Показати схожі тендери

Закупівля роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-010743-a
Id Tender e9e34e2a89074b58ba4f9ec26e93f631
План UA-P-2025-09-15-008407-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.09.2025 16:02
Остання зміна 21.10.2025 09:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 601 824.32 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 16:01 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 16:01
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 16:01
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:00
до 20.10.2025 13:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 17:40
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.10.2025 13:13
-
Період уточнень
з 15.09.2025 16:01 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 16:01 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:00 до 20.10.2025 13:13
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:00 до 20.10.2025 13:13
Основні параметри
роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
24 601 824.32 грн.
роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Назва предмета закупівлі
роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Очікувана вартість
24 601 824.32 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
130000,0
0,53 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
120 000
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 15:37
Закінчення аукціону
30.09.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03191, Україна, Київська область, Київ, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 6
Дата постачання по
01.09.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) підписаних уповноваженими представниками сторін, відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 10-ти банківських днів з дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
22 506 466 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
Пропозиція:
24 600 336.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
15.09.2025 16:00
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сало Наталія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380442503227
Замовник
ЄДРПОУ
38945065
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва
Поштовий індекс
03191
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Героїв Маріуполя, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Період вимог/скарг з 07.10.2025 17:40 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 16:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» не виправив виявлені невідповідності, зокрема: 1. не надало виписку чи інший документ, виданий банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах - Договір підряду 03/06-25 від 03.06.2025 р. 2. не надало оригінал/копію “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копію “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2024 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 99 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Документи кваліфікації
07.10.2025 17:39
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.10.2025 15:40
Електроний протокол про продовження строку
30.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На виконання норм частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ», поданої по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2025-09-15-010743-a) на закупівлю по предмету роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), у зв’язку із необхідністю детального розгляду документів наданих на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та запропонованих робіт технічним, якісним та кількісним вимогам.
Дата продовження строку розгляду
03.10.2025 15:39
Дата кінця розгляду
29.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю по предмету роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-15-010743-a), які проводить Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва, було виявлено невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надало для підтвердження наявності власного обладнання оборотно-сальдову відомість сформовану 12.06.2025 року. Враховуючи, що оголошення про проведення закупівлі було оприлюднено 15.09.2025 року, надана оборотно-сальдова вимога не відповідає вимогам підпункту 1.2.4. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надало Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду, у якій зазначено стосовно усіх працівників, що вони є штатними працівниками, однак згідно наданих у складі пропозиції наказів про прийняття на роботу – усі працівники прийняті на роботу за сумісництвом. 3. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» не надало у складі пропозиції на головного інженера посвідчення (протоколи (витяги з протоколів)) навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». 4. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції не надало на Юрчука В.П. довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією.. 5. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» не надало у складі пропозиції наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. 6. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» у складі пропозиції надало Платіжну інструкцію від 28.07.2025 року №85, відповідно до змісту якої, оплата здійснювалась по договору №02/06-25 від 03.06.2025 р., однак учасником у складі пропозицію було надано аналогічний договір – Договір підряду 03/06-25 від 03.06.2025 р. Враховуючи наведене, надана платіжна інструкція стосується договору №02/06-25, а не договору 03/06-25. 7. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» надав Фінансову звітність малого підприємства станом на 30 червня 2025 року, а не за 2024 рік ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. Підпункт 1.2.4. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у розділі 1 Довідки, складеній відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає на транспортні засоби, машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника. 2. Підпункт 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою, у якій необхідно вказати інформацію про правовий статус учасника - Штатний працівник або за сумісництвом або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця. Згідно підпункту 2.2. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації на кожного працівника зазначеного у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку необхідно надати трудову книжку (першу сторінку (з прізвищем), сторінку з підтвердженням працевлаштування на підприємстві учасника або субпідрядника/співвиконавця), або копію наказу про призначення на посаду або наказ про сумісництво чи суміщення або цивільно-правову угоду. Якщо працівники перебувають у трудових, цивільних-правових відносинах з Учасником, потрібно надати додатково повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). 3. Підпункт 2.6. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». 4. Підпункт 2.7. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на вказаних працівників у довідці складеній відповідно до пп. 2.1. п. 2 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією, чинні станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Підпункт 2.8. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен надати у складі пропозиції наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. 6. Підпункт 3.3. пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати у складі пропозиції виписку чи інший документ, виданий банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 7. Підпункт 4.1. пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник повинен надати у складі пропозиції Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2024 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 99 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати оборотно-сальдову відомість сформовану не раніше 15.09.2025 року. 2. Надати виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначити, що працівники працюють за сумісництвом. 3. Надати на головного інженера посвідчення (протоколи (витяги з протоколів)) навчання відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». 4. Надати на Юрчука В.П. чинну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією. 5. Надати наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. 6. Надати виписку чи інший документ, виданий банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному договору - Договору підряду 03/06-25 від 03.06.2025 р. 7. Надати Фінансову звітність за 2024 рік.
Створено
06.10.2025 15:15
Надати до
07.10.2025 15:15
Період вимог/скарг з 20.10.2025 13:13 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 17:40 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 13:13
Довідка НАЗК
20.10.2025 13:13
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.10.2025 16:52
Електроний протокол про продовження строку
07.10.2025 17:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЕ-МУ», поданої по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2025-09-15-010743-a) на закупівлю по предмету роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), у зв’язку із необхідністю детального розгляду документів наданих на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та запропонованих робіт технічним, якісним та кількісним вимогам.
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 16:51
Дата кінця розгляду
05.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЕ-МУ» поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю по предмету роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-15-010743-a), які проводить Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва, було виявлено невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «КЕ-МУ». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. ТОВ «КЕ-МУ» у складі тендерної пропозиції не надало для підтвердження наявності власного обладнання інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника. 2. ТОВ «КЕ-МУ» у складі тендерної пропозиції надало Технічний звіт перевірки технічного стану електроінструменту та електрообладнання у складі протокол перевірки, випробування переносного електроінструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату, однак у ньому відсутня інформація про перфоратор Bosch GBH 19-20В, Лебідки електричні, Фен для зварювання поліетиленових листів, Пилка дискова електрична, Апарат для газового зварювання і різання, Вібратор поверхневий, Шуруповерт, Апарат для зварювання поліпропіленових труб, Установка для зварювання ручного дугового, компресори, Розчинозмішувач пересувний, Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. 3. ТОВ «КЕ-МУ» у складі тендерної пропозиції надало Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено стосовно Маліхатко Н.М., що вона працює тимчасово, однак згідно наданого у складі пропозиції наказу про переведення, Маліхатко Н.М. працює на посаді інженера з проєктно-кошторисної роботи за сумісництвом. 4. ТОВ «КЕ-МУ» у складі тендерної пропозиції надало на виконавця робіт Врублевського В.В. диплом, додаток до якого викладено іноземною мовою. Переклад даного додатку засвідчений підписом перекладача бюро перекладів у складі пропозиції відсутній. 5. ТОВ «КЕ-МУ» у складі пропозиції надало Договір підряду №110-Д від 29.09.2023 року укладений на суму 8 337 744,10 грн. (з урахуванням укладеної Додаткової угоди №1). Також у складі тендерної пропозиції Учасником надано Акти виконаних робіт КБ-2, довідки форми КБ-3, платіжні інструкції на суму 6 610 228,26 грн. 6. ТОВ «КЕ-МУ» у складі тендерної пропозиції не надало звіт по первинному аудиту системи управління щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). 7. ТОВ «КЕ-МУ» у складі пропозиції не надало наступні документи: довідку в довільній формі, яка повинна містити щодо кожної запропонованої в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі позиції устаткування, яка вимагає підтвердження такого ступеня: ступінь локалізації виробництва (повинен дорівнювати чи перевищувати відсоток, установлений Законом на відповідний рік, що становить 25 відсотків на 2025 рік); ID номенклатурної позиції згідно з переліком товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган та не надало копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника, продукція якого пропонується учасником процедури закупівлі, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, або не надано документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару або інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару) (у разі якщо країною походження пропонованого товару (устаткування) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”). 8. ТОВ «КЕ-МУ» у складі пропозиції не надало копію наказу на призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. Підпункт 1.2.4. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у розділі 1 Довідки, складеній відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає на транспортні засоби, машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника. 2. Відповідно до підпункту 1.2.7. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Копію чинного документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату). 3. Підпункт 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою, у якій необхідно вказати інформацію про правовий статус учасника - Штатний працівник або за сумісництвом або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця. Згідно підпункту 2.2. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації на кожного працівника зазначеного у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку необхідно надати трудову книжку (першу сторінку (з прізвищем), сторінку з підтвердженням працевлаштування на підприємстві учасника або субпідрядника/співвиконавця), або копію наказу про призначення на посаду або наказ про сумісництво чи суміщення або цивільно-правову угоду. Якщо працівники перебувають у трудових, цивільних-правових відносинах з Учасником, потрібно надати додатково повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). 4. Підпункт 2.5. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен у складі пропозиції надати на виконавця робіт, зазначеного у Довідці відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, копію диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництва. Пункт 7 Розділу 1 тендерної документації, усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу, засвідчений підписом перекладача бюро перекладів. Офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”. 5. Підпункт 3.3. пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати у складі пропозиції акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт. Виписку чи інший документ, виданий банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 6. Пункт 2.5. Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції оригінал або копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) та виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Сертифікати повинні бути дійсними (підтвердити шляхом надання у складі пропозиції звіту по первинному або щорічному аудиту), а також видані акредитованим органом із сертифікації. 7. Пункт 4 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 17.1) довідку в довільній формі, яка повинна містити щодо кожної запропонованої в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі позиції устаткування, яка вимагає підтвердження такого ступеня: - ступінь локалізації виробництва (повинен дорівнювати чи перевищувати відсоток, установлений Законом на відповідний рік, що становить 25 відсотків на 2025 рік; - ID номенклатурної позиції згідно з переліком товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган; 17.2) копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника, продукція якого пропонується учасником процедури закупівлі, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. У разі якщо країною походження пропонованого товару (устаткування) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, Учасник процедури закупівлі на підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва через походження товару із зазначених вище країн повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару або інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару). 8. Підпункт 5.3. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію антикорупційної програми та копію наказу на призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника. 2. Технічний звіт перевірки технічного стану електроінструменту та електрообладнання у складі протокол перевірки, випробування переносного електроінструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату, однак у ньому відсутня інформація про перфоратор Bosch GBH 19-20В, Лебідки електричні, Фен для зварювання поліетиленових листів, Пилка дискова електрична, Апарат для газового зварювання і різання, Вібратор поверхневий, Шуруповерт, Апарат для зварювання поліпропіленових труб, Установка для зварювання ручного дугового, компресори, Розчинозмішувач пересувний, Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. 3. Надати виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначити, що Маліхатко Н.М. працює на посаді інженера з проєктно-кошторисної роботи за сумісництвом. 4. Надати на виконавця робіт Врублевського В.В. переклад додатку до диплому, засвідчений підписом перекладача бюро перекладів. 5. Надати Акти виконаних робіт КБ-2, довідки форми КБ-3, платіжні інструкції, які свідчать про виконання Договір підряду №110-Д від 29.09.2023 року в повному обсязі на суму 8 337 744,10 грн. 6. Надати звіт по первинному аудиту системи управління щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). 7. Надати довідку в довільній формі, яка повинна містити щодо кожної запропонованої в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі позиції устаткування, яка вимагає підтвердження такого ступеня: ступінь локалізації виробництва (повинен дорівнювати чи перевищувати відсоток, установлений Законом на відповідний рік, що становить 25 відсотків на 2025 рік); ID номенклатурної позиції згідно з переліком товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган та не надало копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника, продукція якого пропонується учасником процедури закупівлі, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, або документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару або інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару) (у разі якщо країною походження пропонованого товару (устаткування) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”). 8. Надати копію наказу на призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Створено
17.10.2025 12:14
Надати до
18.10.2025 12:14
Договір
UA-2025-09-15-010743-a-b1
Очікує підписання
24 600 336.5 грн.
24 600 336.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Номенклатура
роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт будівлі КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38945065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39664738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
24 601 824.32 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва
Контактний телефон:
380442503227
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
24 601 824.32 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва
Контактний телефон:
380442503227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності