Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поставки примірника та пакетів оновлення (компоненти) комп’ютерної програми «M.E.Doc» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-006115-a
Id Tender d038c8242b234e91aeefc3ff466d8ce7
План UA-P-2025-09-15-004533-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 15.09.2025 12:57
Остання зміна 15.09.2025 12:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 950 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 19 год. )
з 15.09.2025 12:55 до 23.09.2025 00:00
Залишилось 1 днів 19 год.
Період уточнень
з 15.09.2025 12:55
до 20.09.2025 00:00
Залишилось 1 днів 19 год.
Період оскарження
з 15.09.2025 12:55
до 20.09.2025 00:00
Період уточнень
з 15.09.2025 12:55 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 12:55 до 20.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з поставки примірника та пакетів оновлення (компоненти) комп’ютерної програми «M.E.Doc»
Найменування, обсяги закупівлі та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 950 грн.
Послуги з поставки примірника та пакетів оновлення (компоненти) комп’ютерної програми «M.E.Doc»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поставки примірника та пакетів оновлення (компоненти) комп’ютерної програми «M.E.Doc»
Очікувана вартість
4 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 12:38
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Doc» з правом використання на рік (Модуль «Звітність»). Мережева версія.
Опис предмета закупівлі
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Doc» з правом використання на рік (Модуль «Звітність»). Мережева версія.
Код ДК 021:2015
48440000-4 - Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Doc» з правом використання на рік (Модуль «Облік ПДВ»)
Опис предмета закупівлі
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Doc» з правом використання на рік (Модуль «Облік ПДВ»)
Код ДК 021:2015
48440000-4 - Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Програмну продукцію здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі Програмної продукції
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 1 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 1 (одного) дня з дати отримання Виконавцем відповідної заявки від Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 12:57
Оголошення про проведення закупівлі
15.09.2025 12:55
Критерії прийнятності
15.09.2025 12:55
-
15.09.2025 12:55
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
15.09.2025 12:55
-
15.09.2025 12:55
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пащенко Ганна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380955263052
Сайт:
http://ocemdmk.dn.ua
Замовник
ЄДРПОУ
13491258
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
84331
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Краматорськ
Адреса
вулиця Остапа Вишні, будинок 24
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 950 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380955263052
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 950 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380955263052
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності