Показати схожі тендери

Закупівля Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility) від ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-009601-a
Id Tender 9af601a8137b46b18c27529ad0d821fc
План UA-P-2025-09-12-003761-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 16:16
Остання зміна 31.10.2025 12:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 16:15 до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 16:15
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 16:15
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:21
до 16.10.2025 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2025 23:21
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 11:38
до 31.10.2025 12:10
Період уточнень
з 12.09.2025 16:15 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 16:15 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:21 до 16.10.2025 11:38
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:21 до 16.10.2025 11:38
Основні параметри
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
120 000 грн.
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Назва предмета закупівлі
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 14:58
Закінчення аукціону
22.09.2025 15:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Код ДК 021:2015
44512400-6 - Монтажні затискачі
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, провулок Ушинського, будинок 3
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться після підписання Сторонами видаткової накладної протягом п’ятнадцяти робочих днів з дня поставки Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СХІДПЛАСТ"
Пропозиція:
85 259.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "САНТЕЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
118 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 14:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
12.09.2025 14:47
-
12.09.2025 14:47
-
12.09.2025 14:47
-
12.09.2025 14:47
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Лисенко
Електронна пошта
Телефон
+0563757750
Сайт:
http://www.dktd.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00301902
Повна назва
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
провулок Ушинського, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Період вимог/скарг з 26.09.2025 23:21 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 15:21 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 23:21
Довідка НАЗК
26.09.2025 23:21
Повідомлення про рішення
22.09.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.10.2025 12:12 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 12:09 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
10.10.2025 12:12
Повідомлення про рішення
10.10.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.10.2025 11:38 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 12:12 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 11:39
Довідка НАЗК
16.10.2025 11:38
Повідомлення про рішення
10.10.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Увага! Інформація та документи по кожній невідповідності надаються окремими файлами (документами). 1. Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі та/або керівник, та/або виконавчий орган юридичної особи, та/або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах). - надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі та/або керівник, та/або виконавчий орган юридичної особи, та/або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах). 2. Інформація в довільній формі про те що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. - надати інформацію в довільній формі про те що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 3. Учасник процедури закупівлі поданням своєї тендерної пропозиції гарантує (надати лист): - відповідність походження товару відповідно до вимог, зазначених у Рамковій угоді, та зобов’язується надати замовнику на його вимогу сертифікат про країну походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару; - у разі визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем, у строк, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, та під час укладення/виконання договору про закупівлю (в паперовому варіанті): - документів, що підтверджують країну його реєстрації відповідно до законодавства країни реєстрації; - документів про те, що до нього, його кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів), його члена(ів) або учасника(ів) (акціонера(ів)) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація може бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main відповідно до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди. - постачальник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен надавати до кожної накладної/рахунку на оплату документ, що підтверджує країну походження товару, який буде постачатися під час виконання укладеного договору про закупівлю (сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару); - переможець процедури закупівлі, гарантує зберігання протягом п’яти років із дати завершення заходу всіх документів, які стосуються закупівлі, договору, укладеного за її результатами, порядків денних, відповідної кореспонденції та всіх відповідних документів стосовно виплат і повернень коштів – відповідно до статті 17 Рамкової угоди; - постачальник, з яким укладений договір про закупівлю, гарантує дотримання пункту 1 статті 16 Рамкової угоди, що включає, візуалізацію на товарі про фінансування Європейським Союзом шляхом розміщення емблеми ЄС, що містить слова «Фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», а також, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. - надати лист в якому учасник гарантує: - відповідність походження товару відповідно до вимог, зазначених у Рамковій угоді, та зобов’язується надати замовнику на його вимогу сертифікат про країну походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару; - у разі визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем, у строк, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, та під час укладення/виконання договору про закупівлю (в паперовому варіанті): - документів, що підтверджують країну його реєстрації відповідно до законодавства країни реєстрації; - документів про те, що до нього, його кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів), його члена(ів) або учасника(ів) (акціонера(ів)) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація може бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main відповідно до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди. - постачальник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен надавати до кожної накладної/рахунку на оплату документ, що підтверджує країну походження товару, який буде постачатися під час виконання укладеного договору про закупівлю (сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару); - переможець процедури закупівлі, гарантує зберігання протягом п’яти років із дати завершення заходу всіх документів, які стосуються закупівлі, договору, укладеного за її результатами, порядків денних, відповідної кореспонденції та всіх відповідних документів стосовно виплат і повернень коштів – відповідно до статті 17 Рамкової угоди; - постачальник, з яким укладений договір про закупівлю, гарантує дотримання пункту 1 статті 16 Рамкової угоди, що включає, візуалізацію на товарі про фінансування Європейським Союзом шляхом розміщення емблеми ЄС, що містить слова «Фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», а також, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. 4. Інформація у довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий(і) бенефіціарний(і) власники(и), його член(и) або учасник(и) (акціонер(и)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи), та бути зазначеною українською мовою і транслітерацією (англійською мовою). або документ у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного(их) власника(ів) його члена(ів) або учасника(ів) (акціонера(ів)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. - надати інформація у довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий(і) бенефіціарний(і) власники(и), його член(и) або учасник(и) (акціонер(и)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи), та бути зазначеною українською мовою і транслітерацією (англійською мовою) щодо ТОВ "САНТЕЛ УКРАЇНА" та ХАМАЗА РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ. - https://czo.gov.ua/translit АБО - надати документ у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного(их) власника(ів) його члена(ів) або учасника(ів) (акціонера(ів)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу щодо ТОВ "САНТЕЛ УКРАЇНА" та ХАМАЗА РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ з транслітерацією (англійською мовою). - https://czo.gov.ua/translit 5. Учасник гарантує належну якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації товару (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки). Разом із поставкою (передачею), Товар супроводжується документом, що підтверджує гарантійні зобов’язання. При поставці Товару учасник гарантує надання документів, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства (надати гарантійний лист). - надати гарантійний лист про те, що Учасник гарантує належну якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації товару (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки). Разом із поставкою (передачею), Товар супроводжується документом, що підтверджує гарантійні зобов’язання. При поставці Товару учасник гарантує надання документів, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства. 6. Товар повинен відповідати показникам якості, встановленим до даного виду товару, що підтверджується наданням у складі пропозиції сертифікату відповідності та/або декларації про відповідність та/або іншим документом встановленого зразка, виданими відповідними органами, та дійсними на території України (копії додаються при постачанні). - надати сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність та/або інший документ встановленого зразка, виданими відповідними органами, та дійсними на території України.
Створено
15.10.2025 11:20
Надати до
16.10.2025 11:20
Угоди
UA-2025-09-12-009601-a-c2
Підписаний і діє
Номер
10-2025/НПЦ
118 500 грн.
98 750 грн.
З ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Номенклатура
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Повна назва
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00301902

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "САНТЕЛ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "САНТЕЛ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38393647

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 12:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 00:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+0563757750
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 00:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+0563757750
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності