Показати схожі тендери

Закупівля Інтерактивна панель (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-009199-a
Id Tender 4af70038cca14e44ab7c102c8f43df09
План UA-P-2025-09-12-007875-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 12.09.2025 14:35
Остання зміна 12.09.2025 14:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
217 545.7 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 10 год. )
з 12.09.2025 14:34 до 20.09.2025 00:00
Залишилось 1 днів 10 год.
Період уточнень
з 12.09.2025 14:34
до 17.09.2025 00:00
Залишилось 1 днів 10 год.
Період оскарження
з 12.09.2025 14:34
до 17.09.2025 00:00
Період уточнень
з 12.09.2025 14:34 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 14:34 до 17.09.2025 00:00
Основні параметри
Інтерактивна панель (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 11.09.2025 № Р-3594/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
217 545.7 грн.
Інтерактивна панель (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Інтерактивна панель (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 11.09.2025 № Р-3594/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі.
Очікувана вартість
217 545.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2175,46
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 12:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інтерактивна панель
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику - “31” жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 14:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
217 545.7 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
217 545.7 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності