Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-009621-a
Id Tender e16b2d13900a4721af6ab448d76c2ace
План UA-P-2025-09-15-011780-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.09.2025 15:10
Остання зміна 15.10.2025 09:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 280 330 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 15:09 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 15:09
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 15:09
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:17
до 08.10.2025 13:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 12:29
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 13:43
до 15.10.2025 09:15
Період уточнень
з 15.09.2025 15:09 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 15:09 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:17 до 08.10.2025 13:43
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:17 до 08.10.2025 13:43
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 280 330 грн.
Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
Очікувана вартість
7 280 330 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72803,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 15:48
Закінчення аукціону
30.09.2025 16:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, Івана Сірка 7
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
Пропозиція:
6 399 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАУ КОНСАЛТ"
Пропозиція:
6 909 942.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"
Пропозиція:
6 398 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 15:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Максимчук
Електронна пошта
Телефон
+380680508633
Сайт:
https://vokmshr.wixsite.com/my-site
Замовник
ЄДРПОУ
43922034
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Христинівський р-н, місто Христинівка
Адреса
вул.Соборна, будинок 47
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 12:29 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 16:17 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.10.2025 12:29
Повідомлення про рішення
30.09.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно додатку Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник закупівлі надає наказ про прийняття на роботу(файл 8.1.1. Наказ про прийняття волошина, погребняка, вовкотруб): Погребняк Ігоря Сергійовича на посаду техніка- дизайнера та Волошина Сергія Анатолійовича на посаду лицювальник-плиточник. Однак вказані працівники відсутні в довідці щодо працівників. Усунути невідповідності шляхом надання довідки щодо працівників в новій редакції та листів-згод про обробку персональних данних. 2. Відповідно додатку Документи на підтвердження інших вимог Замовника пункту 9 передбачено: Довідка у довільній формі з підписом учасника, а також з відбитком печатки (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), про те, що у випадку акцепту пропозиції учасника та укладання з ним договору, Учасником при виконанні договору буде вжито всіх необхідних заходів відповідно до вимог чинного законодавства у сфері захисту екології та захисту довкілля з зазначенням цих заходів. Учасником надано довідку про захист довкілля, однак не зазначено яких саме заходів буде дотримуватись Учасник. Усунути невідповідність шляхом зазначення яких саме заходів буде дотримуватись Учасник при виконанні будівельних робіт. 3. Відповідно додатку Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачена - Обов’язкова наявність у Учасника або субпідрядної організації, головного інженера з досвідом роботи на посаді головного інженера не менше 5 років, який має рівень повної вищої освіти (спеціаліст, магістр) будівельного спрямування. Згідно наданої Учасником довідки: Вовкотруб Сергій має досвід на посаді головного інженера 3 роки. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати іншого працівника, який має досвід роботи на посаді головного інженера не менше 5 років та має рівень повної вищої освіти. 4. Відповідно додатку Документи на підтвердження інших вимог Замовника пункту 6 передбачено: надання копії інших документів, що передбачені тендерною документацією та додатками до неї. Відповідно додатку Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Технічне завдання на закупівлю робіт: Відомість обсягів робіт п. 23 передбачено: «Нанесення механiзованим способом в два шари покриття з вогнезахисного матерiалу Kompozit F1 на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй» та п. 30: «Нанесення механiзованим способом в два шари покриття з вогнезахисного матерiалу Kompozit F1 на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй» роботи передбачають наявності в Учасника Ліцензії на здійснення робіт з вогнезахситу, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування,штукатурення, обмотування, облицювання,) вогнезахисне заповнювання. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати ліцензію або декларацію на здійснення робіт з вогнезахситу, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування,штукатурення, обмотування, облицювання,) вогнезахисне заповнювання. 5. Відповідно додатку Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Учасник на вимогу замовника про наявність документально підтвердженного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надає інформацію щодо Договору : «Капітальний ремонт будівлі з виконанням заходів зенергозбереження та благоустрою території Будинку школяра та молоді зкімнатами тимчасового проживання (код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)». Замовник в тендерній документації вказує, що для підтвердження завершених робіт в складі пропозиції надається: «довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в, знятих з оригіналів». Учасник в складі тендерної пропозиції надав акти виконаних робіт, а саме «акт КБ-2в № 1, акт КБ-2в № 2, акт КБ-2в № 3 та КБ-3 в копіях не завірених Учасником закупівлі. Крім того, Учасником надано копію Відгуку 07.03.2024 №02-10/234, який не завірений Учасником закупівлі. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати довідки про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в, знятих з оригіналів та оригінал відгуку по Договору: «Капітальний ремонт будівлі з виконанням заходів зенергозбереження та благоустрою території Будинку школяра та молоді зкімнатами тимчасового проживання (код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)». 6. Відповідно додатку Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Учасник на вимогу замовника про наявність документально підтвердженного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надає інформацію щодо Договору : «Капітальний ремонт покрівлі Уманського Ліцею №1 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м.Умань, вулиця Єднання, 77». Замовник в тендерній документації вказує, що для підтвердження завершених робіт в складі пропозиції надається: «довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в, знятих з оригіналів». 6.1.Учасник в складі тендерної пропозиції надав форму КБ-3 в якому відсутня дата навпроти підпису та печатки Генпідрядника. 6.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав форму Акт № 1 КБ-2в в якому відсутня дата навпроти підпису та печатки інженера технічного нагляду Анатолія Каракада. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати виправлену форму КБ-3 та Акт № 1 Кб-2в з проставленою датою. 7. Відповідно додатку Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник в тендерній документації вказує: «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або інвентарні картки або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.» Учасник на підтвердження вимоги Замовника надає «Довідка МТБ» та «7.1. Оборотка нова Владом інструменти». В учасника в довідці наявно: 1. Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 2. Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 3. Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 4. Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 5. Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250- 400 А (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 6. Автоматичний зварювальній апарат гарячого повітря Varimat V2, потужність 4,6 кВт ( в обігово сальдовій відомості Учасника «Ручний зварювальний апарат гарячого повітря Triac S, потужність 1,6 кВт») 7. Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 8. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 9. Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв 10. Розчинозмішувачі пересувні, місткість 250 л (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 11. Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 12. Машини свердлильні електричні (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 13. Прес гідравлічний з електроприводом (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 14. Верстати свердлильні (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 15. Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 16. Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 17. Пилка маятникова для різання металопрокату PSTech (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 18. Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність ДГ100П150 до 100 т (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 19. Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 20. Пила електрична дискова Vitals Master RG1912XCla (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 21. Котли бітумні пересувні, місткість 400 л (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 22. Дрель ударна Vitals Professional Et2105YEadk(1 050Вт, БЗП 13мм) (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 23. Дрель-шуруповерт акумуляторний Vitals AU 18/2KP 181685 (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 24. Фарборозпилювач ручний (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 25. Установка для заготівлі захисних покриттів теплової ізоляціі (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 26. Перфоратор + RH32/1000EV 1050Вт 0- 820об/хв 5Дж 32мм бочковий GTM (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 27. Насос гідравлічний ручний (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 28. Пилосос GRUNHELM промисловий (відсутній в обігово-сальдовій відомості) 29. Станок для різання керам плитки (відсутній в обігово-сальдовій відомості). Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або інвентарні картки або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці МТБ учасника.
Створено
03.10.2025 15:41
Надати до
04.10.2025 15:41
Період вимог/скарг з 08.10.2025 13:43 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 12:29 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 13:43
Довідка НАЗК
08.10.2025 13:43
Повідомлення про рішення
06.10.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно додатку Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Учасник на вимогу замовника про наявність документально підтвердженного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надає інформацію щодо Договору : «Капітальний ремонт фасаду і покрівлі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Герцена, 26 м. Умань Черкаської області» Замовник в тендерній документації вказує, що для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічні договори з усіма додатками до них та документи, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Виконанням договорів в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Учасник в складі тендерної пропозиції надав договір підряду №73 від 13.09.2021 р. з додатками та дотатковими угодами, В ході розгляду виявлено не відповідність – відсутність підпису та печатки зі сторони підрядника на додатку 2 до договору підряду №73 від 13.09.2021 р в редакції Додаткової угоди №3 від 01.11.2021 р. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати на додаток 2 до договору підряду №73 від 13.09.2021 р в редакції Додаткової угоди №3 від 01.11.2021 р. з підписом та печаткою зі сторони підрядника
Створено
07.10.2025 12:48
Надати до
08.10.2025 12:48
Договір
UA-2025-09-15-009621-a-b1
Підписаний і діє
Номер
61т
6 399 000 грн.
5 332 500 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі Христинівського ліцею №1 Христинівської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, місто Христінівка, вулиці Івана Сірка, 7 (Пусковий комплекс №1)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43922034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33107701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 280 330 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380680508633
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 280 330 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380680508633
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності