Показати схожі тендери

Закупівля Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва від Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-006335-a
Id Tender 903f9446909641aa9f367384e4459452
План UA-P-2025-09-08-000152-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.09.2025 13:25
Остання зміна 22.10.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2025 13:25 до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2025 13:25
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2025 13:25
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2025 00:00
до 21.10.2025 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 16:34
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.10.2025 16:34
-
Період уточнень
з 15.09.2025 13:25 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 13:25 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 00:00 до 21.10.2025 16:34
Період кваліфікації
з 23.09.2025 00:00 до 21.10.2025 16:34
Основні параметри
Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 500 000 грн.
Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
Назва предмета закупівлі
Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
Очікувана вартість
7 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ТРЬОХСВЯТИТЕЛЬСЬКА, будинок 4-В
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ Ф’ЮЧЕ"
Пропозиція:
7 455 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Острожинська Марина
Електронна пошта
Телефон
380938435104
Замовник
ЄДРПОУ
03359836
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Kyiv City Council "Kyiv City Bureau of Technical Inventory"
Повна назва
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Kyiv City Council "Kyiv City Bureau of Technical Inventory"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ ТРЬОХСВЯТИТЕЛЬСЬКА, будинок 4-В
Кваліфікація
Лот № 1 Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
Період вимог/скарг з 21.10.2025 16:34 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 00:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 16:34
Довідка НАЗК
21.10.2025 16:34
Повідомлення про рішення
29.09.2025 10:02
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 13:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2025 13:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ Ф’ЮЧЕ" з ціновою пропозицією 7 455 600 UAH, з ПДВ. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до норм п. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В зв'язку з вищевикладеним, виникла необхідність продовження строку розгляду пропозиції учасника до 20 (двадцяти) робочих днів у зв’язку відсутністю можливості щодо своєчасного проведення розгляду документів учасника у відповідності до покладених посадових обов’язків уповноваженої особи, що зумовлене виробничою необхідністю, поданням учасником у складі тендерної пропозиції значного обсягу документів та інформації, що потребує детального аналізу та вивчення у проміжок часу, що є більшим ніж п’ять робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
29.09.2025 09:59
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. А саме, Учасником не подані документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, зазначені в підпунктах 1.1.2., 1.1.3, 1.1.4 п. 1.1. Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. Акти наданих послуг на підтвердження повного виконання цього договору. 1.1.4. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, дати укладання договору та його номеру, предмету договору, та вартості послуг. Аналогічним договором вважатиметься договір щодо аналогічного предмета закупівлі. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. А саме, Учасником не подані документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, зазначені в підпунктах 1.1.2., 1.1.3, 1.1.4 п. 1.1. Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. Акти наданих послуг на підтвердження повного виконання цього договору. 1.1.4. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, дати укладання договору та його номеру, предмету договору, та вартості послуг. Аналогічним договором вважатиметься договір щодо аналогічного предмета закупівлі.
Створено
20.10.2025 10:48
Надати до
21.10.2025 10:48
Договір
UA-2025-09-15-006335-a-c1
Очікує підписання
7 455 600 грн.
7 455 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
Номенклатура
Впровадження в експлуатацію, модернізація, інтеграція та супровід Автоматизованої системи управління електронними інформаційними ресурсами (АСУ ЕІР) та електронної бази даних правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна міста Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Повна назва
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359836

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ Ф’ЮЧЕ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ Ф’ЮЧЕ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44939777

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Контактний телефон:
380938435104
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Контактний телефон:
380938435104
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності