Закупівля Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (серветки паперові, туалетний папір, рушники паперові) від Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква".
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (серветки паперові, туалетний папір, рушники паперові)
товари
Обгрунтування використання процедури
У замовника є необхідність провести закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У замовника є наявна потреба провести закупівлю товару/послуги/роботи за предметом закупівлі ДК 021:2015 - "33760000-5" – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (серветки паперові, туалетний папір, рушники паперові), очікувана вартість якого становить 4 261,00 грн. Відповідно до пункту 11 Особливостей замовник може здійснити таку закупівель без використання електронної системи закупівель.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0