Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95 від КП ВУВКГ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-013904-a
Id Tender 3ad4e86638344d01b643f5055284c9ac
План UA-P-2025-09-15-017808-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.09.2025 19:53
Остання зміна 06.11.2025 10:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 808 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 19:53 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 19:53
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 19:53
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
до 23.10.2025 13:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 13:39
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 13:39
до 06.11.2025 10:49
Період уточнень
з 15.09.2025 19:53 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 19:53 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 23.10.2025 13:39
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 23.10.2025 13:39
Основні параметри
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 808 000 грн.
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Назва предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Очікувана вартість
18 808 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
94040,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Код ДК 021:2015
45251100-2 - Будівництво електростанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Соборна, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 250 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата 100% протягом 250 (двохсот п’ятдесяти) робочих днів з дати підписання Акту та у будь-якому випадку не раніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЕНЕРГО"
Пропозиція:
17 614 420 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 19:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богачонок Дар`я Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
0675040803
Сайт:
http://voda.pl.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24388032
Повна назва
КП ВУВКГ
Поштовий індекс
39803
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Горішні Плавні
Адреса
Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Період вимог/скарг з 23.10.2025 13:39 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
23.10.2025 13:39
Довідка НАЗК
23.10.2025 13:39
Повідомлення про рішення
22.10.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-15-013904-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/05-03/2025
17 614 420 грн.
14 678 683.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2025
Строк дії договору з
05.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Номенклатура
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
17 614 420
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ВУВКГ
Повна назва
КП ВУВКГ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24388032

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36956012

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
06.11.2025 10:49
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000042
Дата створення проекту
17.11.2025 14:50
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 17:55
Дата публікації висновку про результати
08.12.2025 16:59
Дата завершення усунення порушень
12.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 120-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2025 № 120-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-09-15-013904-a, 15.09.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7 (2025-11-06T23:41:56.435883+02:00). В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 17:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) UA-P-2025-09-15-017808-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-15-013904-a; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-15-013904-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 15 вересня 2025 року № 09/15-01, оприлюднену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 вересня 2025 року; перелік змін до тендерної документації від 25 вересня 2025 року №1, оприлюднений в електронній системі закупівель 25 вересня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 25 вересня 2025 року №09/25-02; перелік змін до тендерної документації від 17 жовтня 2025 року № 2, оприлюднений в електронній системі закупівель 17 жовтня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 17 жовтня 2025 року № 10/17-01; запитання до процедури потенційних учасників від 19 вересня, 23 вересня, 25 вересня, 26 вересня 2025 року та відповіді замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 вересня, 26 вересня, 27 вересня, 29 вересня 2025 року; Скаргу на умови закупівлі від 26 вересня 2025 року UA-2025-09-15-013904-a.a1; РІШЕННЯ Органу оскарження від 09 жовтня 2025 № 15319-р/пк-пз; виконання замовником рішення Органу оскарження від 17 жовтня 2025 року шляхом внесення змін до тендерної документації; Реєстр отриманих тендерних пропозицій UA-2025-09-15-013904-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-09-15-013904-a; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО»; Протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) № 10/23-03 від 23 жовтня 2025 року; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-15-013904-a; Договір підряду від 05 листопада 2025 року № 11/05-03/2025 на суму 17 614 420,00 гривень (з ПДВ), укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО»; запити замовнику про надання пояснення від 18 листопада та 26 листопада 2025 року та відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 21 листопада та 01 грудня 2025 року, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення Органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
08.12.2025 00:00
Дата публікації
08.12.2025 16:59
Документи висновку
08.12.2025 16:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 18 808 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-15-013904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 17:05
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 17:06
-
Відповідь
Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 18.11.2025 року № UA-M-2025-11-17-000042
З метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 18.11.2025 року наданого Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області в межах проведення моніторингу № UA-M-2025-11-17-000042, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.
Рішеня
21.11.2025 18:24
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 18 808 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-15-013904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - у підпункті 3 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації замовник визначає, що «На виконання статті 638 Цивільного Кодексу України, Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з істотними умовами договору визначеними частиною першою статті 638 Цивільного Кодексу України, частиною третьою статті 180 Господарського Кодексу України та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протя-гом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.». Також у підпункті 4 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації замовник посилається на пункт 4 частини 1 статтю 236 ГКУ. При цьому, Господарський кодекс України втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09.01.2025 № 4196-IX. Однак, замовником вказані зміни не враховано. Поясніть вказане. - підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі і визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування та правової підстави власності/володіння/користування. В довідці має бути зазначене обладнання та нерухоме майно у відповідності до вимог пункту 7 Додатку 3 тендерної документації.». На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО» (далі – учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку від 21 жовтня 2025 року Вих. № 554, проте інформація щодо високовольтної випробувальної установки (зазначеної у пункті 7 Додатку 3 тендерної документації) відсутня. Поясніть викладене. - вимогою пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлений перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, де учасник, серед іншого має надати Свідоцтва про повірку вимірювальної техніки, що використовується для виконання робіт відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 3 тендерної документації, видані уповноваженим органом та діючі на даний момент та протягом всього часу виконання робіт, та зазначеного у довідці наданій згідно вимог підпункту 3.1.1. цього додатку. На підтвердження відповідності даній вимозі учасник надає Свідоцтва про перевірку метрологічних характеристик випробувального обладнання (файл: 10. Свідоцтва.pdf), де відсутня інформація щодо повірки Інвектора Forte NBC-250 (зазначеного у Довідку від 21 жовтня 2025 року Вих. № 554). Поясніть вказане. - яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вимоги пункту 5.15 Додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження учасником ступеня локалізації устаткування визначеного у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації (Розділ «Придбання устаткування, меблів та інвентарю»)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 12:17
Орган перевірки
02.12.2025 00:00
Документи повідомлення
26.11.2025 12:18
-
Відповідь
Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 26.11.2025 року № UA-M-2025-11-17-000042
З метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 26.11.2025 року наданого Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області в межах проведення моніторингу № UA-M-2025-11-17-000042, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.
Рішеня
01.12.2025 15:09
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 808 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
КП ВУВКГ
Контактний телефон:
0675040803
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 808 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
КП ВУВКГ
Контактний телефон:
0675040803
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності