Показати схожі тендери

Закупівля Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-012925-a
Id Tender 1901e8e74b0e41b5817c29fbc1eb321c
План UA-P-2025-09-12-015235-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 18:07
Остання зміна 13.10.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 871 319 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 18:07 до 24.09.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 18:07
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 18:07
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 23:59
до 03.10.2025 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 16:45
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2025 16:45
до 13.10.2025 16:14
Період уточнень
з 12.09.2025 18:07 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 18:07 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 23:59 до 03.10.2025 16:45
Період кваліфікації
з 24.09.2025 23:59 до 03.10.2025 16:45
Основні параметри
Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 871 319 грн.
Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка)
Назва предмета закупівлі
Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка)
Очікувана вартість
4 871 319 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24356,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
146 139
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Код ДК 021:2015
39143116-2 - Дитячі ліжка
Кількість
327
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника відповідно до Дислокації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРИНИЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
4 871 319 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка)
Період вимог/скарг з 03.10.2025 16:45 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 23:59 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 16:45
Довідка НАЗК
03.10.2025 16:45
Повідомлення про рішення
01.10.2025 12:10
Електроний протокол про продовження строку
25.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 18:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 18:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника № 15 від 01.10.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка). 2.2. Кількість: 327 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника відповідно до Дислокації. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.12.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12.09.2025, UA-2025-09-12-012925-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Фізична особа-підприємець КРИНИЦЬКИЙ Дмитро Олександрович 5.2. Код ЄДРПОУ/РНОКПП: 3829603835. 5.3. Місцезнаходження: Юридична адреса: Україна, 79037, Львівська область, місто Львів, вулиця Чигиринська, будинок 31, квартира 15. Фактична адреса: місто Дніпро, вулиця Лоцманська станція, будинок 20, тел. +38(099) 364 03 39, e-mail: [email protected] 5.4. Ціна пропозиції: 4 871 319,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 4 871 319,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 01.10.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.10.2025 12:10
Дата кінця розгляду
23.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 02.10.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015 39143116-2 Дитячі ліжка). 2.2. Кількість: 327 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника відповідно до Дислокації. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.12.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12.09.2025, UA-2025-09-12-012925-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання Особливих вимог Додатку 4 до документації «Інформація про необхідіні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_нова редакція», яким передбачено що «…у складі тендерної пропозиції Учасник в обов’язковому порядку надає завірені уповноваженою особою копії протоколу випробувань крайки ПВХ, ЛДСП на питому активність радіонуклідів відповідно до НРБУ-97, виданий компетентною випробувальною лабораторією/центром, акредитованою Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025 в сфері радіометричного контролю; протоколу випробувань ЛДСП на встановлення масової частки формальдегіду та фенолу відповідно до ДСанПіН 8.2.1-181-2012, про що повинно бути зазначено у протоколі, виданий випробувальною лабораторією/центром, акредитованою Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025…» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано протоколи випробувань крайки ПВХ, ЛДСП на питому активність радіонуклідів та протоколи випробувань ЛДСП на встановлення масової частки формальдегіду та фенолу, які не завірені уповноваженою особою – надати завірені уповноваженою особою учасника перелічені копії документів. 5.2. - на підтвердження Особливих вимог Додатку 4 до документації «Інформація про необхідіні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_нова редакція» щодо вимог «…виданий компетентною випробувальною лабораторією/центром, акредитованою Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025…» учасником в складі тендерної пропозиції надано Атестат про акредитацію, завірений ФОП Покуліта В.М. а не учасником закупівлі, чим недотримано вимоги тендерної документації – надати завірений уповноваженою особою учасника документ. 5.3. - в недотримання Особливих вимог Додатку 4 до документації «Інформація про необхідіні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_нова редакція», яким передбачено що «…у складі тендерної пропозиції Учасник в обов’язковому порядку надає завірені уповноваженою особою копії … сертифікату відповідності запропонованого товару ДСТУ ГОСТ 22046:2004, виданий уповноваженим на це органом з сертифікації/оцінки відповідності…» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності з додатком, який не завірений уповноваженою особою, чим недотримано вимоги тендерної документації - надати завірений уповноваженою особою учасника документ. 5.4. - в недотримання Особливих вимог Додатку 4 до документації «Інформація про необхідіні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_нова редакція», яким передбачено що «…у складі тендерної пропозиції Учасник в обов’язковому порядку надає «…завірену уповноваженою особою копію чинного на момент подання пропозиції і протягом дії Договору сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який було видано на підприємство учасника або виробника…», «…надає завірену уповноваженою особою копію сертифікату відповідності системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. Для підтвердження учасник повинен надати чинний на момент подання пропозиції і протягом дії Договору сертифікат, який було видано на підприємство учасника або виробника…» та «…надає завірену уповноваженою особою копію чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання вимогам ДСТУ ISO 28000:2008, який було видано на підприємство учасника або виробника…», Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано перелічені сертифікати, видані на ім?я виробника не завірені уповноваженою особою, що не відповідає вимогам тендерної документації - надати завірені уповноваженою особою учасника перелічені копії документів.
Створено
02.10.2025 14:15
Надати до
03.10.2025 14:15
Договір
UA-2025-09-12-012925-a-c1
Підписаний і діє
Номер
013-МК25
4 871 319 грн.
4 871 319 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
327 (штуки)
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Номенклатура
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Кількість
327
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КРИНИЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КРИНИЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3829603835

Інформація про підписанта

IBAN
UA978201720344220041000095804
ПІБ підписанта
Файдор Володимир Володимирович
Посада підписанта
начальник відділу матеріально-технічного забезпечення при департаменті гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Діє на підставі
наказу
Номер телефону
+380567446314
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 16:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 871 319 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 871 319 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності