Показати схожі тендери

Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне від Дніпровський державний медичний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-13-000007-a
Id Tender 1170cab1fa7641cf86cf2f538f61ba89
План UA-P-2025-08-07-007664-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.09.2025 00:20
Остання зміна 28.11.2025 17:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
395 296.88 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2025 00:20 до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.09.2025 00:20
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.09.2025 00:20
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.09.2025 14:21
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 12:11
до 30.11.2025 00:00
Період уточнень
з 13.09.2025 00:20 до 22.09.2025 00:00
Період оскарження
з 13.09.2025 00:20 до 22.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 14:21
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
395 296.88 грн.
Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
395 296.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3952,97
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 13:40
Закінчення аукціону
25.09.2025 14:21
Позиція : №1 1 670 (паковання)
Папір офісний формат А4
Опис предмета закупівлі
Папір офісний формат А4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
1 670
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №2 30 (штуки)
Скотч 24ммх20м., прозорий
Опис предмета закупівлі
Скотч 24ммх20м., прозорий
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №3 30 (штуки)
Скотч двосторонній
Опис предмета закупівлі
Скотч двосторонній
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №4 30 (штуки)
Ручка кулькова 0,7мм червоний
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова 0,7мм червоний
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №5 220 (штуки)
Ручка кулькова 0,7мм синій
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова 0,7мм синій
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
220
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №6 50 (штуки)
Ручка кулькова 0,7мм чорний
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова 0,7мм чорний
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №7 100 (штуки)
Ручка кулькова масляна 0,7мм., синій
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова масляна 0,7мм., синій
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №8 360 (штуки)
Стержень масляний до ручки масляної (синій)
Опис предмета закупівлі
Стержень масляний до ручки масляної (синій)
Код ДК 021:2015
30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №9 81 (штуки)
Маркер перманентний 1-3мм, чорний колір
Опис предмета закупівлі
Маркер перманентний 1-3мм, чорний колір
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
81
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №10 30 (набір)
Набір маркерів текстових (4шт. в упаковці: жовтий, зелений, помаранчевий, рожевий)
Опис предмета закупівлі
Набір маркерів текстових (4шт. в упаковці: жовтий, зелений, помаранчевий, рожевий)
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
30
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №11 50 (штуки)
Коректор стрічковий , 20 м
Опис предмета закупівлі
Коректор стрічковий , 20 м
Код ДК 021:2015
30192160-0 - Коректори
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №12 50 (штуки)
Коректор 2 в1 (ручка+пензлик)10 мл
Опис предмета закупівлі
Коректор 2 в1 (ручка+пензлик)10 мл
Код ДК 021:2015
30192160-0 - Коректори
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №13 62 (пачок)
Скріпки 78мм., 50шт., овальні
Опис предмета закупівлі
Скріпки 78мм., 50шт., овальні
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
62
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №14 43 (пачок)
Скріпки прямі з хвилею 50 мм,100 шт.
Опис предмета закупівлі
Скріпки прямі з хвилею 50 мм,100 шт.
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
43
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №15 246 (пачок)
Скріпки 25мм, 100шт.
Опис предмета закупівлі
Скріпки 25мм, 100шт.
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
246
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №16 6 (пачок)
Булавки канцелярські 28 мм, 100шт.
Опис предмета закупівлі
Булавки канцелярські 28 мм, 100шт.
Код ДК 021:2015
30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Кількість
6
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №17 6 (штуки)
Подушка штемпельна 90*50 мм синя
Опис предмета закупівлі
Подушка штемпельна 90*50 мм синя
Код ДК 021:2015
30192111-2 - Штемпельні подушки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №18 31 (штуки)
Штемпельна фарба 28мл синя
Опис предмета закупівлі
Штемпельна фарба 28мл синя
Код ДК 021:2015
30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №19 186 (пачок)
Файл А4 100шт
Опис предмета закупівлі
Файл А4 100шт
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
186
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №20 4 (пачок)
Файли А5 100шт
Опис предмета закупівлі
Файли А5 100шт
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
4
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №21 6 (пачок)
Файл А3 50шт горизонтальні
Опис предмета закупівлі
Файл А3 50шт горизонтальні
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
6
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №22 8 (паковання)
Папір А3 80г/м2, 500л.у пач.
Опис предмета закупівлі
Папір А3 80г/м2, 500л.у пач.
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
8
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №23 15 (штуки)
Степлер № 24
Опис предмета закупівлі
Степлер № 24
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №24 25 (штуки)
Степлер №10, 20арк.
Опис предмета закупівлі
Степлер №10, 20арк.
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №25 236 (паковання)
Скоби №10, 1000шт.
Опис предмета закупівлі
Скоби №10, 1000шт.
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
236
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №26 89 (паковання)
Скоби для степлера №24/6 1000 шт
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6 1000 шт
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
89
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №27 40 (коробка)
Скоби №26/8 1000шт
Опис предмета закупівлі
Скоби №26/8 1000шт
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
40
Одиниця виміру
коробка
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №28 20 (коробка)
Скоби №23/13, 1000шт
Опис предмета закупівлі
Скоби №23/13, 1000шт
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
20
Одиниця виміру
коробка
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №29 365 (штуки)
Олівець чорнографітовий з гумкою
Опис предмета закупівлі
Олівець чорнографітовий з гумкою
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
365
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №30 12 (штуки)
Олівець механічний 0.5 мм
Опис предмета закупівлі
Олівець механічний 0.5 мм
Код ДК 021:2015
30192131-8 - Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №31 52 (пачок)
Грифелі до механічного олівця 0.7 мм (в упаковці 12 шт.)
Опис предмета закупівлі
Грифелі до механічного олівця 0.7 мм (в упаковці 12 шт.)
Код ДК 021:2015
30192132-5 - Змінні грифелі для олівців
Кількість
52
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №32 64 (пачок)
Грифелі до механічного олівця 0.5 мм (в упаковці 12 шт.)
Опис предмета закупівлі
Грифелі до механічного олівця 0.5 мм (в упаковці 12 шт.)
Код ДК 021:2015
30192132-5 - Змінні грифелі для олівців
Кількість
64
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №33 145 (штуки)
Ластик 300/60 білий колір
Опис предмета закупівлі
Ластик 300/60 білий колір
Код ДК 021:2015
30192100-2 - Гумки
Кількість
145
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №34 28 (штуки)
Антистеплер
Опис предмета закупівлі
Антистеплер
Код ДК 021:2015
30197321-2 - Антистеплери
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №35 16 (штуки)
Діркопробивач, 30 аркушів
Опис предмета закупівлі
Діркопробивач, 30 аркушів
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №36 63 (пачок)
Біндер (зажим для паперу) 41 мм (уп.-12 шт.)
Опис предмета закупівлі
Біндер (зажим для паперу) 41 мм (уп.-12 шт.)
Код ДК 021:2015
30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Кількість
63
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №37 58 (пачок)
Біндер (зажим для паперу)19 мм (уп.-12 шт.)
Опис предмета закупівлі
Біндер (зажим для паперу)19 мм (уп.-12 шт.)
Код ДК 021:2015
30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Кількість
58
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №38 30 (штуки)
Канцелярські ножиці 18см
Опис предмета закупівлі
Канцелярські ножиці 18см
Код ДК 021:2015
30197300-9 - Канцелярські ножі, степлери та діро коли
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №39 55 (штуки)
Лінійка пластикова, непрозора 30 см
Опис предмета закупівлі
Лінійка пластикова, непрозора 30 см
Код ДК 021:2015
30192000-1 - Офісне приладдя
Кількість
55
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №40 30 (штуки)
Точилка з контейнером
Опис предмета закупівлі
Точилка з контейнером
Код ДК 021:2015
30192133-2 - Точила для олівців
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №41 30 (штуки)
Ніж канцелярський 18мм
Опис предмета закупівлі
Ніж канцелярський 18мм
Код ДК 021:2015
30197310-2 - Канцелярські ножі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №42 25 (штуки)
Конверт С5
Опис предмета закупівлі
Конверт С5
Код ДК 021:2015
30199230-1 - Конверти
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №43 30 (штуки)
Конверт DL
Опис предмета закупівлі
Конверт DL
Код ДК 021:2015
30199230-1 - Конверти
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №44 3 (штуки)
Шило канцелярське велике
Опис предмета закупівлі
Шило канцелярське велике
Код ДК 021:2015
30192000-1 - Офісне приладдя
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Позиція : №45 100 (штуки)
Скотч 48ммх100м 40мкм прозорий
Опис предмета закупівлі
Скотч 48ммх100м 40мкм прозорий
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:20
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Пропозиція:
340 072.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Пропозиція:
366 981.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСТЕОН"
Пропозиція:
302 324.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
266 068.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ"
Пропозиція:
369 872.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2025 13:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 21:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євтушенко Світлана Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380567664828
Замовник
ЄДРПОУ
02010681
Назва (англійською мовою)
Dnipro State Medical University
Повна назва
Дніпровський державний медичний університет
Повна назва (англійською мовою)
Dnipro State Medical University
Поштовий індекс
49044
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Володимира Вернадського,9
Кваліфікація
Лот № 1 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 21.10.2025 12:11 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 14:21 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
здійснена перевірка тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", код 44812423, що подана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів «Офісне устаткування та приладдя різне», оприлюднених за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-13-000007-a, на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами перевірки встановлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та рішенням уповноваженої особи протокол №ОС-25/129 від 17.10.2025р. було затверджено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією і оприлюднено його в електронній системі закупівель. В результаті ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", код 44812423 виправили невідповідності, виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, визначених у повідомленні про виправлення невідповідностей, але ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", код 44812423 під час виправлення невідповідностей змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо), а саме в графі 17, графі 19 та в графі 41 таблиці, розміщеної в п.3.4 проекту договору замість «Подушка штемпельна 90*50 мм синя» вказав «Подушка штемпельна 90*50 мм», замість «Файл А4 100шт» вказав «Файл А4 100шт Файл А4 100шт» та замість «Ніж канцелярський 18мм» вказав «Ніж канцелярський», отже за результатами перевірки визначено, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", код 44812423 підлягає відхиленню, так як: Абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
21.10.2025 12:11
Повідомлення про рішення
01.10.2025 17:10
Електроний протокол про продовження строку
25.09.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують вивчення, постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, такий строк в цілому має не перевищувати 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
01.10.2025 17:08
Дата кінця розгляду
24.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи протокол № ОС-25/129 від 17.10.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1.Найменування предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне 2.Посилання на відкриті торги: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-13-000007-a 3.Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, код відповідно до ЄДРПОУ, що надав найменшу цінову пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", код 44812423 4.НЕВІДПОВІДНОСТІ: 4.1.Назва оприлюдненого документу, в якому виявлені невідповідності: 10__Проект Договору__Додаток__3.pdf 4.1.1.Перелік виявлених невідповідностей: В поданому учасником проекті договору п.3.4, а саме колонка два даного пункту не відповідає проекту договору викладеному в додатку №3 до тендерної документації та не заповнено п. 12.18. 4.1.2.Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації - Документи, що мають бути подані відповідно до вимог тендерної документації. Учасником1 в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій – графа №10; Додаток №4 до тендерної документації – Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – пункт 38. Додаток №3 до тендерної документації, беручи до уваги примітки, які вказані після даного додатку та сторінку 19 тендерної документації, зокрема пункт 4 інших умов тендерної документації. 4.1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підписаний та заповнений з боку учасника проект договору про закупівлю.
Створено
17.10.2025 16:48
Надати до
18.10.2025 16:48
Період вимог/скарг з 17.11.2025 14:56 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 12:11 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "АСТЕОН", код 42704450 на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Посилання на умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність зазначені в протоколі, а саме: Пункт, розділ тендерної документації або додатку до неї, яким було встановлено вимогу: Додаток №1 до тендерної документації: пункт 5 та пункт 10. Вимога, що була встановлена: Учасник у складі пропозиції надає: Лист з інформацією, у вигляді (формі) Додатку №2 до ТД (або таблицю відповідності/порівняльну таблицю запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника, що вказані в Додатку №2 до ТД, конкретні параметри запропонованого учасниками предмету закупівлі/складових предмету закупівлі або інший(і) документ(и), який(і) повинен(ні) містити вимоги замовника, що вказані в Додатку №2 до ТД, конкретні параметри запропонованого учасниками предмету закупівлі/складових предмету закупівлі (подається обов’язково у разі якщо учасник пропонує еквівалент(и)), та документів, які вимагаються для відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником у Додатку №2 до ТД. Зразки або копії зразків сертифікатів/паспортів якості/аналізу виробника надаються за власної ініціативи учасника або обов’язково (у разі зазначення даної вимоги у Додатку №2 до ТД).; Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю (Проект договору разом з невід’ємною його частиною – Специфікація, викладено в Додатку №3 до тендерної документації). Документ, поданий учасником на виконання вимоги: Інформація про необхідні технічні характеристики!!!(2).pdf Проект договору(2).pdf Невідповідність: В технічній специфікації в п.3 вимога замовника «Стрічка клейка двостороння, прозора.» - товар який пропонує учасник «напівпрозоре неткане полотно».; в п.7 вимога замовника «Ручка кулькова масляна 0,7мм., синій» - товар який пропонує учасник «Ручка кулькова з грипом BM.8100-01 синя» має інший тип чорнил; в п.8 вимога замовника «Стержень масляний до ручки масляної (синій)» - товар який пропоную учасник «Стрижень кульковий 143мм синій ВМ.8000- 01 для 8100 » має інший тип чорнил та іншу довжину стрижня; в п.9 вимога: «Тип чорнила: На водній основі. Запропонований Учасником товар Economix E11608-01 має тип чорнила на спиртовій основі; в п.10 вимога замовника «Тип наконечника:Плоский (для широких ліній)» - товар який пропонує учасник «Клиноподібний пишучий вузол»; в п.16 вимога замовника «Розмір шпильок 28 мм» - товар який пропонує учасник «Довжина 34 мм»; в п.17 вимога замовника «Розмір: 90 мм x 50 мм» - товар який пропонує учасник «Розмір 110х70мм»; в п.18 вимога замовника «Об'єм 28 мл» - товар який пропонує учасник «Об'єм 30 мл»; в п.19 вимога замовника «Формат А4» - товар який пропонує учасник «Формат А4+»; в п.27 вимога замовника «Скоби для степлера №26/8» - товар який пропонує учасник «Скоби №23/8»; в п.33 вимога замовника «Розмір: 31х21х8мм» - товар який пропонує учасник «Розмір 25Х20Х6 мм»; в п.38 вимога замовника «Довжина: 18 см» (180мм) - товар який пропонує учасник «Довжина ножиць 207 мм». Джерелом інформації є технічна специфікація подана учасником на торги та сайт постачальника ak.ua, та Проект договору надано без специфікації, яка є його невід’ємною частиною та повинна містити інформацію про запропонований товар.
Документи кваліфікації
17.11.2025 14:56
Повідомлення про рішення
27.10.2025 15:59
Електроний протокол про продовження строку
21.10.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Здійснюється перевірка тендерної пропозиції ТОВ "АСТЕОН", код 42704450, що подана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів «Офісне устаткування та приладдя різне», оприлюднених за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-13-000007-a, на відповідність вимогам тендерної документації. І, так як, згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме строк для розгляду тендерної пропозиції учасника становить до 27.10.2025 року, але у зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують вивчення, постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, такий строк в цілому має не перевищувати 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 15:56
Дата кінця розгляду
19.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.11.2025 17:51 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 14:56 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", код 38295925 на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Посилання на умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність зазначені в протоколі, а саме: Пункт, розділ тендерної документації або додатку до неї, яким було встановлено вимогу: Додаток №1 до тендерної документації: пункт 5 та пункт 10. Вимога, що була встановлена: Учасник у складі пропозиції надає: Лист з інформацією, у вигляді (формі) Додатку №2 до ТД (або таблицю відповідності/порівняльну таблицю запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника, що вказані в Додатку №2 до ТД, конкретні параметри запропонованого учасниками предмету закупівлі/складових предмету закупівлі або інший(і) документ(и), який(і) повинен(ні) містити вимоги замовника, що вказані в Додатку №2 до ТД, конкретні параметри запропонованого учасниками предмету закупівлі/складових предмету закупівлі (подається обов’язково у разі якщо учасник пропонує еквівалент(и)), та документів, які вимагаються для відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником у Додатку №2 до ТД. Зразки або копії зразків сертифікатів/паспортів якості/аналізу виробника надаються за власної ініціативи учасника або обов’язково (у разі зазначення даної вимоги у Додатку №2 до ТД).; Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю (Проект договору разом з невід’ємною його частиною – Специфікація, викладено в Додатку №3 до тендерної документації). Документ, поданий учасником на виконання вимоги: Додаток 2 учасник.pdf Додаток 3 проєкт договору.pdf Невідповідність: В технічній специфікації в п.9 вимога замовника «Тип чорнила: На водній основі. Запропонований Учасником товар «Маркер перманентний 1- 3мм, чорний колір Торгова марка: ECONOMIX», відповідно до інформації оприлюдненої на сайті офіційного представника виробника в Україні - https://officea4.com.ua/ua/pismennye-prinadlezhnosti/markery-permanentnye/marker-permanentnyj-ekonomiks-1-3-mm-chornyj-sht є на спиртовій основі; в п.10 вимога замовника «Тип наконечника: Плоский (для широких ліній)», запропонований учасником товар «Набір маркерів текстових (4шт. в упаковці: жовтий, зелений, помаранчевий, рожевий) Торгова марка: BUROMAX» має тип наконечника клиноподібний (Джерелом інформації є сайт виробника: https://buromax.kiev.ua/ua/nabir-z-4h-tekst-markeriv-zhovt-zel-rozh-pomaranch-jobmax-2-4-mm-vodna-osnova-8884497/?option=244805&gad_campaignid=12612287461); в п.33 вимога замовника «Розмір: 31/21/8 мм», запропонований учасником товар «Ластик 300/60 білий колір Торгова марка: KOH-I-NOOR» - розмір: 32х21х7 мм (Джерелом інформації є сайт офіційного представника виробника в Україні: https://office-mix.com.ua/ua/lastik-30060-koh-i-noor/ ).
Документи кваліфікації
24.11.2025 17:51
Повідомлення про рішення
21.11.2025 16:14
Електроний протокол про продовження строку
17.11.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Здійснюється перевірка тендерної пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", код 38295925, що подана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів «Офісне устаткування та приладдя різне», оприлюднених за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-13-000007-a, на відповідність вимогам тендерної документації. І, так як, згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме строк для розгляду тендерної пропозиції учасника становить до 21.11.2025 року, але у зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують вивчення, постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, такий строк в цілому має не перевищувати 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
21.11.2025 16:13
Дата кінця розгляду
16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 17:51 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 17:01
Електроний протокол про продовження строку
24.11.2025 17:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2025 00:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження терміну розгляду, задля недопущення порушення законодавства в частині термінів розгляду пропозиції учасника, так як останнім днем розгляду є 28.11.2025р., беручи до уваги надходження скарги
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 16:59
Дата кінця розгляду
23.12.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
395 296.88 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний медичний університет
Контактний телефон:
+380567664828
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
395 296.88 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний медичний університет
Контактний телефон:
+380567664828
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності