Показати схожі тендери

Закупівля Профнастил ПС-10; Профнастил ПС-20; Коньок 200х200х2000 від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-013265-a
Id Tender cce6aa40cfa54c7e8debde33299132c8
План UA-P-2025-09-15-016854-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 15.09.2025 17:27
Остання зміна 15.09.2025 17:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
761 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 23 год. )
з 15.09.2025 17:24 до 23.09.2025 00:00
Залишилось 3 днів 23 год.
Період уточнень
з 15.09.2025 17:24
до 20.09.2025 00:00
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження
з 15.09.2025 17:24
до 20.09.2025 00:00
Період уточнень
з 15.09.2025 17:24 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 17:24 до 20.09.2025 00:00
Основні параметри
Профнастил ПС-10; Профнастил ПС-20; Коньок 200х200х2000
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Профнастил", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
761 000 грн.
Профнастил ПС-10; Профнастил ПС-20; Коньок 200х200х2000
Назва предмета закупівлі
Профнастил ПС-10; Профнастил ПС-20; Коньок 200х200х2000
Очікувана вартість
761 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7610,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 13:33
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 288.21 (метри квадратні)
Профнастил ПС-10
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПС-10
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
1 288.21
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 607.24 (метри квадратні)
Профнастил ПС-20
Опис предмета закупівлі
Профнастил ПС-20
Код ДК 021:2015
44172000-6 - Листи (будівельні)
Кількість
1 607.24
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Коньок 200х200х2000
Опис предмета закупівлі
Коньок 200х200х2000
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 17:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман КОСТЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380935441766
Замовник
ЄДРПОУ
08088626
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
761 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744
Контактний телефон:
+380935441766
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
761 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744
Контактний телефон:
+380935441766
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності