Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-010618-a
Id Tender c3be8790244241ce8d4729a33fc630c9
План UA-P-2025-09-12-012716-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 15:21
Остання зміна 16.10.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
651 576 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 15:20 до 20.09.2025 12:58
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 15:20
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 15:20
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.09.2025 12:58
до 30.09.2025 11:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 11:10
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 11:10
до 16.10.2025 16:59
Період уточнень
з 12.09.2025 15:20 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 15:20 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.09.2025 12:58 до 30.09.2025 11:10
Період кваліфікації
з 20.09.2025 12:58 до 30.09.2025 11:10
Основні параметри
Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
651 576 грн.
Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
651 576 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3257,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 60 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактора планшетний ПК
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер форм-фактора планшетний ПК
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Б. Майстренка, буд. 2.
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Б. Майстренка, буд. 2.
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп (моноблок)
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп (моноблок)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Б. Майстренка, буд. 2.
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Б. Майстренка, буд. 2.
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
651 568.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Приход
Електронна пошта
Телефон
+0465823979
Замовник
ЄДРПОУ
39561452
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
16000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Новгород-Сіверський
Адреса
вул. Князя Ігоря, будинок 32 А
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 11:10 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.09.2025 12:58 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 11:10
Довідка НАЗК
30.09.2025 11:10
Повідомлення про рішення
26.09.2025 15:31
Електроний протокол про продовження строку
20.09.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність здійснення детального аналізу значного обсягу документів, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції, з метою перевірки їх відповідності вимогам тендерної документації та дотримання положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо всебічного, об’єктивного та неупередженого розгляду і оцінки тендерних пропозицій, виникла потреба у продовженні строку розгляду зазначеної пропозиції. Продовження строку є необхідним для забезпечення можливості замовнику ретельно перевірити повноту та достовірність наданих документів, що, у свою чергу, гарантуватиме законність, прозорість та обґрунтованість прийнятого рішення за результатами проведення процедури закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
26.09.2025 15:30
Дата кінця розгляду
18.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявив невідповідність в інформації наданої в додатку 5 до тендерної документації, а саме: в специфікації до договору в пункті 2 вказано "Персональний комп'ютер форм-фактор планшетний ПК (планшетний TECNO MEGAPAD 11 T1101)" замість потрібного "Персональний комп'ютер форм-фактор ноутбук (ноутбук 2Е Іmaginary, миша 2Е MF 170)", що зазначений в тендерній пропозиції. Прошу виправити дану невідповідність
Створено
26.09.2025 15:44
Надати до
27.09.2025 15:44
Договір
UA-2025-09-12-010618-a-b1
Підписаний і діє
Номер
616
651 568.2 грн.
542 973.5 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2025
Строк дії договору з
15.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактора планшетний ПК
Номенклатура
Персональний комп’ютер форм-фактора планшетний ПК
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук
Номенклатура
Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп (моноблок)
Номенклатура
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп (моноблок)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Номенклатура
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39561452

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ"
Повна назва
ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38150154

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 16:59
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000132
Дата створення проекту
06.10.2025 16:12
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:13
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 06.10.2025 № 67-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-09-12-010618-a 12.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», очікуваною вартістю 651 576,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-12-010618-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 11:39
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 11:39
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на питання 1 Загальний обсяг закупівлі та очікувана вартість сформовані виходячи з кошторису (зі змінами), що додається, освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору у 2025 році, яка виділена Новгород-Сіверському ліцею №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 червня 2025 року № 554-р "Про розподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору у 2025 році". В процесі проведення закупівлі багатофункціональних пристроїв за рахунок зниження ціни зекономлено коштів в сумі 16 859, 00 гривень, тому кошти вирішено використати на збільшення очікуваної вартості закупівлі комп'ютерної техніки, оскільки ціни на товар збільшилися з моменту складання кошторису. (Лист № 01-33/998 від 19.08.2025, що додається). Характеристики товару сформовано відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», а саме відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (зі змінами) Відповідь на питання 2 Посилання на сайт - https://osv.org.ua/rada/39561452/derzhavni-zakupivli-22-43-39-12-10-2021/ Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Рішеня
09.10.2025 16:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
651 576 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 12:58
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+0465823979
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
651 576 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 12:58
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+0465823979
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності