Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт асфальтового покриття території КАТП 1728 за адресою: м. Рівне, вул. Стельмаха Володимира, 22 від КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-009135-a
Id Tender d508a4e3399144789e3e7fbc9bb62404
План UA-P-2025-09-15-010888-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 15.09.2025 14:55
Остання зміна 11.10.2025 13:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
893 052 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 14:55 до 23.09.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 14:55
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 14:55
до 20.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.09.2025 16:00
-
Період уточнень
з 15.09.2025 14:55 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 14:55 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 16:00
Основні параметри
Поточний ремонт асфальтового покриття території КАТП 1728 за адресою: м. Рівне, вул. Стельмаха Володимира, 22
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
893 052 грн.
Поточний ремонт асфальтового покриття території КАТП 1728 за адресою: м. Рівне, вул. Стельмаха Володимира, 22
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт асфальтового покриття території КАТП 1728 за адресою: м. Рівне, вул. Стельмаха Володимира, 22
Очікувана вартість
893 052 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8930,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт асфальтового покриття території КАТП 1728 за адресою: м. Рівне, вул. Стельмаха Володимира, 22
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛНО"
Пропозиція:
872 764 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грицак Мирослава Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380969082414
Замовник
ЄДРПОУ
03361833
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт асфальтового покриття території КАТП 1728 за адресою: м. Рівне, вул. Стельмаха Володимира, 22
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 16:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Продовження кваліфікації
Документи кваліфікації
30.09.2025 09:41
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження кваліфікації
Дата продовження строку розгляду
30.09.2025 09:41
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 2 ТД вимагалось надати наступну техніку: Автомобілі бортові вантажопідйомністю 5т, Асфальтоуладальники, Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, 10 т, Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування від 500 мм, Молотки відбійні пневматичні, Котли бітумні пересувні, 400 л, Бензоріз. Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі (з посиланням на ідентифікатор закупівлі) на весь строк надання послуг. Учасником не підтверджена наявність наявність матеріально технічної бази. 2. Відсутні: довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт; - майстер (не менше 1 особи); 1) скановану копію листа-відгука від замовника, який повинен містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт/наданих послуг, строки виконаних робіт/наданих послуг згідно договору та фактичні строки виконаних робіт/наданих послуг (початок, закінчення); - відповідність виконаних робіт/наданих послуг, вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду робіт/послуг; (Лист відгук містить не всю інформацію передбачену вимогам ТД) ? копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) на будівництво доріг і автострад, інших доріг, елементів доріг (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010), яким передбачено, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг), зокрема відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015). ? копію чинного сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 на будівництво доріг і автострад, інших доріг, елементів доріг (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010), яким передбачено, що система екологічного менеджменту Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг), зокрема відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. ? скан-копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, що передбачені технічним завданням: спорудження і обслуговування доріг, а саме дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Даний дозвіл/декларація повинен бути виданий на ім’я учасника та бути дійсним на момент його подання. ? Довідка, складена в довільній формі щодо погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації 3. Учасником подана довідка про те,що він не планує залучати субпідрядника, проте з наданих довідо/документів наявна інформація про залучення субпідрядника для надання послуг. Просимо виправити надану довідку. 4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Просимо підписати ТП відповідно до вимог ТД.
Створено
10.10.2025 15:15
Надати до
11.10.2025 15:15
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
893 052 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Контактний телефон:
380969082414
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
893 052 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Контактний телефон:
380969082414
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності