Показати схожі тендери

Закупівля «Фронтальні ковшові навантажувачі» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код-43250000-0 – «Фронтальні ковшові навантажувачі» від Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-011262-a
Id Tender 294e789c40db4cefa5e4c92a0c46d09b
План UA-P-2025-09-12-013804-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.09.2025 15:44
Остання зміна 23.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 15:43 до 20.09.2025 15:35
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 15:43
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 15:43
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 11:33
до 17.10.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2025 14:20
до 23.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.10.2025 16:16
-
Період уточнень
з 12.09.2025 15:43 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 15:43 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 11:33 до 17.10.2025 16:16
Період кваліфікації
з 22.09.2025 11:33 до 17.10.2025 16:16
Основні параметри
«Фронтальні ковшові навантажувачі» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код-43250000-0 – «Фронтальні ковшові навантажувачі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 000 000 грн.
«Фронтальні ковшові навантажувачі» код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник »к од- 43250000-0 – «Фронтальні ковшові навантажувачі»
Назва предмета закупівлі
«Фронтальні ковшові навантажувачі» код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник »к од- 43250000-0 – «Фронтальні ковшові навантажувачі»
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 11:10
Закінчення аукціону
22.09.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фронтальні ковшові навантажувачі
Код ДК 021:2015
43250000-0 - Фронтальні ковшові навантажувачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сінна 36
Дата постачання по
07.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється після поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку протягом 30 банківських днів з фактичної дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
3 703 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП"
Пропозиція:
3 715 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
12.09.2025 15:43
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Лутченко
Електронна пошта
Телефон
+380532608236
Замовник
ЄДРПОУ
08377170
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Сінна, 36
Кваліфікація
Лот № 1 «Фронтальні ковшові навантажувачі» код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник »к од- 43250000-0 – «Фронтальні ковшові навантажувачі»
Період вимог/скарг з 26.09.2025 14:20 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 11:33 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.09.2025 14:20
Повідомлення про рішення
22.09.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд П.3 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій п.п 12 Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження у довільній формі з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації, та з тим, що допущення інших помилок в документах вимоги, щодо наявності яких передбачені законодавством та вимогу про наявність яких замовник включив до тендерної документації буде розцінюватися як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Відповідно до додатку №2 до Тендерної документації , а саме: п.10 Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність , що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті та/або декларації повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність повинна бути видана Учаснику торгів, або заводу виробнику. Сертифікат має бути чинним на момент постачання товару Відповідно до Додатку №6 до Тендерної документації , а саме: п. 1.7 заповнений та підписаний проект договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації( в частині 7 Відповідальність сторін п.7.7 )
Створено
25.09.2025 11:30
Надати до
26.09.2025 11:30
Період вимог/скарг з 01.10.2025 14:52 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 14:20 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 14:52
Довідка НАЗК
01.10.2025 14:52
Повідомлення про рішення
26.09.2025 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд П. 4 Інша інформація та документи 4.3. У складі тендерної пропозиції учасник гарантує те, що він не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд П.3 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. П.п.12 Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження у довільній формі з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації, та з тим, що допущення інших помилок в документах вимоги, щодо наявності яких передбачені законодавством та вимогу про наявність яких замовник включив до тендерної документації буде розцінюватися як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій П.1 Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій П.п. 1.3 Особа учасника, яка уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та документів за результатами закупівлі та/або фізична особа - Учасник у довільній формі подає лист-згоду на обробку персональних даних. Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю П.3 Забезпечення виконання договору про закупівлю Учасник у складi пропозицiї повинен надати гарантiйний лист про те, що у разi визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації.
Створено
30.09.2025 14:36
Надати до
01.10.2025 14:36
Період вимог/скарг з 17.10.2025 16:16 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 16:11 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
17.10.2025 16:16
Повідомлення про рішення
17.10.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 15:35
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 15:35
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності