Закупівля 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та тонер-картриджі до друкуючих пристроїв) від Координаційний центр з надання правничої допомоги.
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та тонер-картриджі до друкуючих пристроїв)
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та тонер-картриджі до друкуючих пристроїв)предмет закупівлі визначено із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та тонер-картриджі до друкуючих пристроїв), предмет закупівлі визначено із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійсненне відповідно до проведеного моніторингу цін шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро».
За даною процедурою закупівлі планується закупівля витратного ресурсу до друкуючих пристроїв (Картриджі та тонер-картриджі до друкуючих пристроїв) у кількості 42 штуки на загальну суму 177 392,00 грн (сто сімдесят сім тисяч триста дев’яносто дві гривні, 00 копійок), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України.
Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та тонер-картриджі до друкуючих пристроїв), предмет закупівлі визначено із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Для оперативної заміни картриджів та непрацездатних комплектуючих матеріалів в друкуючих пристроях Координаційного центру з надання правничої допомоги, з метою підтримки працездатності периферійних пристроїв необхідно провести закупівлю картриджів та комплектуючих матеріалів для друкуючих пристроїв загальною кількістю 42 штуки, а саме:
№ п/п Найменування товару, тип та марка Од. виміру Кількість
1 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® B7025 MFP, Black Toner, 106R03396* шт. 3
2 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® B7025 MFP, Drum Cartridge, 113R00779* шт. 2
3 Витратний ресурс Xerox VL 7025/7030/7035 Fuser (Black and Color), 115R00115* шт. 1
4 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® B7025 MFP, комплект роликів подачі, CET511007* шт. 1
5 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® C7025 MFP, Cyan Toner (C), 106R03748* шт. 1
6 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® C7025 MFP, Magenta Toner (M), 106R03747* шт. 6
7 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® C7025 MFP, Black Toner (K), 106R03745* шт. 4
8 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® C7025 MFP, waste cartridge, 115R00128* шт. 4
9 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® C7025 MFP, комплект роликів подачі, 604K56080* шт. 1
10 Витратний ресурс Xerox® WorkCentre® 3225, Dual Pack Toner Cartridge, 106R02782* шт. 2
11 Витратний ресурс Xerox® WorkCentre® 7225, Cyan Toner (C), 006R01464* шт. 1
12 Витратний ресурс Xerox® WorkCentre® 7225, Black Toner (K), 006R01461* шт. 1
13 Витратний ресурс Xerox® WorkCentre® 7225, waste cartridge, 008R1389* шт. 2
14 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® B415 MFP, Black 25K Toner (K), 006R04730* шт. 2
15 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® B415 MFP, Drum Unit, 013R00702* шт. 1
16 Витратний ресурс UTAX PK-1011 (15K) 1TO2RY0UT0* 4
17 Витратний ресурс HP 1022 (Q2612A)* 3
18 Витратний ресурс HP LaserJet P1606, P1606dn TENDERLINE 78A Black TL-CE278A* 2
19 Витратний ресурс Xerox® VersaLink® C7025 MFP, вузол проявки Black, 607K07290* 1
Товар має бути оригінальним. Ця вимога обумовлена необхідністю мінімізації ризику отримання неякісних картриджів та/або комплектуючих, що можуть призвести до виходу з ладу/прискорення зношення відповідного обладнання Замовника.
Товар повинен відповідати діючим технічним вимогам виробника;
Товар має бути новим, якісним, оригінальним, таким що не використовувався, не заправлявся і не відновлювався, упакованим та поставлятися згідно зазначених PART номерів в оригінальній одинарній упаковці, на якій буде зазначатися: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання, правила користування;
Строк гарантії на товар повинен становити не менше 12 місяців з дня поставки товару;
Поставка товару буде здійснюватися на склад замовника на умовах DDP (постачання з оплатою мита), відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс-2010», за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців,73, після укладання договору за проведеною закупівлею з 01.10.2025 по 31.10.2025.
Упаковка повинна забезпечувати захист товару від усіляких ушкоджень при його завантаженні/розвантажені, перевезенні з урахуванням можливих перевантажень і тривалого збереження.
Приймання товару проводиться при наявності товаросупроводжуючих документів: видаткової накладної та копії документів, що підтверджують якість товару.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за Товар буде здійснюватися з урахуванням плану асигнувань протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання документів наданих за умовами договору, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 23:51
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням:
? найменування контрагента,
? предмету договору,
? номеру та дати укладення договору;
? контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);
? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
Приклад довідки знаходиться в розділі VII тендерної документації.
1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (У випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів).
Якщо учасник в довідці зазначає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору укладеного із замовником то йому подавати Позитивний лист-відгук від контрагента зазначений вище в пункті 1.2. не потрібно
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснена поставка картриджів та/або тонер-картриджів до друкуючих пристроїв.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 23:51
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі