Показати схожі тендери
Закупівля ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка від ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-012273-a
Id Tender aa9fe70fcb754ec4b620c42440e9f27b
План UA-P-2025-09-12-014036-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 16:50
Остання зміна 02.10.2025 09:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 663 520.06 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 16:49 до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 16:49
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 16:49
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.09.2025 00:00
до 23.09.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 13:40
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.09.2025 13:40
до 02.10.2025 09:56
Період уточнень
з 12.09.2025 16:49 до 18.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 16:49 до 18.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.09.2025 00:00 до 23.09.2025 13:40
Період кваліфікації
з 21.09.2025 00:00 до 23.09.2025 13:40
Основні параметри
ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 663 520.06 грн.
ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Назва предмета закупівлі
ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Очікувана вартість
9 663 520.06 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96635,2
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Код ДК 021:2015
63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровська область, вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату наданих послуг за Договором з урахуванням їх якості протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД МОНТАЖ-ДН"
Пропозиція:
9 421 875.31 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 11:21
Оголошення про проведення закупівлі
12.09.2025 16:39
-
12.09.2025 16:39
Проект договору
12.09.2025 16:39
-
12.09.2025 16:39
-
12.09.2025 16:39
-
12.09.2025 16:39
-
12.09.2025 16:39
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кільчинська
Електронна пошта
Телефон
+380563422757
Замовник
ЄДРПОУ
43909228
Повна назва
ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51800
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Петриківський р-н, селище міського типу Петриківка
Адреса
пр.Калнишевського Петра, будинок 69
Кваліфікація
Лот № 1 ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Період вимог/скарг з 23.09.2025 13:40 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.09.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 13:40
Довідка НАЗК
23.09.2025 13:40
Повідомлення про рішення
23.09.2025 13:38
-
21.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-12-012273-a-a1
Підписаний і діє
Номер
35
9 421 875.31 грн.
7 851 562.76 грн.
З ПДВ
Підписано
01.10.2025
Строк дії договору з
01.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Номенклатура
ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43909228

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД МОНТАЖ-ДН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД МОНТАЖ-ДН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45610308

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.10.2025 09:56
-
02.10.2025 09:53
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-24-000020
Дата створення проекту
24.09.2025 18:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2025 15:30
Дата публікації висновку про результати
14.10.2025 18:03
Дата завершення усунення порушень
29.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 044-15-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.09.2025 № 268 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2025 № 268 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2025-09-12-012273-a 12.09.2025 ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
30.09.2025 15:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-09-12-014036-a ВІДДІЛУ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі — Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД МОНТАЖ-ДН» (далі – ТОВ «БУД МОНТАЖ-ДН» протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.09.2025 № 19 про визначення переможця закупівлі ТОВ «БУД МОНТАЖ-ДН», повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.10.2025 № 35, на суму 9 421 875,31грн з ПДВ, перелік всіх документів, що були дослідженні в рамках моніторингу, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 07.10.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби 02.10.2025. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*. Моніторингом встановлено, що Замовник в порушення пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, не оприлюднив в електронній системі зміни до тендерної документації від 16.09.2025 у машинозчитному форматі, зокрема у форматах - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлене порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД МОНТАЖ-ДН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.10.2025 00:00
Дата публікації
14.10.2025 18:03
Документи висновку
14.10.2025 18:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-12-012273-a (далі – Висновок) щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 3 частини 1 статті 10 Закону повідомляємо про наступне. Пунктом 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) регламентовано, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель тендерну документацію відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей. Отже, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, визначає наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893. Відповідно до Порядку,- інформація про публічні закупівлі (далі - інформація) - це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону, на який йдеться посилання у Висновку, регламентовано терміни оприлюднення інформації, зокрема: « 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.». Закон України «Про публічні закупівлі» оперує таким поняттям, «як машинозчитувальний формат». При цьому Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835, на який йдеться посилання у Висновку, надає визначення поняттю «машиночитанний формат». При цьому слід зазначити, що поняття «машиночитанна форма» міститься у наказі Державного агентства з питань електронного урядування України 07 вересня 2018 року № 60 – це «форма подання даних, придатних до автоматичного або автоматизованого використання». Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення № 835, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо. Також, до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word і використовується для створення текстових документів, що відповідає Формату специфікації PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005) та підтверджується обґрунтуваннями згідно з ПЕРЕЛІКОМ форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5. Таким чином, Замовником під час оприлюднення змін до тендерної документації 16.09.2025 року дотримано терміни оприлюднення інформації та формат оприлюднення інформації, тим самим дотримано норми пункту 54 Особливостей, яким регламентовано: «54. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». Таким чином, у Висновку твердження щодо порушення Замовником вимог пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, є хибним, чим не дотримано норму статті 12 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», у абзацу першому якої закріплено: «Стаття 12. Обов'язки і відповідальність службових осіб органу державного фінансового контролю Службові особи органів державного фінансового контролю зобов'язані суворо додержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом. За невиконання або неналежне виконання службовими особами органів державного фінансового контролю своїх обов'язків вони притягаються до дисциплінарної та кримінальної відповідальності відповідно до чинного законодавства.» Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Дата публікації
20.10.2025 16:07
Документи інформації про усунення порушення
21.10.2025 10:30
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
Запит на пояснення розміщений у файлі
Рішеня
02.10.2025 17:13
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на питання до пояснення У межах проведення моніторингу процедури за номером ID: UA-2025-09-12-012273-a закупівлі послуг «ДСТУ 8747:2017. Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка», код ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, надаємо пояснення з наступних питань: ПИТАННЯ 1. Надайте інформацію та розрахунки з підтвердними документами (цінові пропозиції, зазначені в Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. ПОЯСНЕННЯ: Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Замовником направлено 3 запити до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 9 663 520,06 грн. (сканкопії цінових пропозицій додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням проведених обстежень, наслідком яких є складений дефектний акт, та з урахуванням приписів нормативно-правових актів, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених; Закон України «Про автомобільні дороги»; Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на вебсайті електронної системи закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-12-012273-a?oldVersion=true. ПИТАННЯ 2. Надайте інформацію, чому предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури та в тендерній документації не зазначено місце, де повинні бути надані послуги? ПОЯСНЕННЯ: Звертаємо увагу, що предмет закупівлі визначений замовником «ДСТУ 8747:2017 «Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Дорожників, вул. Медова, вул. Зоряна, вул. Лебединська, вул. Оборонна, вул. Берегова, вул. Покровська, вул. Шевченка, вул. Кутузова, вул. Осіння, вул. Леваневського в сел. Петриківка, вул. Бузкова, вул. Рясна, вул. Соборна, вул. Сонячна, пров. Благодатний в с. Мала Петриківка, вул. Весела в с. Хутірське, вул. Озерна в с. Курилівка», що відповідає ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Отже, предметом закупівлі є «Експлуатаційне утримання доріг», а не поточний ремонт. Тому й визначається як послуга, а не як окремий лінійний об'єкт. Поряд з цим, принагідно повідомляємо,- предмет закупівлі поточного ремонту дороги визначається не за кожним лінійним об'єктом, а як загальна послуга з поточного ремонту, що відповідає вимогам законодавства України про публічні закупівлі та Національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд». Це зумовлено тим, що поточний ремонт — це комплекс робіт, спрямованих на підтримання та відновлення працездатності об'єкта, а не на створення нового. Поточний ремонт — це, по суті, послуга, спрямована на відновлення та підтримання транспортно-експлуатаційного стану дороги, що включає різноманітні роботи, наприклад, усунення ям, ремонт дорожнього покриття. Це не окремий лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури, а діяльність з його обслуговування. ПИТАННЯ 3. Відповідно до вимог абзацу 9 П.28 Особливостей Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Надайте посилання на пункт тендерної документації, що містить встановленні вимоги. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до тендерної документації терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей. Пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано: « 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи;» Абзацом 9 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) регламентовано наступне: «Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей.». Тобто, з урахуванням зазначеного вище, - об’єднання учасників визначено на законодавчому рівні саме як «Учасник процедури закупівлі». Звертаємо увагу, що для підтвердження відповідності підставам визначеним у пункті 47 Особливостей, замовником викладена інформація у Додатку 5 до тендерної документації. Крім цього, у розділі «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлені наступні вимоги для учасників, зокрема: «6. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей (відповідно до пункту 5 цього розділу). 7. Інформація та документи щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (відповідно до пункту 5 цього розділу);» Принагідно повідомляємо, що поняття «юридична особа» та «види юридичних осіб» регламентуються нормами статей 80-81 Цивільного Кодексу України. З урахуванням зазначеного вище, у розділі ІІІ тендерної документації замовником зазначено про наступне: «У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.». Поряд з цим перелік документів, які учасник має подати до тендерної пропозиції викладені у Додатку 6 до тендерної документації, у якому також міститься наступні вимоги: «У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.». З огляду на зазначене вище, замовником відповідно до норм пункту 28 Особливостей у додатках до тендерної документації наведено Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. ПИТАННЯ 4. Відповідно до вимог пункту 1.2 учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права користування обладнанням, механізмами та устаткуванням, зазначеним у вищенаведеній довідці. Відповідно до вимог п. 1.2.2 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції завірених копій технічних паспортів (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ), або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації, або накладних. Отже, надайте пояснення та посилання на файли де учасник завантажив копії технічних паспортів (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ), або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації, або накладних на Екскаватор-навантажувач JCB 4CX ECO; Коток дорожній самохідний вібраційний HAMM HD 90 та спеціалізований вантажний С, КАМАЗ 53215 (Полівочна машина КАМАЗ 53215). ПОЯСНЕННЯ: Замовник установив кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Умовами тендерної документації (Додаток 4, п.1.2) від учасника у складі пропозиції вимагається надати підтверджуючі документи щодо права користування обладнанням, механізмами та устаткуванням, а саме: «1.2. Учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права користування обладнанням, механізмами та устаткуванням, зазначеними у довідці (копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копію інвентаризаційного опису необоротних активів) або бухгалтерську довідку щодо відображення у бухгалтерському обліку матеріально-технічної бази) або право використання (договір оренди (суборенди), або договір про надання послуг/користування/ експлуатації або договорів лізингу) або копії технічних паспортів, або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації, або накладних.» Далі по тексту документації детально розписано що саме необхідно надати у різних випадках залучення машин та механізмів. Так, у випадку якщо учасник буде використовувати техніку (транспорт) на підставі Договору про надання послуг (співпраці), учасник завантажує у складі тендерної пропозиції завірену копію чинного Договору про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) – в умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу. Відповідно до вищенаведеного, учасники у разі залучення автотранспорту за договором надання послуг, повинні надати тільки копію такого договору. Отже, тендерною документацією встановлено зазначити перелік техніки (транспорту) за формою довідки встановленій в додатку 1. Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» передбачає надати наступну інформацію: «Власне, орендоване, залучається ((в тому числі надання послуг)». За встановленою замовником формою, учасник торгів надав відповідну довідку за вих.№32 від 16.09.2025 року, відповідно до якої: - Екскаватор-навантажувач JCB 4CX ECO залучається за договором надання послуг технікою (договір №0905/25 від 09.05.2025); - Коток дорожній самохідний вібраційний HAMM HD 90 залучається за договором надання послуг технікою (договір №0905/25 від 09.05.2025). Звертаємо увагу, що до тендерної пропозиції учасником надана сканована копія договору №0905/25 від 09.05.2025 згідно з пунктами 1.1. та 1.2. якого «Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надавати послуги машинами та механізмами, найменування та кількість транспорту зазначається в Специфікації, яка є невід’ємною частиною даного Договору, а Замовник прийняти послуги та оплатити в порядку та на умовах, визначених цим Договором. Згідно з цим Договором Виконавець надає Замовнику послуги машинами та механізмами в об’ємі, що визначається заявками Замовника.». Отже, учасник не зобов’язаний завантажувати копії технічних паспортів на вказану техніку, так як є отримувачем послуги, а не власником чи орендарем цієї техніки. - Спеціалізований вантажний С, КАМАЗ 53215 (Полівочна машина КАМАЗ 53215) є орендованим майном (договір оренди нерухомого майна №05/08 від 05.08.2025 року). Звертаємо увагу, що до тендерної пропозиції учасником надана сканована копія Договору оренди рухомого майна вiд 05 серпня 2025 р № 05/08, згідно з пунктом 3 Акту приймання-передачі Машини, зазначено: «Разом з Машиною передано наступне: реєстраційні документи, номерні знаки, ключ/ключи. Пари цьому, на стор.27-28 міститься копія технічного паспорту. Зазначена вище інформація та її документальне підтвердження викладені учасником у файлі «19 вересня 2025 16:131 МБТ.pdf». ПИТАННЯ 5. Відповідно до п. 2 Додатку 4 встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги до аналогічного договору визначають, що слід вважати виконаним той договір, який за видом та предметом відповідає вимогам замовника, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до інформації, зазначеної у Додатку 3 предметом закупівлі зазначені послуги з експлуатаційного утримання доріг (ДК 021:2015 63712200-5 Послуги з експлуатаційного утримання доріг). При цьому у довідці наданій учасником та аналогічні договори (Файл - 10. досвід виконання.pdf) містять предмет договору Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття за кодом ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь. Надайте пояснення з зазначеної невідповідності. ПОЯСНЕННЯ: Закон не містить терміну «аналогічний договір» та переліку документів, які підтверджують наявність такого кваліфікаційного критерію, тому замовник залежно від свого предмета закупівлі самостійно в тендерній документації встановлює, що вважатиметься аналогічним договором. Так, відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації у Вимогах до аналогічного Договору замовник заначив про наступне: «Під аналогічним договором слід вважати виконаний договір, який за видом та за предметом відповідає вимогам замовника, які викладені в додатку 3 до тендерної документації. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», існують три види предметів закупівлі: товари, роботи та послуги. Замовник визначив вид предмета закупівлі, - послуга. Замовник не зазначав у вимогах, що предмет закупівлі має відповідати коду згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» незалежно від конкретної назви номенклатурної позиції, а надсилає учасників до Додатку 3 до тендерної документації, тобто до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, де у Дефектному акті вказано найменування виду послуг, які мають бути виконані, а отже підтвердженням виконання аналогічного договору , є те що учасник має досвід виконання виду послуг, які є в переліку у Дефектному акті (Додаток 3 до тендерної документації). Отже, визначаючи умови підтвердження кваліфікаційного критерію замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Так, додатком 3 встановлені наступні види послуг: Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів із шлаку відвального середня товщина 10 см. Учасником у складі пропозиції надано два договори -№ 65 від 18.06.2025 щодо надання послуг із благоустрою населених пунктів (Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття вулиць приватного сектору Амур-Нижньодніпровського району м. Дніпро), укладеного з АДМІНІСТРАЦІЄЮ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Актом наданих послуг № 1 від 29 серпня 2025 року до вищезазначеного договору встановлено що учасник виконав послуги з Улаштування одношарових основ товщиною 10 см з відвальних доменних шлаків. - № 6030/ПРД-25 від 19.03.2025 щодо надання послуг із благоустрою населених пунктів (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Лірницька Новокодацького району міста Дніпра) укладеного з АДМІНІСТРАЦІЄЮ НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Актом наданих послуг № 1 від 07 квітня 2025 року встановлено що учасник виконав послуги улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із шлаку відвального середня товщина 10 см. Відповідно, учасник надав підтвердження виконання аналогічних договорів у сенсі встановлених вимог тендерної документації.
Рішеня
07.10.2025 14:41
Замовник
Документи повідомлення
07.10.2025 14:41
-
08.10.2025 08:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 663 520.06 грн.
Період подання пропозицій
до 21.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380563422757
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 663 520.06 грн.
Період подання пропозицій
до 21.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380563422757
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності