Показати схожі тендери

Закупівля Автоматичний (напівавтоматичний) біохімічний аналізатор (ДК 021:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-15-006063-a
Id Tender 983d0bc2bd5d491d8163cd052fbb4530
План UA-P-2025-09-15-005895-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 15.09.2025 13:46
Остання зміна 15.09.2025 13:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
130 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 21 год. )
з 15.09.2025 13:45 до 23.09.2025 00:00
Залишилось 3 днів 21 год.
Період уточнень
з 15.09.2025 13:45
до 20.09.2025 00:00
Залишилось 3 днів 21 год.
Період оскарження
з 15.09.2025 13:45
до 20.09.2025 00:00
Період уточнень
з 15.09.2025 13:45 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 15.09.2025 13:45 до 20.09.2025 00:00
Основні параметри
Автоматичний (напівавтоматичний) біохімічний аналізатор (ДК 021:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори)
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 03 липня 2025 року №85. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт начальника частини (лікар) медико-санітарної частини ЦЗД Головного управління ДСНС України у Вінницькій області Тельнюк І.Є. №Р-3464/47 від 03.09.2025 року. Мова тендерної пропозиції учасників - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
130 000 грн.
Автоматичний (напівавтоматичний) біохімічний аналізатор (ДК 21:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори)
Назва предмета закупівлі
Автоматичний (напівавтоматичний) біохімічний аналізатор (ДК 21:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори)
Примітки
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 03 липня 2025 року №85. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт начальника частини (лікар) медико-санітарної частини ЦЗД Головного управління ДСНС України у Вінницькій області Тельнюк І.Є. №Р-3464/47 від 03.09.2025 року. Мова тендерної пропозиції учасників - українська
Очікувана вартість
130 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматичний (напівавтоматичний) біохімічний аналізатор
Код ДК 021:2015
38432000-2 - Аналізатори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 50 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику до “28” листопада 2025р. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. Ботанічна, 34.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 13:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Фещенко
Електронна пошта
Телефон
+380680293889
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
130 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380680293889
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
130 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380680293889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності