Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту плавучого причалу-7 від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-12-008201-a
Id Tender 6c0b13d1ee8743e199f303a3b2d9c9ba
План UA-P-2024-09-19-017426-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.09.2025 14:01
Остання зміна 21.10.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 113 394.18 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 14:00 до 22.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 14:00
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 14:00
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2025 15:23
до 09.10.2025 11:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 11:00
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2025 11:00
до 21.10.2025 15:30
Період уточнень
з 12.09.2025 14:00 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 14:00 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 15:23 до 09.10.2025 11:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 15:23 до 09.10.2025 11:00
Основні параметри
Послуги з ремонту плавучого причалу-7
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 113 394.18 грн.
Послуги з ремонту плавучого причалу - 7
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту плавучого причалу - 7
Примітки
код ДК 021:2015 – 50240000-9 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
9 113 394.18 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45566,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 14:48
Закінчення аукціону
23.09.2025 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту плавучого причалу-7
Код ДК 021:2015
50246400-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування плавучих платформ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 та п. 6.3.11. Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 та п. 6.3.11. цього Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 та п. 6.3.11. цього Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
Пропозиція:
8 354 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"
Пропозиція:
7 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
7 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "ІСРЗ"
Пропозиція:
9 113 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.09.2025 14:48
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Бузажи
Електронна пошта
Телефон
380487381864
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
вул. Берегова, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту плавучого причалу - 7
Період вимог/скарг з 09.10.2025 11:00 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 15:23 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 07.10.2025 - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавучого причалу - 7 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.10.2025 № 334, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавучого причалу - 7 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавучого причалу - 7 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
Документи кваліфікації
09.10.2025 11:00
Довідка НАЗК
09.10.2025 11:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.09.2025 10:48
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 14:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням абзацу 2 пункту 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС», яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною: (для можливості більш детального розгляду тендерної пропозиції, враховуючи технічно-характерні особливості/специфіку предмета закупівлі та стислі терміни, для можливого усунення невідповідностей, у разі їх встановлення, з метою непорушення законодавчо встановлених строків на усунення таких невідповідностей). Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 23.09.2025 р. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 30.09.2025 р. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 21.10.2025 р. Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС») від 25.09.2025 р. № 334.
Дата продовження строку розгляду
25.09.2025 10:48
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 07.10.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 07.10.2025 № 330) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-12-008201-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавучого причалу - 7 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавучого причалу, що є предметом закупівлі, за зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: спеціаліста/ів з корпусної частини, спеціаліста/ів електричної частини, спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 19.09.2025 р. № 16/09-25 (далі – Довідка). У Довідці, учасник процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» не зазначив інформацію щодо наявності доку та/або сліпу. Крім цього, у пунктах 29-32 Довідки, учасник процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надав інформацію щодо обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: Автокран в/п 20 т Автопогрузчик в/п 10 т Виробниче обладнання (інструменти) Приміщення (виробничі, складські), проте у графі «Власне/залучене» учасник процедури закупівлі не зазначив форму власності (власне/залучене). 9.2. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 19.09.2025 № 17/09-25, із зазначенням у пунктах 3-4 довідки інформації про наявних в учасника процедури закупівлі спеціалістів – зварників, а саме: Ташбулатова Михайла Равільовича та Васіна Дмитра Володимировича. Проте, в графі «Інформація про кваліфікацію працівника (№ Диплому/№ Сертифікату/тощо, дата видачі) не зазначено термін дії Свідоцтва РСУ про допуск зварника № СДЗ-142-3-14-24 від 19.03.2024 та Свідоцтва РСУ про допуск зварника № СДЗ-142-3-13-24 від 19.03.2024. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, наявність яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1.- 9.2. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
07.10.2025 12:00
Надати до
08.10.2025 12:00
Договір
UA-2025-09-12-008201-a-c1
Підписаний і діє
Номер
159-В-ПВФ-25
8 640 000 грн.
7 200 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту плавучого причалу-7
Номенклатура
Послуги з ремонту плавучого причалу-7
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43421492

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 113 394.18 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 113 394.18 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності