Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві від Київське квартирно-експлуатаційне управління.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-13-000310-a
Id Tender 1eed3224955745169fab1cb87a3e2008
План UA-P-2025-09-13-000281-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.09.2025 13:20
Остання зміна 27.10.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
485 410 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2025 13:20 до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.09.2025 13:20
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.09.2025 13:20
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 11:35
до 17.10.2025 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 18:04
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 17:12
до 27.10.2025 15:08
Період уточнень
з 13.09.2025 13:20 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 13.09.2025 13:20 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 11:35 до 17.10.2025 17:12
Період кваліфікації
з 22.09.2025 11:35 до 17.10.2025 17:12
Основні параметри
Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
485 410 грн.
Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
Очікувана вартість
485 410 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4854,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 708
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 11:12
Закінчення аукціону
22.09.2025 11:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
427 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Пропозиція:
485 409.83 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 11:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.09.2025 13:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваль Людмила
Електронна пошта
Телефон
380978579998
Замовник
ЄДРПОУ
22991617
Назва (англійською мовою)
Kyiv Apartments Maintenance Administration
Повна назва
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Повна назва (англійською мовою)
Kyiv Apartments Maintenance Administration
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
Період вимог/скарг з 29.09.2025 18:04 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 11:35 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 5 частини 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
29.09.2025 18:02
Повідомлення про рішення
22.09.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Глорія-В» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником не надано вказаних документів. Учаснику необхідно надати вказані документи за останній звітний період разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. 2) Відповідно до пункту 10 «Інша інформація» Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідок з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником не надано довідки про відсутність кредитної заборгованості з АТ КБ «Приватбанк», який зазначено як обслуговуючий відповідно до п 10 форми «Відомості про учасника» Додатку 1. Учаснику необхідно надати вказані документи. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ТОВ «Глорія-В» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Створено
25.09.2025 17:56
Надати до
26.09.2025 17:56
Період вимог/скарг з 17.10.2025 17:12 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 18:04 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 17:12
Довідка НАЗК
17.10.2025 17:12
Повідомлення про рішення
15.10.2025 15:38
Електроний протокол про продовження строку
29.09.2025 18:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель, та, зважаючи на зупинення перебігу строків, установлених цією частиною через подання скарги до органу оскарження, виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 15:37
Дата кінця розгляду
28.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Центра-Буд» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 2937 т від 19.09.2025 та штатний розклад від 18.08.2025. Відповідно до наданої довідки про працівників зазначені посади в пунктах 2,8,9 довідки не підтверджено шатним розкладом. Учаснику необхідно привести у відповідність документи, та надати довідку про працівників, посади в якій підтверджуються затвердженим штатним розкладом. 2) Відповідно до пункту 10 «Інша інформація» Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідок з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником не надано довідки про відсутність кредитної заборгованості з АТ «Банк інвестицій та заощаджень», який зазначено як обслуговуючий відповідно до п 10 форми «Відомості про учасника» Додатку 1. Учаснику необхідно надати вказані документи. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ТОВ «Центра-Буд» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Створено
15.10.2025 17:28
Надати до
16.10.2025 17:28
Договір
UA-2025-09-13-000310-a-a1
Підписаний і діє
Номер
34-1020298
485 409.83 грн.
404 508.19 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
Номенклатура
Поточний ремонт віконних блоків на 4-5 поверсі будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Повна назва
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22991617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41941762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.10.2025 15:08
-
27.10.2025 15:07
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
485 410 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Контактний телефон:
380978579998
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
485 410 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Контактний телефон:
380978579998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності