Показати схожі тендери
Закупівля Бінокль для еко занять, в рамках реалізації міжнародного грантового проєкту «Водозберігаючі рішення для пом’якшення впливу зміни клімату» № PLUA.01.01-IP.01-0021/23-00, що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна 2021-2027 (ДК 021:2015 (CPV) 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Astronomical and optical instruments) 38631000-7 Біноклі (Binoculars)) від Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет".
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-15-003621-a
Id Tender 62aabe6c1fd94368a7e25a6afdb83d6c
План UA-P-2025-09-15-002542-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.09.2025 11:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 200 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Бінокль для еко занять, в рамках реалізації міжнародного грантового проєкту «Водозберігаючі рішення для пом’якшення впливу зміни клімату» № PLUA.01.01-IP.01-0021/23-00, що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна 2021-2027 (ДК 021:2015 (CPV) 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Astronomical and optical instruments) 38631000-7 Біноклі (Binoculars))
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05 листопада 2025року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Уповноваженою особою ДВНЗ «УжНУ», код ЄДРПОУ 02070832, в рамках реалізації міжнародного грантового проєкту «Водозберігаючі рішення для пом’якшення впливу зміни клімату» № PLUA.01.01-IP.01-0021/23-00, що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна 2021-2027, «29» СЕРПНЯ 2025 року було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором: UA-2025-08-29-009629-a (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-29-009629-a). Проте, 06 вересня 2025 року, 00:00 год. через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-08-29-009629-a). При цьому у Замовника й надалі існує потреба в Закупівлі, в рамках реалізації та виконання міжнародного грантового проєкту «Водозберігаючі рішення для пом’якшення впливу зміни клімату» № PLUA.01.01-IP.01-0021/23-00, що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна 2021-2027. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі: «Бінокль для еко занять, в рамках реалізації міжнародного грантового проєкту «Водозберігаючі рішення для пом’якшення впливу зміни клімату» № PLUA.01.01-IP.01-0021/23-00, що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна 2021-2027 (ДК 021:2015 (CPV) 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Astronomical and optical instruments) 38631000-7 Біноклі (Binoculars))» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Отже, з огляду на все вищезазначене застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищевказане, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, Замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бінокль для еко занять
Код ДК 021:2015
38631000-7 - Біноклі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА, 18
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Документи закупівлі
15.09.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шершун Маргарита Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380312613360
Замовник
ЄДРПОУ
02070832
Назва (англійською мовою)
State University Uzhhorod National University
Повна назва
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Повна назва (англійською мовою)
State University Uzhhorod National University
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
вул. Підгірна, буд. 46
Кваліфікація
Договір
UA-2025-09-15-003621-a-c1
Підписаний і діє
Номер
40/09
63 200 грн.
63 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Бінокль для еко занять
Номенклатура
Бінокль для еко занять
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
7 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Повна назва
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02070832

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Петренко Олексій Юрійович
Повна назва
ФОП Петренко Олексій Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2398008751

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 200 грн.
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Контактний телефон:
380312613360
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 200 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Контактний телефон:
380312613360
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності