Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня" від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-013493-a
Id Tender 88d67497453a4ae78c05b7da065d724c
План UA-P-2025-09-15-017286-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.09.2025 18:02
Остання зміна 04.11.2025 12:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
992 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 18:01 до 23.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 18:01
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 18:01
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 13:07
до 22.10.2025 14:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 16:19
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 14:44
до 04.11.2025 12:51
Період уточнень
з 15.09.2025 18:01 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 18:01 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 13:07 до 22.10.2025 14:44
Період кваліфікації
з 24.09.2025 13:07 до 22.10.2025 14:44
Основні параметри
Меблі для поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня"
Кількість – 22 найменування , згідно обсягів ТС
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
992 400 грн.
Меблі для поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня"
Назва предмета закупівлі
Меблі для поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня"
Очікувана вартість
992 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4962,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
29 000
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 12:44
Закінчення аукціону
24.09.2025 13:07
Позиція : №1 15 (штуки)
Шафа одягова
Опис предмета закупівлі
Шафа одягова
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 9 (штуки)
Шафа під документи
Опис предмета закупівлі
Шафа під документи
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
Комод під документи
Опис предмета закупівлі
Комод під документи
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Комод під ліки
Опис предмета закупівлі
Комод під ліки
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 5 (штуки)
Тумба палатна
Опис предмета закупівлі
Тумба палатна
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Шафа відкрита
Опис предмета закупівлі
Шафа відкрита
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Стелаж для іграшок
Опис предмета закупівлі
Стелаж для іграшок
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Шафа для документів
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 10 (штуки)
Консоль робоча
Опис предмета закупівлі
Консоль робоча
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 12 (штуки)
Тумба під принтер
Опис предмета закупівлі
Тумба під принтер
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Верхня тумба (Кухня)
Опис предмета закупівлі
Верхня тумба (Кухня)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Нижня тумба (Кухня)
Опис предмета закупівлі
Нижня тумба (Кухня)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Тумба підвісна
Опис предмета закупівлі
Тумба підвісна
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Консоль з тумбами
Опис предмета закупівлі
Консоль з тумбами
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Комод (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Комод (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 1 (штуки)
Консоль кутова (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Консоль кутова (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 1 (штуки)
Комод (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Комод (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 1 (штуки)
Консоль кутова (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Консоль кутова (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 1 (штуки)
Консоль пряма (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Консоль пряма (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №20 1 (штуки)
Тумба під консоль (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Тумба під консоль (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Стійка фасадна (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Стійка фасадна (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №22 1 (штуки)
Стійка бокова (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Стійка бокова (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №23 2 (штуки)
Панель (Рецепція)
Опис предмета закупівлі
Панель (Рецепція)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №24 1 (штуки)
Консоль робоча
Опис предмета закупівлі
Консоль робоча
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата кожної поставленої згідно заявки частини товару проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником згідно поданої ним заявки. У разі затримки (відсутності) фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙВУД ЛІМІТЕД"
Пропозиція:
989 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Дребот Тарас Михайлович"
Пропозиція:
924 020 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуренко Костянтин Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380322954938
Замовник
ЄДРПОУ
01996740
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTSIINE PIDPRIYEMSTVO LVIVSKOYI OBLASNOYI RADI "LVIVSKA OBLASNA KLINICHNA PSIHIATRIChNA LIKARNYA"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTSIINE PIDPRIYEMSTVO LVIVSKOYI OBLASNOYI RADI "LVIVSKA OBLASNA KLINICHNA PSIHIATRIChNA LIKARNYA"
Поштовий індекс
79021
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі для поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня"
Період вимог/скарг з 30.09.2025 16:19 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 13:07 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
30.09.2025 16:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.09.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Дребот Тарас Михайлович" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі для поліклініки КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня") виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1 п.1 розділу Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2-х) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. У складі пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2-х) за наведеною нижче формою, однак надана довідка не містить інформації щодо номеру та дати договору (рядок 2, колонка 2), укладеного з ТзОВ «ЕКСТРА СЕРВІС ПЛЮС», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Окрім цього, надана довідка не містить інформації щодо контактних телефонів особи контрагента, відповідального за виконання умов договору (колонка 5), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2-х) в довільній формі чи за наведеною нижче формою із зазначенням інформації щодо номеру та дати договору, укладеного з ТзОВ «ЕКСТРА СЕРВІС ПЛЮС» та контактних телефонів особи контрагента, відповідального за виконання умов договору (колонка 5). 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.2 п.1 розділу Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції повинен надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше 2-х). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та виконання (повне чи часткове) договору від Покупця(ів), що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше як по 2-х договорах). У разі надання відгуку, відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У складі своєї пропозиції Учасник надає копію аналогічного договору №4/1 від «3» березня 2025 р. Згідно п. 1.1. даного Договору, кількість товару визначається у специфікації, яка є Додатком №1 до Договору. Однак, у складі своєї пропозиції Учасник надає вищезазначений Договір не у повному обсязі ( без зазначеної у договорі Специфікації, що міститься у Додатку №1), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Окрім цього, у складі своєї пропозиції Учасник надає копію аналогічного договору №2/1 від «3» січня 2025 р. Згідно п. 1.1. даного Договору, кількість товару визначається у специфікації, яка є Додатком №1 до Договору. Однак, у складі своєї пропозиції Учасник надає вищезазначений Договір не у повному обсязі ( без зазначеної у договорі Специфікації, що міститься у Додатку №1), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше 2-х) (копію аналогічного договору №4/1 від «3» березня 2025 р. та копію аналогічного договору №2/1 від «3» січня 2025 р.), у повному обсязі (з зазначеними у даних договорах Специфікаціями, що містяться у Додатку №1 у наданих Договорів. 3) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.3.1 та пп.3.2 п.3 розділу Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність у штаті працівників, які мають необхідну кваліфікацію для виконання умов договору, з зазначенням ПІП та посади (обов’язкова наявність, про що зазначається у довідці, комплектувальника меблів, столяра-верстатника та дизайнера).На підтвердження інформації згідно п.3.1 надати копії наказу про призначення чи трудової книжки (або витягу із них) та копію штатного розпису. Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку про наявність у штаті працівників, які мають необхідну кваліфікацію для виконання умов договору, з зазначенням у ній інформації про наступних працівників: Каменчук Михайло Михайлович, Стадник Роман Петрович та Стадник Анна Михайлівна. На підтвердження інформації згідно п.3.1 Учасник надав копії наказу про призначення тільки на працівника: Стадник Анна Михайлівна. На працівників Каменчук Михайло Михайлович, Стадник Роман Петрович копії наказу про призначення чи трудової книжки (або витягу із них) Учасник не надає, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції копії наказу про призначення чи трудової книжки (або витягу із них) на наступних працівників: Каменчук Михайло Михайлович, Стадник Роман Петрович. 4) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп.1.3 п.1 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця підтверджується поданням в складі тендерної пропозиції паспорта громадянина України (всі заповнені сторінки) або двосторонньої копії паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копією Витягу про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти, або копією іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від №549VI 20.11.2012р. (зі змінами та доповненнями); довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду; У складі пропозиції Учасника відсутня довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. 5) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.6 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження розрахунку ціни учасником надається у складі пропозиції заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно взірця. У складі пропозиції Учасника відсутня заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно взірця, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції, на підтвердження розрахунку ціни учасником надається у складі пропозиції заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно взірця. 6) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.5 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції та уникнення помилок у розрахунках учасники повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати приміщення підприємства для огляду таких приміщень під монтаж, про що скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, що надається в складі пропозиції Учасник у складі своєї пропозиції надає акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, однак наданий акт датований від 23 вересня 2025 року, шо не відповідаєм вимогам Тендерної документації, оскільки період звернення за роз’ясненнями по даній закупівлі тривав до 20 вересня 2025 року 00:00. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції: для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції та уникнення помилок у розрахунках учасники повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати приміщення підприємства для огляду таких приміщень під монтаж, про що скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, що надається в складі пропозиції. 7)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.09.2025 15:56
Надати до
27.09.2025 15:56
Період вимог/скарг з 01.10.2025 09:47 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 16:19 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 09:47
Довідка НАЗК
01.10.2025 09:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.09.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.10.2025 14:44 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 13:43 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 14:44
Довідка НАЗК
22.10.2025 14:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-15-013493-a-b2
Підписаний і діє
Номер
46
924 020 грн.
924 020 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
Шафа одягова
Номенклатура
Шафа одягова
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
Шафа під документи
Номенклатура
Шафа під документи
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Комод під документи
Номенклатура
Комод під документи
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комод під ліки
Номенклатура
Комод під ліки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Тумба палатна
Номенклатура
Тумба палатна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа відкрита
Номенклатура
Шафа відкрита
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стелаж для іграшок
Номенклатура
Стелаж для іграшок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа для документів
Номенклатура
Шафа для документів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Консоль робоча
Номенклатура
Консоль робоча
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Тумба під принтер
Номенклатура
Тумба під принтер
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Верхня тумба (Кухня)
Номенклатура
Верхня тумба (Кухня)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Нижня тумба (Кухня)
Номенклатура
Нижня тумба (Кухня)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Тумба підвісна
Номенклатура
Тумба підвісна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Консоль з тумбами
Номенклатура
Консоль з тумбами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комод (Рецепція)
Номенклатура
Комод (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Консоль кутова (Рецепція)
Номенклатура
Консоль кутова (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комод (Рецепція)
Номенклатура
Комод (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Консоль кутова (Рецепція)
Номенклатура
Консоль кутова (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Консоль пряма (Рецепція)
Номенклатура
Консоль пряма (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Тумба під консоль (Рецепція)
Номенклатура
Тумба під консоль (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стійка фасадна (Рецепція)
Номенклатура
Стійка фасадна (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стійка бокова (Рецепція)
Номенклатура
Стійка бокова (Рецепція)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Панель (Рецепція)
Номенклатура
Панель (Рецепція)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Консоль робоча
Номенклатура
Консоль робоча
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01996740

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Дребот Тарас Михайлович"
Повна назва
ФОП "Дребот Тарас Михайлович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3629505853

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 12:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
992 400 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380322954938
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
992 400 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380322954938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності