Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області» від Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-008752-a
Id Tender 79983d3bfecd460ab3a7deb955a77deb
План UA-P-2025-09-12-010689-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 14:30
Остання зміна 20.10.2025 14:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 952 242.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 14:30 до 29.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 14:30
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 14:30
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:03
до 07.10.2025 16:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 15:19
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 16:30
до 20.10.2025 14:48
Період уточнень
з 12.09.2025 14:30 до 26.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 14:30 до 26.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:03 до 07.10.2025 16:30
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:03 до 07.10.2025 16:30
Основні параметри
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 952 242.8 грн.
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
1 952 242.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9761,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 15:40
Закінчення аукціону
30.09.2025 16:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80463, Україна, Львівська область, вул. Сонячна, вул. Сонячна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
Пропозиція:
1 390 864.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП РОМА
Пропозиція:
1 390 863.54 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 15:40
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тис Ольга Федорівна
Електронна пошта
Телефон
080680100319
Замовник
ЄДРПОУ
04374134
Назва (англійською мовою)
Novoyarichivska selish'na rada Lvivskogo raionu Lvivskoyi oblasti
Повна назва
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Повна назва (англійською мовою)
Novoyarichivska selish'na rada Lvivskogo raionu Lvivskoyi oblasti
Поштовий індекс
80465
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
селище міського типу Новий Яричів, Львівський район
Адреса
пл. Єдності будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Період вимог/скарг з 06.10.2025 15:19 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 16:03 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
06.10.2025 15:14
Повідомлення про рішення
06.10.2025 15:06
Скарги та рішення
30.09.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП РОМА (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.1 Розділі 1. Дана форма передбачає зазначення інформації про будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що у довідці №1071 від 26.09.2025 виокремив та додав новий п.2 про наявність офісних та виробничих приміщень, що не відповідає формі довідки, яка визначена в п.1.1 Розділу 1. 1.2. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.1 Розділі 1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено відсутність свідоцтва про реєстрацію на транспортний засіб «Асфалтоукладач DYNAPAC», який зазначений в п.1.9 довідки №1071 від 26.09.2025р. 1.3. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.1 Розділі 1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: На підтвердження відповідності дорожніх машин, що обов’язково зазначаються у довідці учасника, згідно примітки до таблиці А, учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено відсутність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на всі дорожні машини, які учасник зазначає в довідці №1071 від 26.09.2025р., а саме екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 180W-9S. Дорожні машини – це різновид спеціалізованої техніки та обладнання, призначені для будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг, Вони включають землерийну техніку (екскаватори, бульдозери), техніку для укладання покриттів (асфальтоукладальники, катки), транспортні машини (самоскиди) та машини для виконання специфічних робіт, таких як розмітка доріг чи установка огорож. 1.4. Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.2. до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник надає накази про переведення на працівників : Балко Р.М. , Тесляк С.Я. , Демчина А.І., Мардинавка С.М., Щудло І. Ю., що не відповідає вимозі про надання трудових книжок або витягів з трудових книжок, або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. 1.5. Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.2. до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення(/свідоцтво/сертифікат) не менше як на трьох штатних працівників підприємства (інженерно-технічних працівників), видане за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник надає посвідчення у сфері цивільного захисту видане ДП НАВЧАЛЬНО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ АТВТ «ТРЕСТ «ПІВДЕНАТОМЕНЕРГОБУД», що не відповідає вимозі про надання посвідченнь (/свідоцтво/сертифікат), виданих за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій. 1.6. Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.2. до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Окрім цього, надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система екологічного управління. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Також додатково надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника який пройшов навчання по програмі «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник надає сертифікат внутрішнього аудитора «Внутрішній аудит систем управління» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, що не відповідає вимозі про надання сертифікату внутрішнього аудитора по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту». 1.7. Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.3. до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надається довідка, за визначеною Замовником формою у п.1.3. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що надана довідка № 1074 від 26.09.2024 р. не відповідає формі, оскільки в назві колонки Учасник вказує «стан виконання договору», тоді як форма вимагає зазначення назви колонки «сума виконання договору». 1.8. Відповідно вимог п.7 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачається надання інформації про залучення осіб на підставі цивільно-правових договорів для виконання робіт. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено відсутність інформації про залучення або незалучення осіб на підставі цивільно-правових договорів. 1.9. Відповідно до вимог Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено відсутність вищезазначеного гарантійного листа. 1.10. Відповідно до вимог Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»), чинного на момент подання, та виданого на ім’я Учасника стосовно надання послуг з будування автомобільних доріг і автомагістралей, робіт будівельних спеціалізованих. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що наданий сертифікат учасника ДСТУ ISO 45001:2019 від «10» ЛИПНЯ 2024 р. № 80108.OHSAS.110-24 не містить сферу надання стосовно робіт будівельних спеціалізованих. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та надати довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.1 Розділі 1. 2.2. Надати всі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). 2.3. Надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на дорожні машини зазначені в довідці №1071 від 26.09.2025р. 2.4. Надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу щодо Балко Р.М. , Тесляк С.Я. , Демчина А.І., Мардинавка С.М., Щудло І. Ю. 2.5. Надати посвідчення(/свідоцтво/сертифікат) не менше як на трьох штатних працівників підприємства (інженерно-технічних працівників), видане за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій. 2.6. Надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018. 2.7. Привести документи у відповідність та надати довідку відповідно до форми, яка встановлена Замовником в п.1.3 Розділі 1. 2.8. Надати інформацію або документи щодо залучення або незалучення осіб на на підставі цивільно-правових договорів. 2.9. Надати гарантійний лист. 2.10. Надати сертифікат на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»), чинного на момент подання, та виданого на ім’я Учасника стосовно надання послуг з будування автомобільних доріг і автомагістралей, робіт будівельних спеціалізованих. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
02.10.2025 17:08
Надати до
03.10.2025 17:08
Період вимог/скарг з 07.10.2025 16:30 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 15:19 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 16:30
Довідка НАЗК
07.10.2025 16:30
Повідомлення про рішення
07.10.2025 16:24
Пропозиція, що перемогла
06.10.2025 15:19
Витяг з ЄДР
06.10.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-12-008752-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
1 390 864.54 грн.
1 159 053.78 грн.
З ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Повна назва
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04374134

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
Повна назва
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03448630

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.10.2025 14:48
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
20.10.2025 14:43
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 952 242.8 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 01:00
Замовник:
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
080680100319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 952 242.8 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 01:00
Замовник:
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
080680100319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності