Показати схожі тендери
Закупівля Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади від Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-012178-a
Id Tender 9e20a5dd9aa94cf0a91f2b859184be42
План UA-P-2025-09-15-015372-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.09.2025 16:33
Остання зміна 21.10.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 270 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 16:32 до 24.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 16:32
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 16:32
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:00
до 14.10.2025 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 13:34
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 10:58
до 21.10.2025 10:26
Період уточнень
з 15.09.2025 16:32 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 16:32 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:00 до 14.10.2025 10:58
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:00 до 14.10.2025 10:58
Основні параметри
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічній специфікації до предмета закупівлі (додаток 1.1 до Тендерної документації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 270 000 грн.
Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Примітки
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічній специфікації до предмета закупівлі (додаток 1.1 до Тендерної документації)
Очікувана вартість
3 270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 11:37
Закінчення аукціону
25.09.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
2 969 999.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БПГ"
Пропозиція:
2 417 998.92 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2025 11:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
15.09.2025 16:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яремович Ірина Євгенівна
Електронна пошта
Телефон
0322546805
Замовник
ЄДРПОУ
04056084
Назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Повна назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Виговського, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 06.10.2025 13:34 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 12:00 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТзОВ «БПГ» (ЄДРПОУ 43539847) у процедурі відкритих торгів з особливостями встановлено таке. 03.10.2025 0 15:15:59 год. (за київським часом) ТзОВ «БПГ» (ЄДРПОУ 43539847) було надано 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з можливістю завантажити документи, вказані у цій вимозі. Проте, протягом 24 год. (з 03.10.2025, 15:15:59 – 04.10.2025, 15:15:59 год.) з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах даної закупівлі, ТзОВ «БПГ» (ЄДРПОУ 43539847) не завантажено протягом вказаного терміну, документи, розміщені Замовником в електронній системі 03.10.2025 о 15:15:59 год., що свідчить про не відповідність тендерної пропозиції цього товариства вимогам тендерної документації, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації, та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей). Учасник повинен був завантажити документи, передбачені тендерною документацією, а саме: - сертифікати відповідності для кожного застосованого кольору окремо та паспорти якості (сертифікати якості) заводу виробника на акрилову фарбу та холодний пластик для кожного застосованого кольору окремо, дійсні на момент подання тендерної пропозиції (пункт 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). - лист(-и)-гарантію(-ї) від виробника(-ків)/дилера фарби про можливість поставки на користь учасника матеріалів, необхідних для якісного надання послуг з посиланням на дану закупівлю (пункт 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). - завірену копію штатного розпису (пункт 3.2 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). - з метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі своєї пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю, у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою-підприємцем - лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб (пункт 5.2. додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), відхилити тендерну пропозицію ТзОВ ТзОВ «БПГ» (ЄДРПОУ 43418825) у процедурі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-15-012178-a.
Документи кваліфікації
06.10.2025 13:32
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
01.10.2025 13:56
Електроний протокол про продовження строку
25.09.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку, замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон). У зв’язку з необхідністю детального вивчення та аналізу документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасником – товариством з обмеженою відповідальністю «БПГ» (ЄДРПОУ 43539847), виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції цього учасника щодо зазначеної закупівлі. Відповідно до підпункту 10 статті 29 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «БПГ» (ЄДРПОУ 48539847) до 20-ти робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.10.2025 13:56
Дата кінця розгляду
24.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Директорові ТзОВ «БПГ» Іванові ЯРМОЛІ м. Львів, вул. Навроцького В, 4 офіс 3, 79034 Відповідно до статті 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки та подати документи, передбачені тендерною документацією щодо закупівлі - Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади, ідентифікатор закупівлі: (UA-2025-09-15-012178-a). Під час розгляду пропозиції Учасника -Товариства з обмеженою відповідальністю «БПГ» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі - Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади (UA-2025-09-15-012178-a), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання документів: - 2.2.6 Сертифікати відповідності для кожного застосованого кольору окремо та паспорти якості (сертифікати якості) заводу виробника на акрилову фарбу та холодний пластик для кожного застосованого кольору окремо, дійсні на момент подання тендерної пропозиції. Лист(-и)-гарантію(-ї) від виробника(-ків)/дилера фарби про можливість поставки на користь учасника матеріалів, необхідних для якісного надання послуг з посиланням на дану закупівлю. - 3.2. Завірена копія штатного розпису. - 5.2. З метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі своєї пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю, у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою-підприємцем - лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб. Завантажений в електронну систему товариством з обмеженою відповідальністю «БПГ» сертифікат відповідності на двокомпонентний холодний пластик для розмітки автомобільних доріг «ХП-Шлях 3895» білий, що виробляється підприємством-виробником ТОВ «Флексорес», діяв до 15.06.2025. Отже, даний документ втратив чинність на дату подання тендерної пропозиції. Крім цього у складі тендерної пропозиції ТзОВ «БПГ» відсутній лист(-и)-гарантія(-ї) від виробника(-ків) / дилера фарби про можливість поставки на користь учасника матеріалів, необхідних для якісного надання послуг з посиланням на дану закупівлю. Учасником торгів ТзОВ «БПГ» подано сканований документ з оригіналу штатного розпису підприємства, а пунктом 3.2 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами) вимагалось подання завіреної копії штатного розпису. Подана у складі тендерної пропозиції інформаційна довідка про уповноважену особу щодо права підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю не містить інформації щодо підтвердження, поданого у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пунктів 2.2.6, 3.2 та 5.2. додатку 1 до тендерної документації (зі змінами) просимо надати документи, а саме: - сертифікати відповідності для кожного застосованого кольору окремо та паспорти якості (сертифікати якості) заводу виробника на акрилову фарбу та холодний пластик для кожного застосованого кольору окремо, дійсні на момент подання тендерної пропозиції (пункт 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). - лист(-и)-гарантію(-ї) від виробника(-ків)/дилера фарби про можливість поставки на користь учасника матеріалів, необхідних для якісного надання послуг з посиланням на дану закупівлю (пункт 2.2.6 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). - завірену копію штатного розпису (пункт 3.2 додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). - з метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі своєї пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю, у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою-підприємцем - лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб (пункт 5.2. додатку 1 до тендерної документації (зі змінами). Враховуючи наведене, просимо усунути вказані невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів з урахуванням вимог тендерної документації. Керуючись статтею 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 просимо Вас протягом зазначеного терміну виправити невідповідності документів та інформації тендерної пропозиції, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro вказаних документів щодо закупівлі послуг - Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади, ідентифікатор закупівлі: (UA-2025-09-15-012178-a). Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Створено
03.10.2025 15:15
Надати до
04.10.2025 15:15
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:58 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 13:34 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:58
Довідка НАЗК
14.10.2025 10:57
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
09.10.2025 16:23
Електроний протокол про продовження строку
06.10.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку, замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон). У зв’язку з необхідністю детального вивчення та аналізу документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасником – товариством з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп (ЄДРПОУ 39612538), виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції цього учасника щодо зазначеної закупівлі. Відповідно до підпункту 10 статті 29 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Трафік Менеджмент Груп (ЄДРПОУ 39612538), до 20-ти робочих днів
Дата продовження строку розгляду
09.10.2025 16:22
Дата кінця розгляду
04.11.2025 00:00
Договір
UA-2025-09-15-012178-a-b1
Підписаний і діє
Номер
318
2 969 999.08 грн.
2 474 999.23 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Номенклатура
Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056084

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Повна назва
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39612538

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 10:26
-
21.10.2025 10:25
Додатки до договору
21.10.2025 10:25
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
21.10.2025 10:25
Додатки до договору
21.10.2025 10:25
Додатки до договору
21.10.2025 10:25
Додатки до договору
21.10.2025 10:25
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
21.10.2025 10:25
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 09:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 09:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності