Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0345_ВО) Інформаційна та рекламна продукція від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-001625-a
Id Tender 8df4ac817a5c4a3e8948175fcc517e9c
План UA-P-2025-09-16-000749-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 16.09.2025 09:48
Остання зміна 16.09.2025 09:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
641 130 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 22 год. )
з 16.09.2025 09:47 до 24.09.2025 18:00
Залишилось 4 днів 4 год.
Період уточнень
з 16.09.2025 09:47
до 21.09.2025 00:00
Залишилось 4 днів 4 год.
Період оскарження
з 16.09.2025 09:47
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 16.09.2025 09:47 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 09:47 до 21.09.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0345_ВО) Інформаційна та рекламна продукція
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0345_ВО) ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (Інформаційна та рекламна продукція) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39290000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 341 130,00 грн. без ПДВ (триста сорок одна тисяча сто тридцять гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 років (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.09.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Олексій ЧОРНИЙ Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
641 130 грн.
Лот 1 - Інформаційна та рекламна продукція
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Інформаційна та рекламна продукція
Очікувана вартість
641 130 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6411,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рамка клік формату А4
Код ДК 021:2015
39294100-0 - Інформаційна та рекламна продукція
Кількість
2 982
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: м. Одеса(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Харків(адреса вказується в рознарядці покупця); КИЇВ(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Львів(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); м. Дніпро(адреса вказується в рознарядці покупця); м. Чернівці(адреса вказується в рознарядці покупця) . Кількість: 2 982,0 штПротягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 09:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
641 130 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
641 130 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності