразів «не менше», «не більше», «до», «від» тощо. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Порівняльну таблицю №2 від 18.09.2025, згідно якої Учасником запропоновано товар - Комплект учнівський у складі: - стіл учнівський 1-місний регульований №3-6 на плоскоовальній та круглій трубі з регулюванням кута нахилу стільниці; - стілець Т-подібний регульований по висоті №3-6 на круглій трубі, покриття фанери пластиком HPL, який не відповідає вимогам Замовника, а саме: згідно запропонованих технічних характеристик у стола відсутня полиця. Відповідно до п.3 Приміток розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у випадку, якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним виходячи із необхідності забезпечити максимальну надійність вузлів та агрегатів товару, економічність його експлуатації, доступність запасних частин та сервісного обслуговування, належним співвідношенням ефективності експлуатації та експлуатаційних витрат, а так само в кожному такому випадку будь-яке із зазначених посилань вживається в сукупності із значенням «або еквівалент», при цьому в даному випадку «еквівалент» вживається у значенні, як рівнозначне найменування марки, процесу, типу чи способу виробництва, тощо, що виражається в наявності рівнозначних (однакових) співвідношень відносно всіх технічних та якісних характеристик товару у складі предмету цієї закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наявність невідповідностей у технічних характеристиках запропонованого товару не може бути віднесена до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВ «ГАМАЮНГРУП» підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
25.09.2025 13:24
Повідомлення про рішення
24.09.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 13:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 13:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 802 082 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 01:00
Замовник:
Славутицький ліцей "БезМеж" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
Контактний телефон:
+380664085641
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 802 082 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 01:00
Замовник:
Славутицький ліцей "БезМеж" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
Контактний телефон:
+380664085641
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності