Показати схожі тендери

Закупівля Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-002951-a
Id Tender e0282c0b51bc40c3af956a48a2388d52
План UA-P-2025-09-16-003859-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 10:36
Остання зміна 06.10.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 10:36 до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 10:36
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 10:36
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 12:59
до 25.09.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 13:39
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 16:17
до 06.10.2025 13:31
Період уточнень
з 16.09.2025 10:36 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 10:36 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 12:59 до 25.09.2025 16:17
Період кваліфікації
з 24.09.2025 12:59 до 25.09.2025 16:17
Основні параметри
Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 000 грн.
Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
Назва предмета закупівлі
Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
Очікувана вартість
16 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
160,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 12:36
Закінчення аукціону
24.09.2025 12:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
12 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гусейнов Раміг Салех-Огли
Пропозиція:
16 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2025 12:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 10:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
16.09.2025 10:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук В'ячеслав
Електронна пошта
Телефон
380991049266
Замовник
ЄДРПОУ
01981498
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
Період вимог/скарг з 25.09.2025 13:39 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 12:59 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до п. 14 Додатку 4 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Враховуючи специфіку та складність розташування меблів, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендрних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування меблів та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні прпредставником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності копії цієї довідки у складі тендерної пропозиції, така пропозиції буде відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Контактна особа: Головний інженер – Яна ВАЛЬКОВА, тел..: 093-135-01-60. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначений документ відсутній. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
25.09.2025 13:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.09.2025 12:59
Витяг з ЄДР
24.09.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 10:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 10:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.09.2025 16:17 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 13:39 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 16:17
Довідка НАЗК
25.09.2025 16:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-16-002951-a-a1
Підписаний і діє
Номер
425-П
16 000 грн.
16 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
Номенклатура
Диван 150*75*45 (покриття – шкірозамінник, колір – олива)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01981498

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гусейнов Раміг Салех-Огли
Повна назва
ФОП Гусейнов Раміг Салех-Огли
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2645824413

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 13:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності