Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб). від Північне квартирно-експлуатаційне управління.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-012758-a
Id Tender d7e657f0a2da46ddb488c3a2e272c85f
План UA-P-2025-09-12-015560-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 17:31
Остання зміна 08.10.2025 15:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 339 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 17:30 до 20.09.2025 17:30
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 17:30
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 17:30
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 13:07
до 29.09.2025 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 11:40
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 11:40
до 08.10.2025 15:31
Період уточнень
з 12.09.2025 17:30 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 17:30 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 13:07 до 29.09.2025 11:40
Період кваліфікації
з 22.09.2025 13:07 до 29.09.2025 11:40
Основні параметри
Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 339 500 грн.
Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
Назва предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
Очікувана вартість
4 339 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43395,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 185
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 12:44
Закінчення аукціону
22.09.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
1 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 17:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА
Пропозиція:
3 856 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ"
Пропозиція:
3 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевченко Наталія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380957475247
Замовник
ЄДРПОУ
26642345
Повна назва
Північне квартирно-експлуатаційне управління
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
місто Чернігів
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
Період вимог/скарг з 29.09.2025 11:40 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 13:07 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 11:41
Довідка НАЗК
29.09.2025 11:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.09.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 17:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Абзац другий підпункт 4.3 пункт 4 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників « У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ? ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів або ? нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: ? договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або ? рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.». ? 2) Підпункт 4.5 пункт 4 Додатка 1 до тендерної документації визначено «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації ». Учасником на виконання вимоги у складі тендерної пропозиції ненадано інформації « лист- роз’яснення в довільній формі » ( підпункт 4.6 Додатку 1), а також на завантажені документи в електрону систему закупівель Учасник наклав Удосконалений електронний підпис (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - Лист - роз’яснення в довільній формі чи передавалися чи не передавалися активи Учасника в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - Підписати тендерну пропозицію Учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
23.09.2025 11:51
Надати до
24.09.2025 11:51
Договір
UA-2025-09-12-012758-a-a1
Завершився
Номер
№ 10
3 856 000 грн.
3 856 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
152 440.53
Сума оплати за договором без ПДВ
152 440.53
Причина припинення договору
На виконання вимог висновку Управління Північного офісу Держаудитслужба в Чернігівський області.
Номенклатура
1 500 (метри кубічні)
Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
Номенклатура
Деревина дров'яна непромислового використання,1 група (граб,ясен,дуб).
Кількість
1 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Північне квартирно-експлуатаційне управління
Повна назва
Північне квартирно-експлуатаційне управління
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26642345

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА
Повна назва
Фізична особа-підприємець ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1997809802

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA573077700000026007711222334
ПІБ підписанта
Цінченко Віра Григорівна
Посада підписанта
ФОП
Діє на підставі
Виписки
Номер телефону
+380955809220
Електронна пошта
Документи договору
08.10.2025 15:27
Підписаний договір
08.10.2025 15:31
Повідомлення про договір
Заходи для припинення договору
11.11.2025 10:18
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-14-000041
Дата створення проекту
14.10.2025 14:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.10.2025 15:45
Дата публікації висновку про результати
04.11.2025 16:37
Дата завершення усунення порушень
19.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 14.10.2025 № 68-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-09-12-012758-a 12.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
14.10.2025 15:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Північного квартирно-експлуатаційне управління (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2025 № 87 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА, вимога про усунення невідповідностей до 11:51 год. 24.09.2025, протокол від 29.09.2025 № 115 щодо визначення ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 29.09.2025, договір про закупівлю від 08.10.2025 № 10, укладений Замовником з ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 31.10.2025 та 03.11.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 11:51 год 24 вересня 2025 року. Згідно з вимогою про усунення невідповідностей Замовником зазначено: «…Підписати тендерну пропозицію Учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Проте, у ході моніторингу встановлено, що за результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА протягом 24 годин на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже не підписано тендерну пропозицію Учасника кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей, не відхилено пропозицію учасника ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, 29.09.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Як наслідок, 08.10.2025 Замовником було укладено Договір з ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА. У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує вищевикладені факти. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на перший запит Управління від 15.10.2025 Замовником надано 03.11.2025, тобто на 13-й робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Цивільного кодексу України та норм чинного законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Дата висновку
04.11.2025 00:00
Дата публікації
04.11.2025 16:37
Документи висновку
04.11.2025 16:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Північне квартирно-експлуатаційне управління усунуло виявлені порушення законодавства у сфері закупівель, шляхом припинення зобов'язань за договором № 10 від 08.10.2025 року (Додаткова угода 1 припинення його дії, за згодою сторін)
Дата публікації
11.11.2025 10:33
Документи інформації про усунення порушення
11.11.2025 10:36
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
12.11.2025 11:02
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
12.11.2025 11:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров'яна непромислового використання, 1 група (граб, ясен, дуб)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 4 339 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-12-012758-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.10.2025 14:51
Орган перевірки
21.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 14:51
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров'яна непромислового використання, 1 група (граб, ясен, дуб)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 4 339 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-12-012758-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договорут про закупівлю від 08.10.2025 № 10, укладеного Замовником з ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА, з підтверджуючими документами. 4. Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА на підставі абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі:… не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), який, протягом 24 годин на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, не підписав тендерну пропозицію Учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП) . У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.10.2025 17:00
Орган перевірки
04.11.2025 00:00
Документи повідомлення
29.10.2025 17:00
-
Відповідь
Пояснення на запит щодо закупівлі деревини паливної
Пояснення на запит щодо закупівлі деревини паливної Надаю відповідь на Ваш повторний запит щодо закупівлі Деревини дров’яної непромислового використання, 1 група (граб, ясен, дуб); за кодом ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (далі Деревина дров’яна) UA -2025-09-12-012758-a, надаю наступні пояснення: На Ваш попередній запит про надання пояснень від 2025-10-15 своєчасно не було надано відповіді у зв’язку з тим, що на обліковий запис (офіційна електронна пошта уповноваженої особи) неодноразово було здійснено хакерські атаки. Повідомлення не відобразилося в електронній пошті уповноваженої особи. Фахівцями відділу служби захисту інформації в автоматизованих системах (кібербезпека) були проведенні профілактичні та відновлювальні роботи, обліковий запис було відновлено 29.10.2025 року. Після цього вся вхідна інформація на пошті відобразилася.(Лист від центру кібернетичної безпеки ІТС) 1. Деревина дров’яна закуповується згідно потреби Квартирно -експлуатаційного відділу м. Полтава (далі КЕВ м. Полтава) у котельному паливі, відповідно до заявки начальника паливної групи КЕВ м. Полтава та рапорту начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Північного квартирна-експлуатаційного управління (далі ПКЕУ). З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, було проведено маркетингове дослідження вартості деревини дров’яної методом порівняння ринкових цін на момент оголошення закупівлі (аналіз ринку предмету закупівлі). Потенційним представникам (учасникам ринку) лісової галузі були надіслані офіційні листи-запити (дві комерційні пропозиції), одна комерційна пропозиція взята із системи електронних закупівель «Прозорро» щодо надання комерційних пропозицій вартості 1м? деревини дров’яної 1 групи (протокол 16 від 11.09.2025 року про проведення маркетингового (цінового) дослідження ринку). На основі отриманих цінових пропозицій і виділених Центральним управлінням інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України бюджетних асигнувань, було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, яка склала 4 339 500,00 грн з ПДВ. Деревина дров’яна закуповується відповідно до ТТУ 165.1-0994207-055:2018 (1 група). 2. Офіційна сторінка вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://mod.gov.ua. 3. Договір № 10 від 08.10.2025 в процесі виконання. Станом на 30.10.2025 поставлено 59,3 м3 (ТТН № 100.1 від 28.10.2025 р; ТТН № 100.2 від 28.10.2025 р; ТТН № 100.3 від 28.10.2025) 4. ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА 23 вересня 2025 року в телефонному режимі, а потім 24 жовтня 2025 року листом повідомила, що у зв’язку з затяжними повітряними тривогами не вийшло переоформити електронний підпис згідно вимоги тендерної документації, бо акредитовані центри сертифікації ключів не працюють під час повітряних тривог. Враховуючи ситуацію, яка склалася в країні та найменшу цінову пропозицію деревини у ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА, керівництвом Північного квартирно--експлуатаційного управління Командування Сил логістики Збройних Сил України було прийнято рішення - визнати ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА переможцем закупівлі UA -2025-09-12-012758-a. Дане рішення було прийнято для своєчасного забезпечення військових частин та установ, які знаходяться у зоні відповідальності Північного КЕУ деревиною паливною.
Рішеня
31.10.2025 16:14
Замовник
Відповідь
Пояснення на запит
Надаю відповідь на запит щодо закупівлі Деревини дров’яної непромислового використання, 1 група (граб, ясен, дуб); за кодом ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (далі Деревина дров’яна) UA -2025-09-12-012758-a, надаю наступні пояснення: На Ваш попередній запит про надання пояснень від 2025-10-15 своєчасно не було надано відповіді у зв’язку з тим, що на обліковий запис (офіційна електронна пошта уповноваженої особи) неодноразово було здійснено хакерські атаки. Повідомлення не відобразилося в електронній пошті уповноваженої особи. Фахівцями відділу служби захисту інформації в автоматизованих системах (кібербезпека) були проведенні профілактичні та відновлювальні роботи, обліковий запис було відновлено 29.10.2025 року. Після цього вся вхідна інформація на пошті відобразилася.(Лист від центру кібернетичної безпеки ІТС) 1. Деревина дров’яна закуповується згідно потреби Квартирно -експлуатаційного відділу м. Полтава (далі КЕВ м. Полтава) у котельному паливі, відповідно до заявки начальника паливної групи КЕВ м. Полтава та рапорту начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Північного квартирна-експлуатаційного управління (далі ПКЕУ). З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, було проведено маркетингове дослідження вартості деревини дров’яної методом порівняння ринкових цін на момент оголошення закупівлі (аналіз ринку предмету закупівлі). Потенційним представникам (учасникам ринку) лісової галузі були надіслані офіційні листи-запити (дві комерційні пропозиції), одна комерційна пропозиція взята із системи електронних закупівель «Прозорро» щодо надання комерційних пропозицій вартості 1м? деревини дров’яної 1 групи (протокол 16 від 11.09.2025 року про проведення маркетингового (цінового) дослідження ринку). На основі отриманих цінових пропозицій і виділених Центральним управлінням інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України бюджетних асигнувань, було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, яка склала 4 339 500,00 грн з ПДВ. Деревина дров’яна закуповується відповідно до ТТУ 165.1-0994207-055:2018 (1 група). 2. Офіційна сторінка вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://mod.gov.ua. 3. Договір № 10 від 08.10.2025 в процесі виконання. Станом на 30.10.2025 поставлено 59,3 м3 (ТТН № 100.1 від 28.10.2025 р; ТТН № 100.2 від 28.10.2025 р; ТТН № 100.3 від 28.10.2025) 4. ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА 23 вересня 2025 року в телефонному режимі, а потім 24 жовтня 2025 року листом повідомила, що у зв’язку з затяжними повітряними тривогами не вийшло переоформити електронний підпис згідно вимоги тендерної документації, бо акредитовані центри сертифікації ключів не працюють під час повітряних тривог. Враховуючи ситуацію, яка склалася в країні та найменшу цінову пропозицію деревини у ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА, керівництвом Північного квартирно--експлуатаційного управління Командування Сил логістики Збройних Сил України було прийнято рішення - визнати ФОП ЦІНЧЕНКО ВІРА ГРИГОРІЇВНА переможцем закупівлі UA -2025-09-12-012758-a. Дане рішення було прийнято для своєчасного забезпечення військових частин та установ, які знаходяться у зоні відповідальності Північного КЕУ деревиною паливною. Документи
Рішеня
03.11.2025 16:20
Замовник
Документи повідомлення
03.11.2025 16:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 339 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 17:30
Замовник:
Північне квартирно-експлуатаційне управління
Контактний телефон:
+380957475247
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 339 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 17:30
Замовник:
Північне квартирно-експлуатаційне управління
Контактний телефон:
+380957475247
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності