Показати схожі тендери

Закупівля Двері в асортименті від КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-014227-a
Id Tender 7592bc4f7f9e4ebeaa93fd9275742102
План UA-P-2025-07-18-012154-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.09.2025 22:00
Остання зміна 28.10.2025 21:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
550.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 21:58 до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 21:58
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 21:58
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2025 12:38
до 24.10.2025 13:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 15:51
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 13:02
-
Період уточнень
з 15.09.2025 21:58 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 21:58 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 12:38 до 24.10.2025 13:02
Період кваліфікації
з 23.09.2025 12:38 до 24.10.2025 13:02
Основні параметри
Двері в асортименті
* Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
36 000 грн.
1. Двері міжкімнатні в асортименті
Назва предмета закупівлі
1. Двері міжкімнатні в асортименті
Примітки
* Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Очікувана вартість
36 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 12:15
Закінчення аукціону
23.09.2025 12:38
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (комплект)
1.1. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 700х2000 (без порогу). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Опис предмета закупівлі
1.1. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 700х2000 (без порогу). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Стрілецька, 9
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
1.2. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Опис предмета закупівлі
1.2. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Стрілецька, 9
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №3 6 (комплект)
1.3. Двері міжкімнатні, праві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом) * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Опис предмета закупівлі
1.3. Двері міжкімнатні, праві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом) * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Стрілецька, 9
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Оплата товару Покупцем проводиться після отримання товару, але не пізніше 30 робочих днів з моменту отримання товару, на підставі рахунку та видаткової накладної. 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на цілі, передбачені Договором 3. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем рахунку на оплату чи його неналежного оформлення, поставки не якісного товару або з недоліками (дефектами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база"
Пропозиція:
35 348 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
35 440 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.09.2025 12:15
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
69 000 грн.
2. Двері металеві в асортименті
Назва предмета закупівлі
2. Двері металеві в асортименті
Примітки
* Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Очікувана вартість
69 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
345,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (комплект)
2.1. Двері металеві 860 х 2050 мм (ліве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Опис предмета закупівлі
2.1. Двері металеві 860 х 2050 мм (ліве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Стрілецька, 9
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
2.2. Двері металеві 860 х 2050 мм (праве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Опис предмета закупівлі
2.2. Двері металеві 860 х 2050 мм (праве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Стрілецька, 9
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Оплата товару Покупцем проводиться після отримання товару, але не пізніше 30 робочих днів з моменту отримання товару, на підставі рахунку та видаткової накладної. 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на цілі, передбачені Договором 3. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем рахунку на оплату чи його неналежного оформлення, поставки не якісного товару або з недоліками (дефектами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
68 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро НИЖНИК
Електронна пошта
Телефон
+380432278398
Сайт:
https://kev.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08320218
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Поштовий індекс
21015
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто ВІННИЦЯ
Адреса
вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
Кваліфікація
Лот № 1 1. Двері міжкімнатні в асортименті
Період вимог/скарг з 07.10.2025 14:24 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 12:38 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 14:25
Довідка НАЗК
07.10.2025 14:24
Повідомлення про рішення
29.09.2025 16:33
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження терміну розгляду: Уповноважена особа Замовника у період з 22.09.2025 року по 27.09.2025 року перебувала у службовому тривалому відрядженні поза межами її місця роботи, і не мала доступу до ресурсів при прийнятті рішення при кваліфікації переможця. Термін розгляду пропозиції продовжено до 20 робочих днів, але не пізніше 12:39 год. дня 21.10.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
29.09.2025 16:32
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ Протокольне рішення (протокол) № 308 уповноваженої особи про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей «06» жовтня 2025 року м. Вінниця ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноваженою особою Замовника Квартиро-експлуатаційний відділ міста Вінниця, під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Перша Будівельна База» ( код ЄДРПОУ/РН ОКПП ДРФО 44360567) у відкритих торгах з особливостями на закупівлю «Двері в асортименті», за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (CPV) - 44220000-8 Столярні вироби, № закупівлі в електронній системі закупівель (ЕСЗ) UA-2025-09-15-014227-a, Лот №1 «1. Двері міжкімнатні в асортименті», за номенклатурними позиціїями: 1.1. «1. Двері міжкімнатні одностулкові, гладкі, щитові 700 х 2000 мм (без порогу)». * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки; 1.2. «2. Двері міжкімнатні одностулкові, гладкі, щитові 800 х 2000 мм». * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки, виявлена низка невідповідностей: 1. До Учасника, згідно із пунктом п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» ставилась вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так Учаснику необхідно було надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), а також не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, та доказів виконання такого договору у повному обсязі (акцептовані видаткові накладні, виписки з банківського рахунку, акти, тощо). 1.1. Надаючи довідку № 6 від 18.09.2025 року, Учасник разом із довідкою надав файл сканованого договору № 10-3\06\2024 від 13.06.2024 року, Специфікації (Додаток №1 до нього) та видаткової накладної. Оскільки вимога Замовника була – про надання доказів виконання договору у повному обсязі – малося на увазі докази виконання договору як з боку продвця за договором, так і з боку покупця за договором (відтак до примірного переліку доказів, крім усього іншого були включені такі документи, як «виписки з банківського рахунку», які мають вказувати про (не)розрахунки за договором покупця). 2. Також до Учасника, згідно із пунктом п. 5.5. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» ставилась вимога про накладення на власну тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації. У даному пункті розділу Тендерної документації міститься відповідне застереження: «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами).» Так, Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» визначає, що КЕП - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (носія) і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону); Засобом кваліфікованого електронного підпису … (носієм) є - апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення (носій), що використовуються для створення електронного підпису …, що відповідає вимогам, встановленим ч. ч. 1-4 ст. 19 цього Закону, а саме: 1. Засоби кваліфікованого електронного підпису (носії) … за допомогою відповідних технічних та процедурних засобів повинні забезпечувати: - надійний рівень конфіденційності особистих ключів під час їх генерації, зберігання та створення кваліфікованого електронного підпису …; - належний рівень унікальності пари ключів, які вони генерують; - надійний рівень неможливості обчислення значення особистого ключа на основі відкритої інформації та надійний захист кваліфікованого електронного підпису … від підроблення шляхом використання наявних на даний момент технологій; - можливість надійного захисту підписувачем … особистого ключа від використання іншими особами. 2. Засоби кваліфікованого електронного підпису … не повинні змінювати електронні дані, з якими пов’язаний такий підпис …, або перешкоджати доступу підписувача … до таких електронних даних перед накладанням на них кваліфікованого електронного підпису чи печатки. 3. Генерацію та/або управління ключем від імені підписувача … може здійснювати виключно кваліфікований надавач електронних довірчих послуг. 4. Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, який здійснює управління ключами від імені підписувача …, може здійснювати резервне копіювання особистого ключа підписувача … з метою його зберігання, за умови дотримання вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 19 цього Закону, а також таких вимог: - рівень безпеки резервної копії особистого ключа повинен відповідати рівню безпеки оригінального особистого ключа; - кількість резервних копій не повинна перевищувати мінімальне значення, необхідне для забезпечення безперервності надання послуги. При перевірці Учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify у протоколі створення та перевірки електронного підпису файлу з підписом: sign.p7s, крім інших даних вказано наступне: - тип носія особистого ключа: незахищений; - тип підпису: удосконалений; - сертифікат: кваліфікований. Дана інформація вказує, що при накладенні підпису Учасник застосував удосконалений електронний підпис (УЕП). Оскільки при застосуванні КЕП інформація мала бути іншою, а саме (наприклад): - тип носія особистого ключа: ЗНКІ (захищений носій криптографічної інформації) смарт-карта чи е.ключ «***назва токена або хмарного сховища ***»; - тип підпису: кваліфікований; - сертифікат: кваліфікований. Висновки: відтак Замовником вимагається від Учасника усунути невідповідності - виконати вимоги п. 1.1. та п. 5.5. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» про: 1. Усунення невідповідностей щодо виконання договору з боку покупця за договором – наявність банківської виписки чи виписки з банківського рахунку, чи витягу з виписки з банківського рахунку – завантажити документи, які свідчать про повний розрахунок покупця із продавцем за договором №10-3\06\2024 від 13.06.2024 року; 2. Виконати вимоги п. 5.5. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» про накладення на власну тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації: - підписати завантажені в електронну систему закупівель файли тендерної пропозиції за допомогою КЕП та завантажити файл електронного підпису КЕП створений за допомогою ЗНКІ (захищеного носія криптографічної інформації) – токена або хмарного сховища. Просимо Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Перша Будівельна База» ( код ЄДРПОУ/РН ОКПП ДРФО 44360567) виправити вищевказані невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Створено
06.10.2025 13:44
Надати до
07.10.2025 13:44
Період вимог/скарг з 22.10.2025 18:19 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 14:34 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
22.10.2025 18:19
Повідомлення про рішення
22.10.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 21:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.10.2025 13:02 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 18:19 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 13:02
Довідка НАЗК
24.10.2025 13:02
Повідомлення про рішення
22.10.2025 18:19
Витяг з ЄДР
Лот № 2 2. Двері металеві в асортименті
Період вимог/скарг з 30.09.2025 15:51 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 12:38 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 15:51
Довідка НАЗК
30.09.2025 15:51
Повідомлення про рішення
23.09.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-15-014227-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10261
68 000 грн.
68 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (комплект)
2.1. Двері металеві 860 х 2050 мм (ліве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Номенклатура
2.1. Двері металеві 860 х 2050 мм (ліве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
11 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (комплект)
2.2. Двері металеві 860 х 2050 мм (праве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Номенклатура
2.2. Двері металеві 860 х 2050 мм (праве відкривання). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
11 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08320218

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Повна назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2974300628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 16:45
-
Підписаний договір
UA-2025-09-15-014227-a-b3
Очікує підписання
35 440 грн.
35 440 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
1.1. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 700х2000 (без порогу). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Номенклатура
1.1. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 700х2000 (без порогу). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (комплект)
1.2. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Номенклатура
1.2. Двері міжкімнатні, ліві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом). * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.
Номенклатура
6 (комплект)
1.3. Двері міжкімнатні, праві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом) * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Номенклатура
1.3. Двері міжкімнатні, праві, одностулкові, гладкі, щитові 800х2000 (з порогом) * Примітка: уточнювальний код за ДК 021:2015 (CPV): 44221211-7 - Дверні коробки.
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08320218

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Повна назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2974300628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Контактний телефон:
+380432278398
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Контактний телефон:
+380432278398
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності