Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.) від МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-12-012895-a
Id Tender 4c8dfb4920cc43beab4460076672c2d0
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 18:01
Остання зміна 17.10.2025 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 097 782 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 13:00 до 23.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 18:00
до 18.09.2025 11:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 14:50
до 01.10.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 11:49
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.10.2025 11:49
до 17.10.2025 11:46
Період уточнень
з 12.09.2025 18:00 до 18.09.2025 11:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 14:50 до 01.10.2025 11:49
Період кваліфікації
з 24.09.2025 14:50 до 01.10.2025 11:49
Основні параметри
«Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 097 782 грн.
«Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)
Очікувана вартість
9 097 782 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45488,91
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
45 400
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 14:27
Закінчення аукціону
24.09.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Полтавська область
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Пропозиція:
9 093 248.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОКТОГРАМА"
Пропозиція:
9 096 764.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2025 14:27
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Євтушенко
Електронна пошта
Телефон
+380661480423
Замовник
ЄДРПОУ
14323563
Повна назва
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)
Період вимог/скарг з 01.10.2025 11:49 по 04.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 14:50 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 11:49
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-09-12-012895-a-a1
Підписаний і діє
Номер
512
9 093 248.98 грн.
7 577 707.48 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.»
Номенклатура
«Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
7 577 707.48
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323563

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41363172

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000165
Дата створення проекту
08.10.2025 17:42
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 18:42
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 292-78-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2025 № 290 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2025 № 290 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-09-12-012895-a 12.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 18:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-09-12-012895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі? 2. Відповідно вимог пункту 1.2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: ло складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, як: головний інженер та виконавець робіт, які мають IV групу з електробезпеки до 1000 В, та які пройшли навчання та виявили потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки. На підтвердження володіння відповідними знаннями надати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Прошу надати інформацію з зазначенням назви файлу, дати та номеру документу, щодо підтвердження виконання Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ" вищевказаної вимоги Замовника, щодо проходження головним інженером та виконавцем робіт Учасника навчання законодавчих актів з: «Загальний курс з питань охорони праці». 3. Відповідно вимог пункту 12 частини 3 статті 14 Закону вказано, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-09-12-012895-a в графі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» вказано :відсутні. Проте, в пункті 12 ОГОЛОШЕННЯ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема, вказано, що Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 1 % (один відсоток) вартості (ціни) договору. В частині 7 статті 14 Закону вказано, що Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Надайте пояснення з приводу вищевказаного. Повідомляємо, що у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.10.2025 14:13
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 14:13
-
Відповідь
Надання пояснень на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі? Розмір витрат предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 було визначено на підставі розробленої проектної документації, що підтверджується позитивним експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 03/2170-09/25 від 03 вересня 2025. Уся необхідна документація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості містяться на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:7557-9460-5021-7691 https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3707557086847042695/optype=6. 2. Відповідно вимог пункту 1.2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: до складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, як: головний інженер та виконавець робіт, які мають IV групу з електробезпеки до 1000 В, та які пройшли навчання та виявили потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки. На підтвердження володіння відповідними знаннями надати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Прошу надати інформацію з зазначенням назви файлу, дати та номеру документу, щодо підтвердження виконання Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ" вищевказаної вимоги Замовника, щодо проходження головним інженером та виконавцем робіт Учасника навчання законодавчих актів з: «Загальний курс з питань охорони праці». Проходження головним інженером та виконавцем робіт Учасника навчання законодавчих актів з: «Загальний курс з питань охорони праці» підтверджено файлі: Охорона праці.rar від 19.09.2025 протокол та посвідчення ОП.pdf (№20 та 26 протоколу та 2 та 8 посвідчення за ліком (директор і головний інженер це одна людина - Накази про прийняття працівників Благострой (1).pdf 5 та 6 за ліком 3. Відповідно вимог пункту 12 частини 3 статті 14 Закону вказано, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-09-12-012895-a в графі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» вказано :відсутні. Проте, в пункті 12 ОГОЛОШЕННЯ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, зокрема, вказано, що Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 1 % (один відсоток) вартості (ціни) договору. В ОГОЛОШЕННІ UA-2025-09-12-012895-a всі електронні поля розділу «Забезпечення виконання договору про закупівлю» заповнені та інформація в них співпадає з вимогами пункту 12 Оголошення (Оголошення СЗ реконструкція кіноапаратної.docx). Тому пункт 12 частини 3 статті 14 Закону виконано (скрін з Прозоро додається).
Рішеня
13.10.2025 16:40
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-09-12-012895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Згідно пункту 10 ОГОЛОШЕННЯ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель: Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому є твердою. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ Настанови з визначення вартості будівництва та з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та інших витрат Учасника. У пункті 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва зокрема вказано, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню: «Визначена згідно з__». У складі пропозиції учасника ТОВ "СК БЛАГОСТРОЙ" міститься Договірна ціна (файл ЗКР+ДЦ+ПЗ+ЛК+ПВР+ЗВВ.pdf) без зазначення інформації «Визначена згідно з__». З яких причин Замовником не встановлено невідповідності в інформації, поданій ТОВ "СК БЛАГОСТРОЙ"? 2. Пунктом 13 Оголошення передбачена необхідність надати у складі тендерної пропозиції Чинний дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником надані декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 29.01.2019 та від 08.08.2023 (файли Декларація відповідності МТБ Благострой.pdf, декларация МТБ.PDF), в яких вказано місцезнаходження юридичної особи : 69076, Запорізька обл, м. Запоріжжя, вул.Новобудов., будинок 3, квартира 506. Одночасно, відповідно до Довідки відомості про підприємство від 18.09.2025 вих №1/01, поданої Учасником ТОВ "СК БЛАГОСТРОЙ" в складі пропозиції, вказано, що юридична адреса, поштова або фактична адреса; Україна, 02002, м.Київ, вул. Сверстюка Євгена, буд. 11. Згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок №1107), визначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. До відомостей, передбачених формою декларації (додаток 8 до Порядку №1107), у частині «Відомості про роботодавця», належать, зокрема, місцезнаходження. З яких причин Замовником не встановлено невідповідності в інформації, поданій ТОВ "СК БЛАГОСТРОЙ"? Повідомляємо, що у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.10.2025 14:15
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 14:16
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція кіноапаратної (літер Ч-1) розташованої на території Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: адреса прихована на час дії військового стану.» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-09-12-012895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Згідно зі статтею 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. В Додатку №4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору № 512 від 15.10.2025 відсутня вартість транспортування по позиціям 61, 73, 120, 121,145,159,227 та заготівельно-складські витрати по позиціям 120,121,145,192,194. Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. 2. Згідно пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Замовником оприлюднено Додаток 3 (План фінансування) до Договору № 512 від 15.10.2025, згідно якого вказано суму фінансування у 2025 році та суму фінансування у 2026 році, проте не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. Повідомляємо, що у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.10.2025 16:31
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 16:33
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) виконується згідно Настанови з визначення вартості будівництва (надалі - Настанова). Відповідно до частини 3 пункту 5.1 Настанови: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.» Частиною 4 пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.» Пунктом 5.2 Настанови, визначено наступне: «5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.» З огляду, на Додаток 30 до Настанови слід дійти висновку, що обов’язкові для заповнення поля законодавцем виокремлено підкреслюванням місця для внесення інформації, що передбачає їх заповнення, а поле «Визначена згідно з__» таким чином не виокремлено законодавцем, тобто не обов’язково для заповнення. 2. Підстави для втрати чинності та строки дії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (Декларація МТБ) чинним законодавством прямо не регламентовані, це означає, що вона залишається чинною доти, доки не виникнуть підстави для її анулювання або якщо суб'єкт господарювання добровільно не відмовиться від неї. А це означає в свою чергу, що Декларація МТБ може втратити чинність коли: якщо під час перевірок виявиться, що матеріально-технічна база не відповідає вимогам законодавства; якщо зміни в законодавстві роблять декларацію недійсною; суб'єкт господарювання може добровільно відмовитися від Декларації МТБ, якщо більше не бажає здійснювати діяльність, яка потребує її наявності. З огляду на вище викладене Декларації які надав Учасник є чинні. Частина 8 статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» каже, що зміна найменування та місцезнаходження юридичної особи або прізвища, імені, по батькові та місця проживання фізичної особи-підприємця не є підставами для переоформлення документа дозвільного характеру, тож зміна адреси не робить Декларацію МТБ «не чинною». В п. 13 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощенної закупівлі вказано: Чинний дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Учасник надав сканкопії чинних Декларацій МТБ, тому виконав вимогу Оголошення.
Рішеня
21.10.2025 16:55
Замовник
Документи повідомлення
21.10.2025 16:57
-
Відповідь
Надання пояснень на запит
1.У відповідь на питання, що згідно зі статтею 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. В Додатку №4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору № 512 від 15.10.2025 відсутня вартість транспортування по позиціям 61, 73, 120, 121,145,159,227 та заготівельно-складські витрати по позиціям 120,121,145,192,194- надаємо інформацію "Обгрунтування щодо заповнення інформації по вартості транспортування та заготівельно-складських витрати" у прикріпленому файлі. 2. Надаємо пояснення щодо плану фінансування: Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Загальні умови) визначає порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об`єкта будівництва. Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника. Пунктом 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов передбачені істотні умови договору підряду, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта). Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 розроблені методичні Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві із врахуванням положень Загальних умов для надання практичної допомоги учасникам договірних відносин. Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві, а також процедуру їх складання. Додатки до договору конкретизують умови, визначені текстом договору, узгоджуються сторонами та є невід`ємною складовою договору Відповідно до Загальних умов обов`язковими додатками до договору визначено договірна ціна, календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва, підготовка проектів яких здійснюється або в процесі укладення договору, або, якщо на цьому етапі відсутня необхідна інформація, після укладення договору. Пунктом 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об`єкта)» передбачено, що фінансування робіт (будівництва об`єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід`ємною частиною договору підряду. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному умовами договору. Замовником укладено Договір № 512 від 15.10.2025 (далі – Договір), який містить план фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору. Відповідно до п. 3.1.10. Договору- Вносити зміни та уточнення показників до планів фінансування на поточний рік після надходження або уточнення документів та рішень від головного розпорядника бюджетних коштів, які впливають на показники планів графіків виконання робіт, про що повідомляти Підрядника за 10 (Десять) днів до моменту внесення вказаних змін. Слід зазначити, що згідно п.9.3. Договору-Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних Робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 (Двадцятого) числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 (Десяти) робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Зважаючи на умови передачі Підряднику за актом приймання-передачі будівельного майданчика (фронту робіт) та наявних кошторисних призначень можливість фінансування на поточний рік можлива тільки на один місяць 2025 року. Також, зважаючи на те, що відповідно до ч. 15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»- Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів та зважаючи на виконання вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 27.06.2025 № 436 «Про забезпечення ефективного використання державних коштів при здійсненні закупівель» з метою уникнення порушення закупівельного законодавства в частині термінів підписання та оприлюднення Договору було укладено та оприлюднено План фінансування (Додаток № 3 до Договору). На даний час проходить підготовка укладання додаткової угоди з Підрядником в частині конкретизації до плану фінансування на поточний рік з урахуванням наявних кошторисних призначень, коштів та обсягів виконаних робіт.
Рішеня
24.10.2025 16:44
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 097 782 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380661480423
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 097 782 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380661480423
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності